Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    FCK er jfr. Tipsbladet ude efter Tobias Salquist der spiller i USA som alternativt til andre de har kig på .. så er det vel ikke helt usandsynligt at de også hr et øje på Slotsager til kampene i suppen …
    Transfermarket i USA er lukket så et salg derfra virker ikke nemt ..
    Så tror jeg mere at de købte ham fra Vejle hvis det var de kom i knibe. Slots til FCK tror jeg ikke på.
    Slots er mere en FCN handel hvis de mangler noget

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

      Det ville undre mig meget, hvis TB ikke har lagt en strategi for, hvordan den her trup skal blive konkurrencedygtig til SL. Det ville trods alt være at fornærme hans intellekt og erfaring fra BIF.
      Tænker ingen af os har været rekruteringsansvarlig i en 1. div. klub. Så det er og bliver spekulationer. Men virker det ikke sandsynligt, at det, som andre skriver, er lettere at rekruttere den rette kvalitet, hvis man tæt på kan garantere SL 5 måneder efter? Samtidig er det også min holdning, at man ikke skal signe noget, hvor risikoen er for stor for at kvaliteten ikke er god nok til SL. Synes vi har haft (og stadig har) rigeligt spillere, som der er bundet lønkroner til, som ikke har været (er) gode nok. Det er jo handlingslammende for at skabe den rigtige trup.
      Jeg vælger at have tiltro til at der er en plan - men det betyder jo også, at man ikke kan have noget håndfast NU, hvis mine spekulationer omkring, hvad der er muligt at hente nu, kontra til vinter kontra til sommer er rigtige. Hellere kunne tilbyde maksimalt i løn til de rigtige, end at have lønninger bundet til spillere som Buray, Selven og andet skrammel.
      Ikke uenig .. jeg har hele tiden talt for at man holder krudtet tørt til vinter hvor man er så tæt på oprykning som muligt og kan spille på den gode kultur osv.
      Nemmere i Norge og Sverige men også spillere i Superligaen der ikke har fået så meget spilletid i efteråret .. Tyskland og Holland måske ..
      Men det betyder ikke at jeg ikke gerne havde set mere allerede nu .. for pludselig er det mange der skal skiftes på kort tid, specielt hvis der ikke bliver forlænget med i hvertfald halvdelen af de der har kontraktudløb .. men kan de få noget bedre end OB i SL?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Ser ikke ud til at der sker noget omkring Slotsager

        https://www.tv2fyn.dk/odense/faa-tim...-at-blive-i-ob

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ser ikke ud til at der sker noget omkring Slotsager

          https://www.tv2fyn.dk/odense/faa-tim...-at-blive-i-ob
          Dejligt!
          Så har TB 4 måneder til at overbevise ham og hans lejr om at OB kan lave en god plan for ham over de næste par år, der inkluderer en kontraktforlængelse.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Dejligt!
            Så har TB 4 måneder til at overbevise ham og hans lejr om at OB kan lave en god plan for ham over de næste par år, der inkluderer en kontraktforlængelse.
            Ja tiden vil i givet fald være til det - men hvad mon det betyder for TS og ikke mindst hans agent at OB har valgt at sætte ham på bænken i denne sæson - hvis jeg var hans rådgiver ville rådet være - kom videre - de satser ikke på dig på den længere bane - hvis vi virkelig vil TB bør vi spille ham indtil han har meddelt os at han IKKE forlænger ( men det er så muligvis også det der er sket).
            Last edited by Jebola; 02-09-2024, 10:24.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Dejligt!
              Så har TB 4 måneder til at overbevise ham og hans lejr om at OB kan lave en god plan for ham over de næste par år, der inkluderer en kontraktforlængelse.
              Kan absolut intet dejligt finde i denne nyhed. Intet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Kan absolut intet dejligt finde i denne nyhed. Intet
                Så er det da, fordi du ikke vil se det. Selvfølgelig er det positivt, at man nu får 4 måneders arbejdsro til at forsøge at nå til enighed om en ny kontrakt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Dejligt!
                  Så har TB 4 måneder til at overbevise ham og hans lejr om at OB kan lave en god plan for ham over de næste par år, der inkluderer en kontraktforlængelse.
                  Jeg tænker desværre den bliver svær! Hvorfor skulle han vælge den plan?....det er jo ikke ligefrem fordi vores track record Ift. løfter og planer er imponerende
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Det er vildt nok hvis vi ender med kun at hente to spillere i det her vindue. Prøv at forestil jer hvis vi var blevet fortalt det i starten af vinduet, folk var gået amok
                    Last edited by Wessels er en mur; 02-09-2024, 10:14.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Kan absolut intet dejligt finde i denne nyhed. Intet
                      Nej, der har vi så forskellige måder at vurdere tingene på.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

                        Så er det da, fordi du ikke vil se det. Selvfølgelig er det positivt, at man nu får 4 måneders arbejdsro til at forsøge at nå til enighed om en ny kontrakt.
                        Så du tror at 4 måneder med splinter i røven gør tingene bedre når han og agenten nærmer sig 1/1 hvor de kan forhandle til andre sider og 99,9% have udsigt til at score en højere kontrakt/sign on/agent fee?? Der er intet positivt ved dette

