Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Du misforstår mig, jeg mener selvfølgelig antalsmæssigt med tre målmænd, jeg kan godt se den kan misforstås
    Vidste godt hvad du mente he he. Den lå bare lige til højrebenet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Hr.Chrede Se indlæg
      Ang. Jesper Hansen: er der nogle herinde der ved hvor meget vi skal betale for en mulig transfer? Eller har et kvalificeret bud?
      Kan google mig til at han kun har et år tilbage at kontrakten i Evian, så han kan da ikke være alt for dyr. Trods alt bænket.
      Rygtet siger ca 2 mill og en pæn lønpakke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Rygtet siger ca 2 mill og en pæn lønpakke
        Nu ved jeg ikke hvor "pæn" vi snakker om, vi skal ikke sprænge banken for ham, men de 2 mille isoleret set, synes jeg ikke er totalt åndssvagt, selv om det er to mille mere end vores favoritpris, især ikke hvis Falke er ude (hvilket jeg ikke har set nærmere om).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Rygtet siger ca 2 mill og en pæn lønpakke
          Det synes jeg alligevel er lige i overkanten når man tænker på at han kun har et år tilbage af kontrakten, og at Falkesgaard har stået nogenlunde i de første par kampe. Sats på ham og hent en billigere keeper som backup. Så kan vi prøve Hansen igen til jul, hvis Falke ikke formindsker antallet af fejl. Det kan sandsynligvis også gøre at Hansen er billigere til den tid.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Hr.Chrede Se indlæg
            Det synes jeg alligevel er lige i overkanten når man tænker på at han kun har et år tilbage af kontrakten, og at Falkesgaard har stået nogenlunde i de første par kampe. Sats på ham og hent en billigere keeper som backup. Så kan vi prøve Hansen igen til jul, hvis Falke ikke formindsker antallet af fejl. Det kan sandsynligvis også gøre at Hansen er billigere til den tid.
            Og så have 4 keepere?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Salg af Lado, Mikkelsen, Kryger, Diarra, JBL og Lucas mens vi henter en keeper, en CF og en CM
              hvor smal en trup vil du have?

              Leger vi den leg med 6 afgange og 3 tilgange ender vi så vidt jeg kan se med en trup på 22 mand.....det er måske liiiiiige lovlig smalt - især når en del af dem ingen til næsten ingen erfaring har (MP, AT, CR...og JJT for så vidt )

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Og så have 4 keepere?
                Evt. skrive et halvt år med Falkes backup til at starte med eller forsøge at udleje Radza

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Nu ved jeg ikke hvor "pæn" vi snakker om, vi skal ikke sprænge banken for ham, men de 2 mille isoleret set, synes jeg ikke er totalt åndssvagt, selv om det er to mille mere end vores favoritpris, især ikke hvis Falke er ude (hvilket jeg ikke har set nærmere om).
                  Jeg tror sådan set at der sagtens kunne findes 2 mill til en god målmand. Transferkontoen står vel stadig i plus efter 2 gode salg.. Og inden der var der varslet oprustning. Så man kan se på det på forskellige måder...
                  Hvis JH skal bruge 2 mill plus det løse og en stor del af lønbudgettet hvis man tror på Falkesgaard er det nok en dårlig idé.
                  Og jeg kan sagtens forstå det HVIS!!!!!! man bruger pengene på noget andet centralt. Hvis man bare lander en billig transferfri 2. Målmand og lukker pungen derfra bliver jeg altså sygt skuffet. Sygt sygt skuffet....
                  Vi har tjent ca 9 mill på salg i dette vindue og er da umiddelbart ikke tæt på at have brugt dem...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Hr.Chrede Se indlæg
                    Det synes jeg alligevel er lige i overkanten når man tænker på at han kun har et år tilbage af kontrakten, og at Falkesgaard har stået nogenlunde i de første par kampe. Sats på ham og hent en billigere keeper som backup. Så kan vi prøve Hansen igen til jul, hvis Falke ikke formindsker antallet af fejl. Det kan sandsynligvis også gøre at Hansen er billigere til den tid.
                    Bestemt en mulighed

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      hvor smal en trup vil du have?

