Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Der kommer til at ske noget med truppen i den kommende uge. Ind eller ud. :-) bare så i lige ved det.
    Det var den første. Der sker mere :-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Det var den første. Der sker mere :-)
      Ja noget sker der jo med en målmand. Det siger vel næsten sig selv
      AK måske når nu TM er væk

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
        Så røg Thomas Mikkelsen til Vejle sæsonen ud. http://www.ob.dk/artikel/thomas-mikk...til-vejle.aspx
        Jeg klager ikke, one down, five to go .. men leje til IFK eller Vejle .. kunne dette ikke være sket tidligere??

        men en etårig leje er vel heller ikke det der henter AK ..?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Jeg klager ikke, one down, five to go .. men leje til IFK eller Vejle .. kunne dette ikke være sket tidligere??

          men en etårig leje er vel heller ikke det der henter AK ..?
          Som jeg skrev tidligere idag. Man ville helst sælge. Men man har så ikke turde vente længere..
          Nu kan jeg bedre forstå den sms jeg fik idag. Han har også lige sendt hoverende smiley for 5 min siden

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Som jeg skrev tidligere idag. Man ville helst sælge. Men man har så ikke turde vente længere..
            Nu kan jeg bedre forstå den sms jeg fik idag. Han har også lige sendt hoverende smiley for 5 min siden
            Du har fodret os godt på det sidste, keep it coming

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Du har fodret os godt på det sidste, keep it coming
              Okay. Vi får snart en ny målmand

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Jeg klager ikke, one down, five to go .. men leje til IFK eller Vejle .. kunne dette ikke være sket tidligere??

                men en etårig leje er vel heller ikke det der henter AK ..?
                det er det næppe - men det giver trods alt lidt plads i truppen.....lønmæssigt giver det måske også lidt rum - men tror ikke det er de 4 mdrs løn der holder os tilbage.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Mon han er en smule irriteret over, at OB ikke ville forlænge lejeaftalen med IFK? Det er vel trods alt lidt federe selvom han måske ikke startede hver kamp.
                  jo - den fattede jeg heller ikke - han virkede til at være glad, de var glade for ham - så lad dem da leje ham.......virkede tåbeligt, men vel JH der igen spillede poker og tabte - håbede de kunne presses til et køb.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Det var den første. Der sker mere :-)
                    lyder godt - en målmand må vi regne med, AK kommer vel også inden vi når til september.

                    ellers noget spændende på radaren?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      jo - den fattede jeg heller ikke - han virkede til at være glad, de var glade for ham - så lad dem da leje ham.......virkede tåbeligt, men vel JH der igen spillede poker og tabte - håbede de kunne presses til et køb.
                      Det og så at en pris var jo aftalt hvis lejen blev en succes.. Og det gjorde den jo..
                      Så tror jeg der gik pigesur i den

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det og så at en pris var jo aftalt hvis lejen blev en succes.. Og det gjorde den jo..
                        Så tror jeg der gik pigesur i den
                        meget muligt - selvfølgelig heller ikke i orden at bakke ud af en aftale......men det var jo OB der sad med en spiller de ingen planer havde med - så er der sgu ikke plads til at blive tøsefornærmet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Mon han er en smule irriteret over, at OB ikke ville forlænge lejeaftalen med IFK? Det er vel trods alt lidt federe selvom han måske ikke startede hver kamp.
                          Ville IFK ikke kun leje i 6 mdr?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                            Ville IFK ikke kun leje i 6 mdr?
                            Giver mening. Deres turnering følger jo kalenderåret.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Ikke Tørnæs, please?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                                Ikke Tørnæs, please?
                                Skulle vist have stået en fin kamp idag så det tror jeg vi skal indstille os på

                                Comment

                                Working...
                                X