Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis man ser Falkesgaard som 1. målmand rører det mig ikke at vi henter ham medmindre Falkesgaard er ude i lang tid. Håber bare ikke Tørnes tager pladsen for Radza, da jeg godt kunne tænke mig at se, hvad han kan på Superliganiveau.

    Det bedste ville dog være at vi hentede en super målmand ala Roy Carrol e.l. Falkesgaard har dog spillet fint i hans første kampe, så det ville heller ikke være en katastrofe, hvis vi skal nøjes med ham.

    Comment


      Jeg tror nok bare ikke, jeg synes, Falkesgaard helt har niveauet til at jeg føler mig helt rolig. Og efter sigende er Radza ikke i nærheden af SL-niveau baseret på reserveholdskampene. Og hvis Tørnæs så ydermere er backup for ham, så er jeg ikke imponeret.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
        Jeg tror nok bare ikke, jeg synes, Falkesgaard helt har niveauet til at jeg føler mig helt rolig. Og efter sigende er Radza ikke i nærheden af SL-niveau baseret på reserveholdskampene. Og hvis Tørnæs så ydermere er backup for ham, så er jeg ikke imponeret.
        Hentes Tørnæs vil han uden tvivl være langt foran Radza som må indfinde sig med at blive tredje valg.

        Comment


          ......hvis profetierne herinde holder vand og vi signer Tørnes!......er det vel desværre bare endnu en klassisk JH. Og er vel i bund og grund hvad vi kan forvente af ham fremover på transferfronten! Altså svingende signinger fra det geniale til det absurde......(Festersen/TM .....4 år!?!???!)
          Last edited by Bossy; 11-08-2015, 08:07.
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
            Jeg tror nok bare ikke, jeg synes, Falkesgaard helt har niveauet til at jeg føler mig helt rolig. Og efter sigende er Radza ikke i nærheden af SL-niveau baseret på reserveholdskampene. Og hvis Tørnæs så ydermere er backup for ham, så er jeg ikke imponeret.
            Omvendt har Falkesgaard på ingen måde skuffet synes jeg, og han er stadig forholdsvis ung, så der er jo potentiale i ham, men ja, jeg så også hellere at man hentede en sikker skanse til pladsen.
            Jeg har ikke set nogen reserveholdskampe, så jeg aner intet om Radzas niveau, men det kunne være fint at se om han er en man skal satse på eller en man bare skal sende videre i systemet.

            Comment


              http://www.bold.dk/nyt/ob-optrapper-...gt-efter-skade

              Comment


                "men der er ingen tvivl om, at vi skal have drøftet hvad det er for en type spiller, vi skal have ind på målmandsposten"

                Nå det mener han alligevel... var det for meget at forlange det havde været på plads nu...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  "men der er ingen tvivl om, at vi skal have drøftet hvad det er for en type spiller, vi skal have ind på målmandsposten"

                  Nå det mener han alligevel... var det for meget at forlange det havde været på plads nu...
                  Altså jeg vil mene det er naivt at tro de ikke har drøftet rigtig mange forskellige målmænd og typer af målmænd siden slutningen af sidste sæson. De har nok også forsøgt at hente flere - uden held naturligvis.

                  Men det er klart, at når en målmand så får en alvorlig skade som denne ændrer det jo rigtig meget og så giver det vel fint mening at tage snakken igen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    "men der er ingen tvivl om, at vi skal have drøftet hvad det er for en type spiller, vi skal have ind på målmandsposten"

                    Nå det mener han alligevel... var det for meget at forlange det havde været på plads nu...
                    Tror jeg de allerede har gjort, men situationen kan jo have ændret sig, da man måske havde set Falke som 1. målmand, og nu skal ud og hente en ny 1. målmand.

                    Lindegaard har jo nærmest fået lov til at forlade United gratis ..... Mere realistisk er det vel Jesper Hansen... Henter vi Tørnes, synes jeg det er at pisse på Toppel, da deres niveau er meget lig hinanden synes jeg. Så skal det kun være fordi Toppel skulle have haft det dobbelte i løn, at jeg forstår den beslutning. Ellers er der en Ousted der gør det godt i USA, men ved ikke hvor realistisk han er. Også er der en Stuhr-Ellegaard i Elfsborg, som jeg godt kunne se i OB, han har et godt niveau og er samtidig en rutineret målmand, som kan give noget videre til Falke og Radza.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Altså jeg vil mene det er naivt at tro de ikke har drøftet rigtig mange forskellige målmænd og typer af målmænd siden slutningen af sidste sæson. De har nok også forsøgt at hente flere - uden held naturligvis.

