Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er der nok ikke tid til at vente på med mindre at Falkes er klar her mandag/tirsdag
    Er der overhovedet ikke kommet noget med falke i dag..? Det er vel et godt tegn så..?
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Hvad siger rygterne egentlig om de 6 Plum nævner, er der ikke noget med både Lado(ud over han selv vil væk) TM(ud over IFK) og Diarra..? JBL, Kryger, og Lucas synes jeg ikke at huske noget med overhovedet...
      JBL udtalte forleden at udlejning kunne være en mulighed

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Er der overhovedet ikke kommet noget med falke i dag..? Det er vel et godt tegn så..?
        Jæ ve det skutte. Jeg tror mere at man stadig afventer dommen desværre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          JBL udtalte forleden at udlejning kunne være en mulighed
          Så 3 er der rygter om, + JBL der har luftet tanken... Det ender forhåbentlig med at noget ryger, Lado og TM tænker jeg ville være optimalt... JBL og Lucas må der være idé i at beholde denne sæson, Kryger sådan set også, og kan Diarra performe i det centrale forsvar som sidst, så endelig også ham da...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jæ ve det skutte. Jeg tror mere at man stadig afventer dommen desværre
            Du har nok ret... et eller andet måtte være kommet ud hvis det var ellers...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              (Om Bruninho) Endnu en teknisk suveræn lille dribler, der ikke kan score mål for at redde sit eget liv. De mangler i dén grad en angriber og en centerforsvarer.
              Jeg tog vist fejl af ham, og den anden brasillianer de hentede. Han er hverken lille eller uskarp
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                hvor smal en trup vil du have?

                Leger vi den leg med 6 afgange og 3 tilgange ender vi så vidt jeg kan se med en trup på 22 mand.....det er måske liiiiiige lovlig smalt - især når en del af dem ingen til næsten ingen erfaring har (MP, AT, CR...og JJT for så vidt )
                jeg tæller 23 men ja måske noget uerfarent men med masser af talent som bedst udvikles ved spilletid ...

                X1
                Lund. Halgrimur. X2 Kirke
                Desler. Makrini. X3 Emil
                Festersen. Falk

                Falke/Radza
                Magnus. Lasse. Larsen. Ari
                Greve Azer. JJT. Thomsen
                Zohore. AK

                dobbelt dækning og alligevel med Lado, Mikkelsen, Kryger, Diarra, JBL og Lucas i overskud ... og Mikkelsen, JBL, Diarra og Lucas har alligevel begrænset erfaring på dette niveau ..

                Vi er godt dækket ind på toppen, også med erfaring så Lado og Mikkelsen får ikke spilletid ... JBL må også være 3. valg på både back og kant i venstre side ..

                men jeg frygter at vi sælger Falk og Emil og så siger at vi allerede har erstatningerne i truppen ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvis de 3 indeholder 1 målmand plus AK så ja. Så ender vi på 24...
                  Men nu er da vel heller ingen af os der tror på at vi afhænder 6 mand de sidste 3 uger. Kryger bliver brugt hver gang så han (K)ryger ingen steder
                  Til gengæld er der heller ikke sket noget som helst de sidste 5 uger så hvis ikke JH sidder og krydrer røv så må der jo efterhånden været linet noget op som snart kan eksekveres ... Jeg er bare bange for at der spilles poker for hver 5 øre omkring Falk og Emil hvilket der så ikke får fokus nu fordi vi pludselig skal have en keeper ind ...
                  Nok ikke alle 6 men det er trods alt sidst i vinduet/sidste dag der sker mest ...

                  syntes i øvrigt ikke at JH har vist sig som den bedste pokerspiller omkring AK eller Mikkelsen og IFK ..

                  har KN i øvrigt været inde omkring Makrini?
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    [QUOTE=Plum;57696]jeg tæller 23 men ja måske noget uerfarent men med masser af talent som bedst udvikles ved spilletid ...

                    X1
                    Lund. Halgrimur. X2 Kirke
                    Desler. Makrini. X3 Emil
                    Festersen. Falk

                    Falke/Radza
                    Magnus. Lasse. Larsen. Ari
                    Greve Azer. JJT. Thomsen
                    Zohore. AK

                    dobbelt dækning og alligevel med Lado, Mikkelsen, Kryger, Diarra, JBL og Lucas i overskud ... og Mikkelsen, JBL, Diarra og Lucas har alligevel begrænset erfaring på dette niveau ..