                      Leger vi den leg med 6 afgange og 3 tilgange ender vi så vidt jeg kan se med en trup på 22 mand.....det er måske liiiiiige lovlig smalt - især når en del af dem ingen til næsten ingen erfaring har (MP, AT, CR...og JJT for så vidt )
                      Hvis de 3 indeholder 1 målmand plus AK så ja. Så ender vi på 24...
                      Men nu er da vel heller ingen af os der tror på at vi afhænder 6 mand de sidste 3 uger. Kryger bliver brugt hver gang så han (K)ryger ingen steder

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvis de 3 indeholder 1 målmand plus AK så ja. Så ender vi på 24...
                        Men nu er da vel heller ingen af os der tror på at vi afhænder 6 mand de sidste 3 uger. Kryger bliver brugt hver gang så han (K)ryger ingen steder
                        nej ikke rigtigt - men Plum bliver ved med at nævne dem, samt tilgang af 3 nye - og ud over jeg sådan set er enig i at de 6 sagtens kunne skiftes ud, så syntes jeg det ville være et bytte der alt andet lige gjorde truppen liiiiiige smal nok

                        Lado måtte gerne skydes afsted....Mikkelsen også.

                        Diarra og Kryger har kontrakt udløb næste sommer - så mon ikke de bliver som bredde spillere.

                        JBL ville jeg rigtigt gerne se lidt mere til - måske en udlejning, men ellers skal han jo også snart videre.

                        Lucas - han har da vidst aldrig fundet det niveau han havde inden han blev hentet.....tror man forsat på ham kunne en udlejning også være en fin mulighed

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          nej ikke rigtigt - men Plum bliver ved med at nævne dem, samt tilgang af 3 nye - og ud over jeg sådan set er enig i at de 6 sagtens kunne skiftes ud, så syntes jeg det ville være et bytte der alt andet lige gjorde truppen liiiiiige smal nok

                          Lado måtte gerne skydes afsted....Mikkelsen også.

                          Diarra og Kryger har kontrakt udløb næste sommer - så mon ikke de bliver som bredde spillere.

                          JBL ville jeg rigtigt gerne se lidt mere til - måske en udlejning, men ellers skal han jo også snart videre.

                          Lucas - han har da vidst aldrig fundet det niveau han havde inden han blev hentet.....tror man forsat på ham kunne en udlejning også være en fin mulighed
                          lige nu har vi 25 mand. Og det er vel en okay størrelse.. Vi ved der kommer en målmand samt AK..
                          Så drømme scenariet må vel være: Målmand/AK/midtbane/forsvarsspiller ind og Lado/TM/Diarra/JBL ud...
                          Lado/TM/Diarra/JBL får vel ca 325k til sammen om måneden. AK skal have 125k ca. Så er der 200k tilbage. Så er det nok ikke meget mere 50-100k at lønbudgettet skal øges før at ligningen går op..
                          jeg håber på at denne model er JH's ønskeseddel også. Om det så lykkedes. Tja. Det må vi se

                          Comment


                            Sørensen er færdig med at cykle d. 17 aug... og jeg tør næsten godt sige at han ikke er klar til at trille bold dagen efter...
                            Falke er vel også klar der igen...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Sørensen er færdig med at cykle d. 17 aug... og jeg tør næsten godt sige at han ikke er klar til at trille bold dagen efter...
                              Falke er vel også klar der igen...
                              Det er der nok ikke tid til at vente på med mindre at Falkes er klar her mandag/tirsdag

                              Comment


                                Hvad siger rygterne egentlig om de 6 Plum nævner, er der ikke noget med både Lado(ud over han selv vil væk) TM(ud over IFK) og Diarra..? JBL, Kryger, og Lucas synes jeg ikke at huske noget med overhovedet...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X