                        Det er bare dårligt arbejde af OB(Hvis det ikke når at komme på plads) og de må bare erkende at have skidt i nælderne her.
                        At lade en 18 årig golden boy gå ind i sit sidste kontrakt år uden nogen form for afklaring eller salg er amatøragtigt på den værste klinge

                        Det er ikke en direkte TB bashing. Mere en generel betragtning af alle der har haft med dette at gøre i hele forløbet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Nej, der har vi så forskellige måder at vurdere tingene på.
                          Og heldigvis. Det er jo et debatforum som trives bedst ved at folk har forskellige meninger

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Så du tror at 4 måneder med splinter i røven gør tingene bedre når han og agenten nærmer sig 1/1 hvor de kan forhandle til andre sider og 99,9% have udsigt til at score en højere kontrakt/sign on/agent fee?? Der er intet positivt ved dette

                            Det er bare dårligt arbejde af OB(Hvis det ikke når at komme på plads) og de må bare erkende at have skidt i nælderne her.
                            At lade en 18 årig golden boy gå ind i sit sidste kontrakt år uden nogen form for afklaring eller salg er amatøragtigt på den værste klinge

                            Det er ikke en direkte TB bashing. Mere en generel betragtning af alle der har haft med dette at gøre i hele forløbet
                            Altså jeg er helt enig i, at hele forløbet har været helt ad h til set med OB-briller. Men i nuværende situation, hvor vi ER kommet i dem situation, ser jeg hellere, at vi giver det et sidste forsøg med en forlængelse end at vi sælger for et halvlunkent beløb i 1-2 mio euro klassen til en halvfesen destination, som nok er det mest realistiske pt. Det ville være en kedelig udgang på Slotsager-forløbet uanset. TB skal jo netop være i stand til at overbevise TS-lejren om at der er en vej tilbage på holdet og derfra en vej til at blive en profil i Superligaen, der kan sælges til mere interessante destinationer om to år end han vil kunne vælge om et halvt år (især hvis det er efter et halvt år som bænkevarmer i næstbedste række). Bliver det nemt? Sikkert ikke, men hverken Slotsager eller agenten har jo endnu afvist muligheden, i hvert fald ikke offentligt, så det skal prøves. Og der synes jeg så, sikkert af mere følelsesmæssige end rationelle årsager (ChrisOB må være stolt af mig), at det er dejligt, hvis det håb lever lidt endnu.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Altså jeg er helt enig i, at hele forløbet har været helt ad h til set med OB-briller. Men i nuværende situation, hvor vi ER kommet i dem situation, ser jeg hellere, at vi giver det et sidste forsøg med en forlængelse end at vi sælger for et halvlunkent beløb i 1-2 mio euro klassen til en halvfesen destination, som nok er det mest realistiske pt. Det ville være en kedelig udgang på Slotsager-forløbet uanset. TB skal jo netop være i stand til at overbevise TS-lejren om at der er en vej tilbage på holdet og derfra en vej til at blive en profil i Superligaen, der kan sælges til mere interessante destinationer om to år end han vil kunne vælge om et halvt år (især hvis det er efter et halvt år som bænkevarmer i næstbedste række). Bliver det nemt? Sikkert ikke, men hverken Slotsager eller agenten har jo endnu afvist muligheden, i hvert fald ikke offentligt, så det skal prøves. Og der synes jeg så, sikkert af mere følelsesmæssige end rationelle årsager (ChrisOB må være stolt af mig), at det er dejligt, hvis det håb lever lidt endnu.
                              Et salg er at foretrække hvis man i maven kan mærke at en forlængelse ikke sker. Også for 1,5-2 mill euro. Ellers ender vi med en Slotsager der spiller 2. Violin i 1.div og forlader OB med en dårlig følelse næste sommer. Med en dårlig fortælling og uden en transfer og diverse klausuler som jo også kan blive til store beløb.

                              Denne sag kommer til at hænge som en sort sky over Ådalen resten af sæsonen og ender i en dårlig case hvis der ikke kommer afklaring idag
                              Dette er bare min vurdering. Kun tiden vil vise om jeg får ret

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Et salg er at foretrække hvis man i maven kan mærke at en forlængelse ikke sker. Også for 1,5-2 mill euro. Ellers ender vi med en Slotsager der spiller 2. Violin i 1.div og forlader OB med en dårlig følelse næste sommer. Med en dårlig fortælling og uden en transfer og diverse klausuler som jo også kan blive til store beløb.

                                Denne sag kommer til at hænge som en sort sky over Ådalen resten af sæsonen og ender i en dårlig case hvis der ikke kommer afklaring idag
                                Dette er bare min vurdering. Kun tiden vil vise om jeg får ret
                                OB kan komme til at ligne nogle kæmpe idioter om et halvt år eller et helt år, hvis Slotsager vælger at forlade os.

                                Modsat kan vi alle hoppe og danse over Troels, om 1 måned eller 2, HVIS en forlængelse kommer på plads.

                                Jeg venter med at lave en konklusion, til om et halvt år. Hvis Slotsager skifter gratis væk, så er det katastofralt for OB og det nye projekt.

                                Comment

                                Working...
                                X