Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Kan man få et lille hint??? behøves ikke være navn eller noget, bare position ville gøre det hele meget sjovere :D
    Når det ikke er mere præcist end dette er det jo lidt spredhagl fra guldtilob's side
    Selvom han plejer at være "Legit"

    Falkegaards skade har jo 100% gjort at man er på tæerne og er nød til at trykke på knappen hvis han ikke kan træne her senest i midtugen...
    Udlejning eller salg af TM/Lado er nok også tæt på mon ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Der kommer til at ske noget med truppen i den kommende uge. Ind eller ud. :-) bare så i lige ved det.



      Nu må jeg vist ikke udbyde spil, så det er bare for sjaw

      TM til 1. division, odds 2,25

      Lado til nogen andre odds 2,40

      Jesper Hansen til os odds 2,75

      Barret til 1. division odds 3,40

      AKJ til os odds 5,00

      Matti til os odds 10,00

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Lyder spændende, både ind og ud? Man kunne godt forestille sig at vi henter Jesper Hansen nu, med skaden til Falkesgaard.
        JH er vel det optimale for os...jeg tror jeg sætter en blød 100mand på Michael Tørnæs
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          JH er vel det optimale for os...jeg tror jeg sætter en blød 100mand på Michael Tørnæs
          Jeg tænkte det samme
          Kunne lige ligne JH at hente Tørnæs et par dage efter at Toppel er skiftet til BIF

          Comment


            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Der kommer til at ske noget med truppen i den kommende uge. Ind eller ud. :-) bare så i lige ved det.
            Det er jeg også sikker på, alt andet skulle være mærkeligt. Barrett, Diarra, Mikkelsen og Lado har efterhånden vidst i nogle uger at de ikke indgår i planerne, de må brænde for, at finde en klub der vil satse på dem. Vi har hørt der vil komme en målmand i så lang tid, med den forskrækkelse vi fik med Falke, så tror jeg ikke de tør trække den længere. Forhåbentligt prøver man også at finde en erstatning for Høegh.

            Mine ønsker for den kommende uge:

            1. Hent Jesper Hansen fra Evian.
            2. Hent erstatning for Høegh.
            3. Skriv et år med Christian Poulsen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Det er jeg også sikker på, alt andet skulle være mærkeligt. Barrett, Diarra, Mikkelsen og Lado har efterhånden vidst i nogle uger at de ikke indgår i planerne, de må brænde for, at finde en klub der vil satse på dem. Vi har hørt der vil komme en målmand i så lang tid, med den forskrækkelse vi fik med Falke, så tror jeg ikke de tør trække den længere. Forhåbentligt prøver man også at finde en erstatning for Høegh.

              Mine ønsker for den kommende uge:

              1. Hent Jesper Hansen fra Evian.
              2. Hent erstatning for Høegh.
              3. Skriv et år med Christian Poulsen.
              Det ville være vildt. Men de har jo udtalt nogle gange at DH's afløser er KL. Desværre

              Comment


                Skal sku't ha' cp... Hellere Matti til hver en tid!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Skal sku't ha' cp... Hellere Matti til hver en tid!
                  Enig! CP synes jeg ikke vil forstærke os på nogen måde, måske bortset fra hans rutine som han kan lære lidt fra sig.. Men hellere Matti, som desuden også har fået meget erfaring efter så mange år i Italien.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Der kommer til at ske noget med truppen i den kommende uge. Ind eller ud. :-) bare så i lige ved det.
                    Salg af Lado, Mikkelsen, Kryger, Diarra, JBL og Lucas mens vi henter en keeper, en CF og en CM
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Skal sku't ha' cp... Hellere Matti til hver en tid!
                      Jeg vil da også hellere ha' Matti, men jeg prøvede at være realistisk. Jeg tror desværre ikke at Matti er Kents type, og hvis han endelig var, er jeg bange for at han vil gøre JJDT vej til spilletid rigtig lang.

                      Comment


                        Er Matti ikke defensiv hvor JJT er offensiv?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Er Matti ikke defensiv hvor JJT er offensiv?
                          Nej. Jeg har sakset det her fra Fyens.dk om JJDT: OB'eren er U19-landsholdsspiller og sådan en slags Xavi-type som udpræget 6'er på midtbanen med uhyggelig boldsikkerhed i fødderne og med stor spilintelligens.

                          Og Matti slog igennem på den offensive midtbane i FCN, han er så rykket lidt længere tilbage på banen i Italien, men den defensive har jeg endnu ikke set ham spille.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Er Matti ikke defensiv hvor JJT er offensiv?
                            Nej tror jeg bestemt ikke.

                            I Lyngby og FCN spillede Matti vidst primært som offensiv midt (lidt en 10'er-rolle), men jeg har set ham udtale i et interview, at han i Italien er blevet omskolet til at spille lidt længere tilbage som en klassisk tovejs midtbanespiller (dvs. en 8'er).

                            Har dog ikke selv set ham spille længe.

                            Comment


                              Altså jeg vil blive pænt skuffet, hvis det er Tørnes vi henter. Jeg synes ikke han er bedre end Falkesgaard, og så synes jeg ligeså godt vi kan bruge vores egen Radza, synes faktisk han kom ind og gjorde det rigtig godt, og virket noget mere sikker end Falkesgaard. Når vi henter en ny målmand skal det være en, der er klart bedre end Falkesgaard, ellers kan vi ligeså godt give Radza chancen imo.
                              Lidt ligesom jeg synes vi kunne have givet nogle af vores unge spillere chancen, da vi hentede Kryger og Mikkelsen. Vores egne spilleres niveau er måske minimalt lavere, men til gengæld har de potentialet til at udvikle sig igennem spilletid.
                              Synes at når vi henter spillere, skal de være klare forstærkninger, ellers skal vi bruge vores egne unge i stedet for. Jeg ser lidt denne sæson som en udviklingssæson, hvor jeg ikke for alvor tror vi kommer i nedrykningsfare, og derfor har vi tid til at implementere vores nye spillestil, samtidig med at give nogle af vores unge noget erfaring. Og så kan vi forhåbentlig styrke truppen yderligere i næste sæson, samtidig med at vores unge har fået det mere erfaring.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg


                                Nu må jeg vist ikke udbyde spil, så det er bare for sjaw

                                TM til 1. division, odds 2,25

                                Lado til nogen andre odds 2,40

                                Jesper Hansen til os odds 2,75

                                Barret til 1. division odds 3,40

                                AKJ til os odds 5,00

                                Matti til os odds 10,00
                                Du mangler en meget vigtig en.

                                Udlejning af Lucas Jensen til 2,50

                                Comment

                                Working...
                                X