Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Altså jeg vil blive pænt skuffet, hvis det er Tørnes vi henter. Jeg synes ikke han er bedre end Falkesgaard, og så synes jeg ligeså godt vi kan bruge vores egen Radza, synes faktisk han kom ind og gjorde det rigtig godt, og virket noget mere sikker end Falkesgaard. Når vi henter en ny målmand skal det være en, der er klart bedre end Falkesgaard, ellers kan vi ligeså godt give Radza chancen imo.
    Lidt ligesom jeg synes vi kunne have givet nogle af vores unge spillere chancen, da vi hentede Kryger og Mikkelsen. Vores egne spilleres niveau er måske minimalt lavere, men til gengæld har de potentialet til at udvikle sig igennem spilletid.
    Synes at når vi henter spillere, skal de være klare forstærkninger, ellers skal vi bruge vores egne unge i stedet for. Jeg ser lidt denne sæson som en udviklingssæson, hvor jeg ikke for alvor tror vi kommer i nedrykningsfare, og derfor har vi tid til at implementere vores nye spillestil, samtidig med at give nogle af vores unge noget erfaring. Og så kan vi forhåbentlig styrke truppen yderligere i næste sæson, samtidig med at vores unge har fået det mere erfaring.

    Har du set nogle af de reserveholds kampe hvor Radza har stået??? Han har slet slet ikke niveau til superliga endnu! Faækesgaard er klasser over Radza lige pt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Har du set nogle af de reserveholds kampe hvor Radza har stået??? Han har slet slet ikke niveau til superliga endnu! Faækesgaard er klasser over Radza lige pt.
      enig. Ser ofte OB's reserve kampe når er spilles på kanalsport og i flere af de kampe har Radza ikke været overbevisende. Han burde udlejes til fx en 1 divisions klub så han kan få noget rutine

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        enig. Ser ofte OB's reserve kampe når er spilles på kanalsport og i flere af de kampe har Radza ikke været overbevisende. Han burde udlejes til fx en 1 divisions klub så han kan få noget rutine
        Enig. Men så skal vi jo hente 2 målmænd

        Comment


          Nemlig - vi skal bare lige af med 7 spillere og have 6 klassefolk ind, så er vi ca. samme sted mht. budget og ambitioner som for 5 år siden. Og så lige Lars Olsen tilbage som træner og Brink som sportschef, talenterne ud af vagten og underskuddet over 20 mio pr år; så kører det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Har du set nogle af de reserveholds kampe hvor Radza har stået??? Han har slet slet ikke niveau til superliga endnu! Faækesgaard er klasser over Radza lige pt.
            Det gør så bare endnu mere at det ikke skal være Tørnes vi henter, da jeg ikke ser ham som bedre end Falkesgaard, og som også blevet slået af i BIF af netop Falkesgaard. Falke har bare været involveret i usikkerhedsmomenter i alle vores kampe indtil videre, og udover hans gode igangsætninger, føler jeg ikke han har meget at byde på.

            Så det SKAL være en klar forstærkning vi henter, hvis vi ikke tør give Radza chancen. Vil så lige sige at Lindegaard heller ikke havde imponeret før han fik chancen i OB, uden sammenligning overhovedet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Nemlig - vi skal bare lige af med 7 spillere og have 6 klassefolk ind, så er vi ca. samme sted mht. budget og ambitioner som for 5 år siden. Og så lige Lars Olsen tilbage som træner og Brink som sportschef, talenterne ud af vagten og underskuddet over 20 mio pr år; så kører det.
              Hvem siger vi skal det?? Andre end dig altså
              De fleste her foreslår en enkelt eller 2 mere og at vi afhænder 2-5 mand

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Det gør så bare endnu mere at det ikke skal være Tørnes vi henter, da jeg ikke ser ham som bedre end Falkesgaard, og som også blevet slået af i BIF af netop Falkesgaard. Falke har bare været involveret i usikkerhedsmomenter i alle vores kampe indtil videre, og udover hans gode igangsætninger, føler jeg ikke han har meget at byde på.