                      Men det er klart, at når en målmand så får en alvorlig skade som denne ændrer det jo rigtig meget og så giver det vel fint mening at tage snakken igen.
                      Jamen det har de da sikkert også, der er jo allerede hentet en, så det har de jo da... men som JH løbende har meldt ud, så har det jo ikke ligefrem stået stille på den front, der er ikke noget ændret efter Falke kom, og han har da også kommenteret på alt lige fra Kirsten, over TS, til Jesper Hansen siden Falke kom til... derfor var det heller ikke for meget at forlange de havde fundet ud af hvad type vi gerne vil have...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                        Tror jeg de allerede har gjort, men situationen kan jo have ændret sig, da man måske havde set Falke som 1. målmand, og nu skal ud og hente en ny 1. målmand.

                        Lindegaard har jo nærmest fået lov til at forlade United gratis ..... Mere realistisk er det vel Jesper Hansen... Henter vi Tørnes, synes jeg det er at pisse på Toppel, da deres niveau er meget lig hinanden synes jeg. Så skal det kun være fordi Toppel skulle have haft det dobbelte i løn, at jeg forstår den beslutning. Ellers er der en Ousted der gør det godt i USA, men ved ikke hvor realistisk han er. Også er der en Stuhr-Ellegaard i Elfsborg, som jeg godt kunne se i OB, han har et godt niveau og er samtidig en rutineret målmand, som kan give noget videre til Falke og Radza.
                        "Planen har hele tiden været, at vi gerne ville have øget konkurrencen om målmandsposten"

                        Der er ikke så meget at snakke om, og der er ikke sket noget der gør at vi nu skal finde en nødløsning eller lave noget om...(ikke at du har påstået det) det skal bare gå stærkere...

                        Ja, men han kommer nok ikke nærmest gratis til OB...
                        Jesper Hansen er nok et godt bud, ved ikke om der var nogen der snakkede om lønnen måske var for høj... Ellegaard kunne måske også være god, må indrømme jeg ikke har fået fulgt ham i sidste sæson, eller denne...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          "men der er ingen tvivl om, at vi skal have drøftet hvad det er for en type spiller, vi skal have ind på målmandsposten"

                          Nå det mener han alligevel... var det for meget at forlange det havde været på plads nu...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Jamen det har de da sikkert også, der er jo allerede hentet en, så det har de jo da... men som JH løbende har meldt ud, så har det jo ikke ligefrem stået stille på den front, der er ikke noget ændret efter Falke kom, og han har da også kommenteret på alt lige fra Kirsten, over TS, til Jesper Hansen siden Falke kom til... derfor var det heller ikke for meget at forlange de havde fundet ud af hvad type vi gerne vil have...
                            Pointen er jo så, at de formentlig netop var afklaret med hvilken "type" de gerne ville have (delvist på baggrund af Falkesgaards præstationer til træning og i kamp), men nu kan det meget vel have ændret sig markant.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Pointen er jo så, at de formentlig netop var afklaret med hvilken "type" de gerne ville have (delvist på baggrund af Falkesgaards præstationer til træning og i kamp), men nu kan det meget vel have ændret sig markant.
                              Type=prislag ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                "Planen har hele tiden været, at vi gerne ville have øget konkurrencen om målmandsposten"

                                Der er ikke så meget at snakke om, og der er ikke sket noget der gør at vi nu skal finde en nødløsning eller lave noget om...(ikke at du har påstået det) det skal bare gå stærkere...

                                Ja, men han kommer nok ikke nærmest gratis til OB...
                                Jesper Hansen er nok et godt bud, ved ikke om der var nogen der snakkede om lønnen måske var for høj... Ellegaard kunne måske også være god, må indrømme jeg ikke har fået fulgt ham i sidste sæson, eller denne...
                                Det jeg mente var at United ikke forlanger noget for ham. http://footy.dk/2015/08/04/medie-uni...ard-ga-gratis/

                                Men er godt klar over, at han vil forlange en god løn, og sikkert også en god sign-on-fee. Så det kræver at han vil gå ned i løn, eller at United går med til at betale dele af hans nuværende løn indtil hans kontrakt udløber med dem. F.eks. at de kan "nøjes" med at betale 50 % af hans løn indtil hans kontrakt udløber, og vi så kan tilbyde ham en god superliga løn.

                                Comment

                                Working...
                                X