                    Vi er godt dækket ind på toppen, også med erfaring så Lado og Mikkelsen får ikke spilletid ... JBL må også være 3. valg på både back og kant i venstre side ..

                    men jeg frygter at vi sælger Falk og Emil og så siger at vi allerede har erstatningerne i truppen ...[/QUOTE]

                    Man kunne frygte det sidste ja men jeg tror der vil blive hentet erstatning. Måske ikke lige en HK for Falk da vi har Desler og Greve, men ihverttilfald en offensiv spiller.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Til gengæld er der heller ikke sket noget som helst de sidste 5 uger så hvis ikke JH sidder og krydrer røv så må der jo efterhånden været linet noget op som snart kan eksekveres ... Jeg er bare bange for at der spilles poker for hver 5 øre omkring Falk og Emil hvilket der så ikke får fokus nu fordi vi pludselig skal have en keeper ind ...
                      Nok ikke alle 6 men det er trods alt sidst i vinduet/sidste dag der sker mest ...

                      syntes i øvrigt ikke at JH har vist sig som den bedste pokerspiller omkring AK eller Mikkelsen og IFK ..

                      har KN i øvrigt været inde omkring Makrini?
                      Vi fik jo en håndfuld indenfor den uge hvor opstarten rigtig tog fart og der skulle spilles et hold sammen.. Så det var vel forventet at der ville blive lidt ro på..
                      Så kunne man altid vurdere truppens tilstand engang i Aug samt tage hensyn til hvilken start vi har fået i ligaen.. Det er også fornuftigt syntes jeg..
                      Mht afgange har det hele tiden været været åbenlyst at det vil være nemmere for os at afhænde nogen i de sidste 7-10 dage når andre klubber har haft tid til at evaluere deres trup. Der skal nok komme tryk på snart..
                      Er dog helt enig i TM/IFK sagen. Der har man bare følelsen af at det skulle have endt i en løsning med alle de offensive kort vi har

                      Kan da ikke forestille mig andet end at KN har været inde over Makrini. Han har nok kun set ham på dvd eller lign og derud over stolet på scouten..
                      Jeg tror stadig på at Makrini bliver god for os når han får en makker ved siden af sig der er midtbanespiller og venner med bolden

                      Comment


                        [QUOTE=fmprOB;57698]
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        jeg tæller 23 men ja måske noget uerfarent men med masser af talent som bedst udvikles ved spilletid ...

                        X1
                        Lund. Halgrimur. X2 Kirke
                        Desler. Makrini. X3 Emil
                        Festersen. Falk

                        Falke/Radza
                        Magnus. Lasse. Larsen. Ari
                        Greve Azer. JJT. Thomsen
                        Zohore. AK

                        dobbelt dækning og alligevel med Lado, Mikkelsen, Kryger, Diarra, JBL og Lucas i overskud ... og Mikkelsen, JBL, Diarra og Lucas har alligevel begrænset erfaring på dette niveau ..

                        Vi er godt dækket ind på toppen, også med erfaring så Lado og Mikkelsen får ikke spilletid ... JBL må også være 3. valg på både back og kant i venstre side ..

                        men jeg frygter at vi sælger Falk og Emil og så siger at vi allerede har erstatningerne i truppen ...[/QUOTE]

                        Man kunne frygte det sidste ja men jeg tror der vil blive hentet erstatning. Måske ikke lige en HK for Falk da vi har Desler og Greve, men ihverttilfald en offensiv spiller.
                        Syntes bare ikke at det er offensivt vi primært mangler, hvilket du også skriver i næste indlæg omkring TM..
                        Men at sælge Falk for at få en ny CM eller CF .... Puha ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Ved at Makrini har udtalt at det var KN der overbeviste ham om det skulle være med os han skrev

                          Comment


                            [QUOTE=Plum;57701]
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Syntes bare ikke at det er offensivt vi primært mangler, hvilket du også skriver i næste indlæg omkring TM..
                            Men at sælge Falk for at få en ny CM eller CF .... Puha ...
                            Når AK kommer og Desler bliver klar er det ikke nej...
                            Falk ryger jo når han ryger. Fair nok. Men er det sådan en 13-15 mill handel vil jeg blive sygt skuffet hvis vi ikke forstærker os på minimum 2 pladser som fx kunne være CM og CF

                            Comment


                              Jeg bankede lidt på vandrørene, og de fortæller, at der kigges på en "erfaren spiller". Og det er ikke en målmand. Om det betyder forhandlinger eller bare scouting, ville vandrørene ikke ud med.

                              Tag det for hvad det er (det er løst).
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg bankede lidt på vandrørene, og de fortæller, at der kigges på en "erfaren spiller". Og det er ikke en målmand. Om det betyder forhandlinger eller bare scouting, ville vandrørene ikke ud med.

                                Tag det for hvad det er (det er løst).
                                Men det er en lille lysning, på en ellers kulsort dag

                                Comment

                                Working...
                                X