Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Bygger du den påstand ud fra de 7 1/2 kampe Falke har stået i ligaen tilbage i 2013 ?

    Har ikke samme hukommelse , så kan ikke huske hvordan han stod i de kampe .
    7½ kamp som reservekeeper i den sværeste sæson for BIF nogensinde, her imellem den alt afgørende kamp om at undgå nedrykning mod ACH siger da noget om at han har nervesystemet i orden. 7½ (8) kampe mundede ud i 3 sejre, 3 uafgorte og 2 nederlag.
    Han er derudover en anden type målmand end MT. De træninger jeg har set viser mig at han er bedre teknisk, både med hænder og fødder og så formår han at skille sig af med bolden hurtigt så der vil være bedre muligheder for fange modstanderen i deres returløb og uden at de har deres positioner. Jeg er enig i vurderingen at han er bedre end MT på mange punkter.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      7½ kamp som reservekeeper i den sværeste sæson for BIF nogensinde, her imellem den alt afgørende kamp om at undgå nedrykning mod ACH siger da noget om at han har nervesystemet i orden. 7½ (8) kampe mundede ud i 3 sejre, 3 uafgorte og 2 nederlag.
      Han er derudover en anden type målmand end MT. De træninger jeg har set viser mig at han er bedre teknisk, både med hænder og fødder og så formår han at skille sig af med bolden hurtigt så der vil være bedre muligheder for fange modstanderen i deres returløb og uden at de har deres positioner. Jeg er enig i vurderingen at han er bedre end MT på mange punkter.
      Lyder betryggende . Glæder mig til at se ham i aktion .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        De par Brøndbyfans jeg kender, der rent faktisk ved noget om fodbold, vurderer Falke ret positivt. Det de siger er, at mod de fleste andre keepere end Hradekcy ville han have haft en god chance for at spille om førstekeeperpladsen.

        Han slog Tørnæs af, der ikke er nogen dårlig målmand (vel på Thomas Mikkelsen/Toppel/Nørgaard-niveau), og det er vel "common knowledge", at man ikke slår en førstekeeper af, medmindre man konsekvent viser et noget højere niveau. Det er ikke en plads, hvor trænere kan li' at tage chancer.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Nu er falke alts en opgradering fra Toppel, så ville slet ikke være bekymret...
          helt enig - Falke er en kæmpe opgradering i målet i forhold til sidste sæson. Forstår ikke at der hersker nervøsitet omkring Falke i forhold til Toppel

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            helt enig - Falke er en kæmpe opgradering i målet i forhold til sidste sæson. Forstår ikke at der hersker nervøsitet omkring Falke i forhold til Toppel
            Fordi stort set ingen har set ham stå mål i en fodboldkamp

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Fordi stort set ingen har set ham stå mål i en fodboldkamp
              Jojo, men den slags tæller ikke, når der skrives positivt...

