Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg bankede lidt på vandrørene, og de fortæller, at der kigges på en "erfaren spiller". Og det er ikke en målmand. Om det betyder forhandlinger eller bare scouting, ville vandrørene ikke ud med.

    Tag det for hvad det er (det er løst).
    Handler vel også om timing når vi nok skal have en spiller ud inden vi kan hente én ind.. Men lyder lækkert

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jeg bankede lidt på vandrørene, og de fortæller, at der kigges på en "erfaren spiller". Og det er ikke en målmand. Om det betyder forhandlinger eller bare scouting, ville vandrørene ikke ud med.

      Tag det for hvad det er (det er løst).
      Er det Hjalte Bo Nørregaard ? Han er erfaren og ikke målmand, og selvom han afviser han at der har været interesse fra Superligaklubber kan Jesper Hansen forhandle gennem en hemmelig proxy på Island:

      http://www.bold.dk/nyt/hjalte-har-af...isions-klubber
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
        Er det Hjalte Bo Nørregaard ? Han er erfaren og ikke målmand, og selvom han afviser han at der har været interesse fra Superligaklubber kan Jesper Hansen forhandle gennem en hemmelig proxy på Island:

        http://www.bold.dk/nyt/hjalte-har-af...isions-klubber
        Det håber jeg satme ikke Hjalte var sgu god, da han var hos Fætter/kusine-brylluppet, men han har godtnok ikke været prangende siden (jeg kan på ingen måde forestille mig, at nogen SL-klubber er interesserede i ham).
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Jeg har lidt nyt om TM.
          Han er faktisk pænt eftertragtet. Tiden i Sverige har hjulpet på det..
          Min kilde siger at vi/ham selv har sagt nej til nogle forskellige bud. Indtil videre. Desværre alle sammen kun leje. 2 af de klubber spiller i 1.div
          Der menes at han er så "varm" at man trækker det ud til sidst i vinduet for at se om man kan få et salg..
          Jeg har kendskab til 1 klub der pt venter på ham, så vi må se om de så tør at vente den tid det tager for OB at give slip..
          En ting er 101% sikkert. Hvis TM spiller i OB efter vinduet lukker er det JH eller sportsudvalgets skyld..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg har lidt nyt om TM.
            Han er faktisk pænt eftertragtet. Tiden i Sverige har hjulpet på det..
            Min kilde siger at vi/ham selv har sagt nej til nogle forskellige bud. Indtil videre. Desværre alle sammen kun leje. 2 af de klubber spiller i 1.div
            Der menes at han er så "varm" at man trækker det ud til sidst i vinduet for at se om man kan få et salg..
            Jeg har kendskab til 1 klub der pt venter på ham, så vi må se om de så tør at vente den tid det tager for OB at give slip..
            En ting er 101% sikkert. Hvis TM spiller i OB efter vinduet lukker er det JH eller sportsudvalgets skyld..
            Hvor er det lækkert, at du bliver ved med at forkæle os

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jeg bankede lidt på vandrørene, og de fortæller, at der kigges på en "erfaren spiller". Og det er ikke en målmand. Om det betyder forhandlinger eller bare scouting, ville vandrørene ikke ud med.

              Tag det for hvad det er (det er løst).
              Men det var det samme vandrør der "klukkede" om en midtbanespiller lige inden vi hentede Makrini, så jeg er lidt mere tilbøjelig til at poste rygter derfra, selvom de er løse.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Men det var det samme vandrør der "klukkede" om en midtbanespiller lige inden vi hentede Makrini, så jeg er lidt mere tilbøjelig til at poste rygter derfra, selvom de er løse.
                Spændende. Bare det at vide at vi stadig er markedet er positivt.. Det må jo være tegn på at ledelsen kan se det samme som vi kan weekend

                Comment


                  TM, Tobias Mikkelsen?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                    TM, Tobias Mikkelsen?
                    Rettelse: Thomas Mikkelsen
                    Last edited by amphibia; 10-08-2015, 15:36.
                    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                    Lou Holtz

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                      TM, Tobias Mikkelsen?
                      Thomas Mikkelsen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg har lidt nyt om TM.
                        Han er faktisk pænt eftertragtet. Tiden i Sverige har hjulpet på det..
                        Min kilde siger at vi/ham selv har sagt nej til nogle forskellige bud. Indtil videre. Desværre alle sammen kun leje. 2 af de klubber spiller i 1.div
                        Der menes at han er så "varm" at man trækker det ud til sidst i vinduet for at se om man kan få et salg..
                        Jeg har kendskab til 1 klub der pt venter på ham, så vi må se om de så tør at vente den tid det tager for OB at give slip..
                        En ting er 101% sikkert. Hvis TM spiller i OB efter vinduet lukker er det JH eller sportsudvalgets skyld..
                        Hehe lyder sgu lidt utroligt.....men det da positivt. For alle parter....TM har næppe udsigt til den store spilletid i OB så han skal da bare videre.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Hehe lyder sgu lidt utroligt.....men det da positivt. For alle parter....TM har næppe udsigt til den store spilletid i OB så han skal da bare videre.
                          Tja. Men det er status.
                          Jeg tvivler desværre på at det bliver til andet en leje. Det er dog bare et gæt..

                          Comment


                            Så røg Thomas Mikkelsen til Vejle sæsonen ud. http://www.ob.dk/artikel/thomas-mikk...til-vejle.aspx

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                              Så røg Thomas Mikkelsen til Vejle sæsonen ud. http://www.ob.dk/artikel/thomas-mikk...til-vejle.aspx
                              Mon han er en smule irriteret over, at OB ikke ville forlænge lejeaftalen med IFK? Det er vel trods alt lidt federe selvom han måske ikke startede hver kamp.

                              Comment


                                Så blev der trykket på knappen. Og Vejle var den klub der ventede

                                Comment

                                Working...
                                X