                Så det SKAL være en klar forstærkning vi henter, hvis vi ikke tør give Radza chancen. Vil så lige sige at Lindegaard heller ikke havde imponeret før han fik chancen i OB, uden sammenligning overhovedet.
                Jeg ser også gerne end forstærkning. Men hvis man vil satse på Falkes er det langt fra sikkert at vi får andet end en middelmådig gardering

                Comment


                  Går de ikke bare og venter på at Thomas Sørensen er færdig med sit "USA-projekt"????

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
                    Går de ikke bare og venter på at Thomas Sørensen er færdig med sit "USA-projekt"????
                    hvis det virkelig skulle være tilfældet skal han jo bare være færdig med det projekt på tirsdag, aå han kan nå at være i truppen på søndag
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Hvornår vil det overhovedet være realistisk at Thomas Sørensen kan spille en fodboldkamp igen? Han har vel ikke spillet en eneste kamp i to år? Og hvornår har han overhovedet haft en træning sidst? Han er 39 og MEGET rusten...

                      EDIT: Jeg tror lande som Australien, U.S.A eller Kina er en mere realistisk destination for den gamle veteran.
                      Last edited by RASH; 09-08-2015, 19:19.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Hvornår vil det være realistisk at Thomas Sørensen kan spille en fodboldkamp igen? Han har vel ikke spillet en eneste kamp i to år? Og hvornår har han overhovedet haft en træning sidst? Han er 39 og MEGET rusten...
                        Det ville være en farlig chance at tage. Og det tror jeg rent faktisk ikke de gør.. Men..
                        Min nysgerrighed gør at det kunne være interessant at se hvad han kunne bringe. Nogle målmænd kan jo stå til i starten af 40'erne hvis de har en kanon fysik. Og det har han vel når han kan cykle USA rundt... Men..
                        Ville hellere satse på en JH fra Evian

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det ville være en farlig chance at tage. Og det tror jeg rent faktisk ikke de gør.. Men..
                          Min nysgerrighed gør at det kunne være interessant at se hvad han kunne bringe. Nogle målmænd kan jo stå til i starten af 40'erne hvis de har en kanon fysik. Og det har han vel når han kan cykle USA rundt... Men..
                          Ville hellere satse på en JH fra Evian
                          Han er jo kendt for at være perfektionist omkring hans fysik, tror helt sikkert at han er et pragteksemplar i forhold til hans alder. Det er bare svært at sige, hvor langt han er fra at komme i form til en superligakamp.

                          EDIT: Mit Jesper Hansen barometer springer også flere pladser, hvis vi henter hans navnebror i Evian. Både fordi jeg mener han er den helt perfekte signing, og så fordi vi endelig har en hel trup.
                          Last edited by RASH; 09-08-2015, 19:27.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Han er jo kendt for at være perfektionist omkring hans fysik, tror helt sikkert at han er et pragteksemplar i forhold til hans alder. Det er bare svært at sige, hvor langt han er fra at komme i form til en superligakamp.

                            EDIT: Mit Jesper Hansen barometer springer også flere pladser, hvis vi henter hans navnebror i Evian. Både fordi jeg mener han er den helt perfekte signing, og så fordi vi endelig har en hel trup.
                            Arghhhh. Hel trup og hel trup Der mangler lige et par stykker

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Arghhhh. Hel trup og hel trup Der mangler lige et par stykker
                              Du misforstår mig, jeg mener selvfølgelig antalsmæssigt med tre målmænd, jeg kan godt se den kan misforstås

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Han er jo kendt for at være perfektionist omkring hans fysik, tror helt sikkert at han er et pragteksemplar i forhold til hans alder. Det er bare svært at sige, hvor langt han er fra at komme i form til en superligakamp.

                                EDIT: Mit Jesper Hansen barometer springer også flere pladser, hvis vi henter hans navnebror i Evian. Både fordi jeg mener han er den helt perfekte signing, og så fordi vi endelig har en hel trup.
                                Ang. Jesper Hansen: er der nogle herinde der ved hvor meget vi skal betale for en mulig transfer? Eller har et kvalificeret bud?
                                Kan google mig til at han kun har et år tilbage at kontrakten i Evian, så han kan da ikke være alt for dyr. Trods alt bænket.

                                Comment

                                Working...
                                X