              Alting skal nok gå op i en højere enhed, bare luk øjnene og vær lalleglad...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Fordi stort set ingen har set ham stå mål i en fodboldkamp
                Altså jeg så en del af BIF's kampe da de lå og kæmpede med om nedrykning, og på det hold var han en af BIF's profiler. Eneste grund til han ikke fortsatte var fordi man fik muligheden for at hente Superligaens daværende bedste målmand. Jeg er slet ikke nervøs for at han står de første kampe, hvis det giver muligheden for at lave et scoop til sidst i vinduet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Altså jeg så en del af BIF's kampe da de lå og kæmpede med om nedrykning, og på det hold var han en af BIF's profiler. Eneste grund til han ikke fortsatte var fordi man fik muligheden for at hente Superligaens daværende bedste målmand. Jeg er slet ikke nervøs for at han står de første kampe, hvis det giver muligheden for at lave et scoop til sidst i vinduet.
                  Jeg er nu heller ikke nervøs som sådan. Men jeg er da lidt bekymret om han har niveauet og meget bekymret over hvis der nu skulle komme en skade til Falke. For så står vi tilbage med 1 målmand i truppen der ikke pt har SL niveau
                  Men det ser åbenbart ud til at vi må vente lidt hvis vi skal have noget kvalitet ind.. Jeg er ikke i tvivl om at vi har fået masser af målmænd tilbudt.. Men den rigtige er ikke dukket op endnu.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg er nu heller ikke nervøs som sådan. Men jeg er da lidt bekymret om han har niveauet og meget bekymret over hvis der nu skulle komme en skade til Falke. For så står vi tilbage med 1 målmand i truppen der ikke pt har SL niveau
                    Men det ser åbenbart ud til at vi må vente lidt hvis vi skal have noget kvalitet ind.. Jeg er ikke i tvivl om at vi har fået masser af målmænd tilbudt.. Men den rigtige er ikke dukket op endnu.
                    der er helt sikkert et sats med kun 2 målmænd i starten, men hvis Falkesgård viser sig som en stærk keeper er der vel ingen grund til at kaste flere mill. efter en Jesper Hansen eller en anden stærk u'lænder, så måske hellere leje en back-up som kan sendes videre efter et års tid, men selvf. hvis JH er en mulighed på en permanent kontrakt i 3-4 år skal der naturligvis handles.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Jojo, men den slags tæller ikke, når der skrives positivt...

                      Alting skal nok gå op i en højere enhed, bare luk øjnene og vær lalleglad...
                      Jamen hvis du mener jeg bare lalleglad og lukker øjnene, så kunne du måske udfordre fodbold universet og se kampe med de spillere vi skriver med, så du ca. Kender deres niveau og så dømme dem derefter. Istedet for at dømme ham ude bare fordi han er reservekeeper i Brøndby under hradesky.....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        der er helt sikkert et sats med kun 2 målmænd i starten, men hvis Falkesgård viser sig som en stærk keeper er der vel ingen grund til at kaste flere mill. efter en Jesper Hansen eller en anden stærk u'lænder, så måske hellere leje en back-up som kan sendes videre efter et års tid.
                        Det ville være fedt hvis Falke viste sig at være en top målmand.. Men det er bare risikabelt det de har gang i

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det ville være fedt hvis Falke viste sig at være en top målmand.. Men det er bare risikabelt det de har gang i
                          der skal helt sikkert en målmand mere til hurtigt, overvejelsen skal vel være om det skal være en der kæmper med/mod Falkesgård eller det skal være et monster à la Onyzko som vil være det klare 1. valg
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            der skal helt sikkert en målmand mere til hurtigt, overvejelsen skal vel være om det skal være en der kæmper med/mod Falkesgård eller det skal være et monster à la Onyzko som vil være det klare 1. valg
                            Helt enig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              der skal helt sikkert en målmand mere til hurtigt, overvejelsen skal vel være om det skal være en der kæmper med/mod Falkesgård eller det skal være et monster à la Onyzko som vil være det klare 1. valg
                              Nu er det jo ikke kommet som en overraskelse for nogle at Toppel og Emil stoppede i sommers , så mon ikke der for længst er lagt planer for hvilke målmænd vi skulle forsøge at hente .

                              Lige pt lugter det lidt af at man havde regnet med at hente Rønnow .

                              Jeg vil da gå stærkt ud fra man har kendt til Falkegaards niveau inden nan hentede ham .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det ville være fedt hvis Falke viste sig at være en top målmand.. Men det er bare risikabelt det de har gang i
                                mon dog ikke de er i fuld gang med at undersøge markedet, tvivler på det er meningen at vi kun skal have 2 målmænd fra start af sæsonnen - sådan har det så bare udviklet sig.

                                Min fornemmelse går også på Falkesgaard er et step up ifht Toppel - men jeg er nu stadig i tvivl om han er stærk nok til at skulle være vores første keeper.

                                Og så håber og tror jeg ikke at de venter til aller sidst i vinduet med at bringe vores nye målmand ind.....men det er jo tydeligt at han ikke når at blive klar til sæson start....

                                Comment

                                Working...
                                X