Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Op til 8 kampe ialt inden vinduet lukker og lidt tid til at spille personen ind.
    Allerede kan man være sat godt bagud

    Emil??
    Emil kunne sikkert være et mål for FCN, men de har John og Moberg som deres offensive kort, og selv om Emil måske kunne konkurrere med Moberg, så ser han på usikker spilletid. Læg dertil at FCNs lønninger ikke er de højeste; det er jo helt muligt, at Emil ville sige nej tak til FCN, selv hvis de indløser hans klausul. Hvis det er DK, så tror jeg mere på BIF eller måske FCM, men tror mest på, at han lader kontrakten løbe ud hos os og søger imod udlandet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Emil kunne sikkert være et mål for FCN, men de har John og Moberg som deres offensive kort, og selv om Emil måske kunne konkurrere med Moberg, så ser han på usikker spilletid. Læg dertil at FCNs lønninger ikke er de højeste; det er jo helt muligt, at Emil ville sige nej tak til FCN, selv hvis de indløser hans klausul. Hvis det er DK, så tror jeg mere på BIF eller måske FCM, men tror mest på, at han lader kontrakten løbe ud hos os og søger imod udlandet.
      Vil mene at FCM er over hans niveau for det sidste år eller mere og BIF bliver det nok aldrig nu ... Ville være noget af en kamel st sluge ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Richard..@

        Du har ikke lyst til at følge op på snakken..?
        Last edited by Kaspernon; 18-07-2015, 10:39.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Vil mene at FCM er over hans niveau for det sidste år eller mere og BIF bliver det nok aldrig nu ... Ville være noget af en kamel st sluge ..
          Hvis Lyngby spiller sig til oprykning, ligger det ikke bare til højrebenet, men til en tap-in 10 cm fra stregen, at Emil vender hjem næste sæson. Jeg tror han bliver sæsonen og kontrakten ud.

          Comment


            Ikke at der har været deciderede rygter om Wiland til OB, men han har været nævnt nogle gange...
            Skulle dog nu være relativt sikkert, at han er på vej til Malmö:
            Avis: Wiland på plads i Malmö
            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
              Hvis Lyngby spiller sig til oprykning, ligger det ikke bare til højrebenet, men til en tap-in 10 cm fra stregen, at Emil vender hjem næste sæson. Jeg tror han bliver sæsonen og kontrakten ud.
              Det jeg har hørt, er at han ikke var særlig glad i Lyngby og meget gerne ville væk derfra. Så det tvivler jeg på. Men det er selvfølgelig en helt anden trup, træner og ledelse nu, end da han tog afsted.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...omber/?2345999 FCN tæt på Bruninho
                1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                  Endnu en teknisk suveræn lille dribler, der ikke kan score mål for at redde sit eget liv. De mangler i dén grad en angriber og en centerforsvarer.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Jeg ved ikke om det er et decideret rygte, men der var en scout fra Celtic, der på Twitter spurgte meget ind til, hvordan Rasmus Falk og Mikkel Desler gjorde det. Det var i slutningen af sidste sæson.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                      Jeg ved ikke om det er et decideret rygte, men der var en scout fra Celtic, der på Twitter spurgte meget ind til, hvordan Rasmus Falk og Mikkel Desler gjorde det. Det var i slutningen af sidste sæson.
                      Det er helt sikkert at hverken Falk eller Desler skal til Celtic. Det er ikke et sted man skal hen hvis man har ambitioner om en stor karriere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Det er helt sikkert at hverken Falk eller Desler skal til Celtic. Det er ikke et sted man skal hen hvis man har ambitioner om en stor karriere.
                        Det sker nu af og til, at spillere fra Celtic efter et par gode sæsoner bliver solgt til Premier League klubber, så et skridt på vejen videre kunne jeg godt se det som. Er så enig i, at udfordringerne kun ligger i de europæiske kampe, da de er meget bedre end resten af holdende.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          Det sker nu af og til, at spillere fra Celtic efter et par gode sæsoner bliver solgt til Premier League klubber, så et skridt på vejen videre kunne jeg godt se det som. Er så enig i, at udfordringerne kun ligger i de europæiske kampe, da de er meget bedre end resten af holdende.
                          Ellers kunne han jo også bare lave en Henke...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Der kommer til at ske noget med truppen i den kommende uge. Ind eller ud. :-) bare så i lige ved det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Der kommer til at ske noget med truppen i den kommende uge. Ind eller ud. :-) bare så i lige ved det.
                              Lyder spændende, både ind og ud? Man kunne godt forestille sig at vi henter Jesper Hansen nu, med skaden til Falkesgaard.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Der kommer til at ske noget med truppen i den kommende uge. Ind eller ud. :-) bare så i lige ved det.
                                Kan man få et lille hint??? behøves ikke være navn eller noget, bare position ville gøre det hele meget sjovere :D

                                Comment

                                Working...
                                X