Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    F5 F5 F5

    Kunne godt være AK
    AK startede i øvrigt inde for AaBs reserver for to dage siden. Aab vandt 3-1 over Randers. AK scorede ikke og havde ingen assist. Ved ikke hvor meget han spillede.

    Nordjyske Stiftstidende bringer i øvrigt et ret ukritisk interview med Lars Søndergaard, hvor han væver rundt i at AK ikke er et tema lige nu, og at der foregår noget i baggrunden, uden han bliver mere specifik.

    Comment


      En større OB nyhed? Hm. Jo mere jeg tænker over det, jo mere skuffet kan jeg blive ;) AK, Matti, Lindegaard (aaaarh)
      men ja, det oplagte er Emils afgang, og en eventuel tilgang af AK. Spændende er det i al fald
      Lykken er at se Brøndby fejle.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
        En større OB nyhed? Hm. Jo mere jeg tænker over det, jo mere skuffet kan jeg blive ;) AK, Matti, Lindegaard (aaaarh)
        men ja, det oplagte er Emils afgang, og en eventuel tilgang af AK. Spændende er det i al fald
        Ja man skal lige tage sig selv i ikke at få forventningerne for højt...

        Comment


          Det er nok at Emil daffer af tror jeg.

          Comment


            Nogen transfer vinduer der lukker i aften ude i den store verden..? tænker på tidspunket, midnat... Måske har vi en der daffer til Kina eller sådan noget...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Gad vide hvem der har købt klubben?
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                Det er nok at Emil daffer af tror jeg.
                +1

                Comment


                  Er det i aften Norges vindue smækker i..?
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                    Fra Søren plovgaards Twitter
                    @SrenPlovgaard: Fyens.dk rygtes på vej med en større OB-nyhed omkring midnat. #obdk #sldk
                    Jeg gætter på at det er Søren Ryge som bliver green-keeper .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Er det i aften Norges vindue smækker i..?
                      Det lukker 18. august i Norge.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Er det i aften Norges vindue smækker i..?
                        18/8

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Er det så nu man skal sige, Casper Ankergren...
                          Nej, det må du ikke sige. Bryder mig ikke specielt meget om den douche.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Ok, tak for info, der var lige en håndfuld dage endnu... Har jo ingen ro nu alligevel, så alt skal undersøges... der må være noget med det tidspunkt

                            Skyder at et eller anden øst europæisk vindue lukker, og Lado er på vej afsted...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              http://www.fifatms.com/en/Football-D...nsfer-windows/

                              skimmede den lige hurtigt. Det ser ud til at det bulgarske vindue lukker nu her.
                              Ikke at det betyder noget
                              Lykken er at se Brøndby fejle.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Ok, tak for info, der var lige en håndfuld dage endnu... Har jo ingen ro nu alligevel, så alt skal undersøges... der må være noget med det tidspunkt

                                Skyder at et eller anden øst europæisk vindue lukker, og Lado er på vej afsted...
                                Ville man virkelig tweete sådan en udmelding hvis det "kun" var Lado?

                                Comment

                                Working...
                                X