Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    En midtstopper på 1.80. Hmmm.

    MvT
    Jores okore er 1.83 og han gør det ok ;-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
      Jeg overværede i dag u19 kampen imod FCK på stadion. Jesper Hansen var selvfølgelig at finde , han kom og satte sig på tribunen efter Ca. 20 min. Af kampen ved siden af vores nye u19 træner tonny Hermansen og en anden gut, hvor han sidder og snakker. Efter ca. 5-10 min. Ringer JH's telefon åbentbart, han skynder sig at tage den og går raskt ned imod det ene stadionhjørne hvor der absolut ingen sidder, ca. 20-30 meter fra hvor han sad. Han snakker temmelig lang tid. Han var for langt væk til at jeg kunne høre hans stemme så kunne ikke høre om det var på engelsk eller hvad det var. Det er ikke sikkert at dette betyder en skid, det er bare en lille sjov ting at lægge mærke til i disse tider (;
      Leon Andreassen indtog sin aftensmad på Passfall i aftes.......
      Han kunne være en FED spiller at få til OB - men mon ikke bare han var der for maden.....

      Comment


        Hmmm. Hans skadesfrekvens er lige i overkanten. Men han ville helt sikkert være en spiller der kunne bruges :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
          Leon Andreassen indtog sin aftensmad på Passfall i aftes.......
          Han kunne være en FED spiller at få til OB - men mon ikke bare han var der for maden.....
          attitude har han da i hvert fald rigeligt af, men hvad med alle hans skader. Hvor spiller han nu og mon ikke han skal til GF hvis han vil til Danmark
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            attitude har han da i hvert fald rigeligt af, men hvad med alle hans skader. Hvor spiller han nu og mon ikke han skal til GF hvis han vil til Danmark

            Men han er kontraktfri om en måned

            http://www.transfermarkt.co.uk/leon-.../spieler/22837

            Comment


              Inde på Vejles debatforum er der lidt rygter på at Ove P muligvis kan være deres kommende træner :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af chri431j Se indlæg
                Men han er kontraktfri om en måned

                http://www.transfermarkt.co.uk/leon-.../spieler/22837
                Håber ikke vi napper ham. Chancen for han holder sig skadesfri er marginal.

                Comment


                  Arghh mon dog. Leons hjerte banker lige så meget for gf trøjen som agger for Brøndby. Hvis han kommer til dk igen så er der kun 1 klub.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
                    Leon Andreassen indtog sin aftensmad på Passfall i aftes.......
                    Han kunne være en FED spiller at få til OB - men mon ikke bare han var der for maden.....
                    Uanset hans vanvittige skadeshistorik, så håber jeg inderligt, at han kommer til OB. Hans attitude er så fed, og han kæmper altid røven ud af bukserne. Han mangler desværre lidt fart i forhold til da han var på toppen, men han er solid defensivt, og når han kommer frem i modstanderens felt, så er han bare notorisk farlig, og med hans kæmpe erfaring og rutine bliver det et kæmpe stort, ja tak, herfra!

                    Dog har AGF sagt, at de vil rulle den røde løber ud, når han engang er klar til at komme hjem. Jeg frygter han er for meget en klubmand til at vælge os, men nøj, hvor jeg håber det!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Uanset hans vanvittige skadeshistorik, så håber jeg inderligt, at han kommer til OB. Hans attitude er så fed, og han kæmper altid røven ud af bukserne. Han mangler desværre lidt fart i forhold til da han var på toppen, men han er solid defensivt, og når han kommer frem i modstanderens felt, så er han bare notorisk farlig, og med hans kæmpe erfaring og rutine bliver det et kæmpe stort, ja tak, herfra!

                      Dog har AGF sagt, at de vil rulle den røde løber ud, når han engang er klar til at komme hjem. Jeg frygter han er for meget en klubmand til at vælge os, men nøj, hvor jeg håber det!
                      Han vil vel 100% sikkert til AGF, hvis det bliver Danmark og han vil med garanti være skadet som minimum 50% af tiden og skulle spares for at undgå yderligere skader ...
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Han vil vel 100% sikkert til AGF, hvis det bliver Danmark og han vil med garanti være skadet som minimum 50% af tiden og skulle spares for at undgå yderligere skader ...
                        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...nnover/5585629

                        Det virker til AGF er hans eneste klub i Danmark, men at de kommer til at vente minimum et år på ham, da han selv forventer at få forlænget sin kontrakt med et år.

                        Comment


                          Tager han turen med Kent?

                          http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...k47-pa-vej-ud/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ske det, MÅ det være at folkekrav at han får trøje nr. 47. Fåårk, det er en trøje jeg skulle have!

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Ske det, MÅ det være at folkekrav at han får trøje nr. 47. Fåårk, det er en trøje jeg skulle have!

                              MvT
                              Hørt! Lad os håbe at han kommer hjem

                              Comment


                                En bruger på Twitter mener at vide at vi lander Dennis Flinta lige straks.. Tyndt men et rygte.

                                Comment

                                Working...
                                X