Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/ligu...troligt-skifte

    Apropos ingenting, så faldt jeg lige over den her nyhed, og tænkte på vores Minteh-salg sidste år.
    Når man tænker på hvor meget han blev solgt videre for, og hvor god han viste sig at være i Feyenoord, så kunne vi nok have solgt ham for en del mere, hvis vi havde haft et mere velfungerende hold hvor han kunne blomstre endnu mere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/ligu...troligt-skifte

      Apropos ingenting, så faldt jeg lige over den her nyhed, og tænkte på vores Minteh-salg sidste år.
      Når man tænker på hvor meget han blev solgt videre for, og hvor god han viste sig at være i Feyenoord, så kunne vi nok have solgt ham for en del mere, hvis vi havde haft et mere velfungerende hold hvor han kunne blomstre endnu mere.
      Jeg synes nu ellers jeg er rimelig velbevandret i dansk fodbold, men jeg har seriøst aldrig hørt om ham her før han begyndte at lave mål for nogle uger siden. Og nu er han ved at blive solgt til fransk fodbold for 100m. Det virker helt sygt jo.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

        Jeg synes nu ellers jeg er rimelig velbevandret i dansk fodbold, men jeg har seriøst aldrig hørt om ham her før han begyndte at lave mål for nogle uger siden. Og nu er han ved at blive solgt til fransk fodbold for 100m. Det virker helt sygt jo.
        Det viser også hvor sindssyg moderne fodbold er blevet. En ung Luca kan blive rigtig mange penge værd hvis han bliver ved med at banke kasser ind.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

          Jeg synes nu ellers jeg er rimelig velbevandret i dansk fodbold, men jeg har seriøst aldrig hørt om ham her før han begyndte at lave mål for nogle uger siden. Og nu er han ved at blive solgt til fransk fodbold for 100m. Det virker helt sygt jo.
          Norske kroner, men stadigvæk en slat

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Det viser også hvor sindssyg moderne fodbold er blevet. En ung Luca kan blive rigtig mange penge værd hvis han bliver ved med at banke kasser ind.
            Også derfor jeg har sagt i uger nu at alt kan ske med Luca i dette vindue. Et vanvittigt tilbud kan tikke ind man absolut ikke kan sige nej til. Det gør der nok ikke. Men markedet er alt for crazy til at afvise det

            Hvis Luca scorer et hattrick næste gang fx og et par kasser mere inden vinduet lukker kan det jo ikke udelukkes at der kommer et 5-6 mill euro bud der skal tages stilling til. Er han det beløb værd? Nok ikke… Men det er ham der Meister nok heller ikke.

            Anything can happen

            Comment


              Nogen der kan gengive?

              https://fyens.dk/ob/ob-har-sagt-farv...6534c65b41a-12

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Jeg synes nu ellers jeg er rimelig velbevandret i dansk fodbold, men jeg har seriøst aldrig hørt om ham her før han begyndte at lave mål for nogle uger siden. Og nu er han ved at blive solgt til fransk fodbold for 100m. Det virker helt sygt jo.
                Nuancen om, at det er norske kroner skal lige med, og det er immervæk tættere på det halve 56-63 millioner danske kroner cirka.

                Men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor stor en chance det er at tage for en klub som Rennes, der aldrig har slået mig som en hovedrig klub, der bare smider den slags beløb afsted efter "lottokuponer". Én ting er jo, at Newcastle smider saudiske oliemilliarder efter Yankubah Minteh, der er ligesom nok milliarder at tage af, men Rennes afskriver lige 8-9 millioner euro, og håber en dansk angriber, de færreste danskere nogensinde har hørt om toppræsterer. Til sammenligning røg Alexander Lind jo for det halve af det beløb Henrik Meister angiveligt skal handles til. Det er vel en angriber, der har været på tale omkring det danske landshold, da han topperformede sidste sæson.

                Det lyder i mine øjne helt, helt, helt skørt, at der pludselig skal smides så mange penge efter en spiller, der sikkert er en god fodboldspiller, men som ingen danske klubber har haft opdaget før Sarpsborg.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det er blot en oplistning af kendte forventede afgange - intet nyt indhold set fra min udkigspost - så du er ikke gået glip af noget. En fyld artikel medens vi venter på transfernyt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg kan ikke, men mon ikke bare det er en klassisk opsamling på de spillere, der måske kan være på vej væk (og som vi allerede er bekendte med)?

                    Et bud på de 9 spillere:
                    1. Tyler
                    2. Selvén
                    3. Adelgaard
                    4. Rami
                    5. Sauli
                    6. Slotsager
                    7. Fenger
                    8. Deedson
                    9. Yaya? / Martin Hansen?
                    Tror dog ikke vi sælger både Deedson og Fenger. Ville heller ikke blive overrasket hvis en af Owusu og Mickelson skifter så man kunne måske tilføje et navn eller to mere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                      Jeg kan ikke, men mon ikke bare det er en klassisk opsamling på de spillere, der måske kan være på vej væk (og som vi allerede er bekendte med)?

                      Et bud på de 9 spillere:
                      1. Tyler
                      2. Selvén
                      3. Adelgaard
                      4. Rami
                      5. Sauli
                      6. Slotsager
                      7. Fenger
                      8. Deedson
                      9. Yaya? / Martin Hansen?
                      Tror dog ikke vi sælger både Deedson og Fenger. Ville heller ikke blive overrasket hvis en af Owusu og Mickelson skifter så man kunne måske tilføje et navn eller to mere.
                      Ikke helt
                      Bojang
                      Aske
                      Rami
                      Tobias
                      Max
                      Manneh
                      Dom
                      Tyler
                      Sauli

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                        Nuancen om, at det er norske kroner skal lige med, og det er immervæk tættere på det halve 56-63 millioner danske kroner cirka.

                        Men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor stor en chance det er at tage for en klub som Rennes, der aldrig har slået mig som en hovedrig klub, der bare smider den slags beløb afsted efter "lottokuponer". Én ting er jo, at Newcastle smider saudiske oliemilliarder efter Yankubah Minteh, der er ligesom nok milliarder at tage af, men Rennes afskriver lige 8-9 millioner euro, og håber en dansk angriber, de færreste danskere nogensinde har hørt om toppræsterer. Til sammenligning røg Alexander Lind jo for det halve af det beløb Henrik Meister angiveligt skal handles til. Det er vel en angriber, der har været på tale omkring det danske landshold, da han topperformede sidste sæson.

                        Det lyder i mine øjne helt, helt, helt skørt, at der pludselig skal smides så mange penge efter en spiller, der sikkert er en god fodboldspiller, men som ingen danske klubber har haft opdaget før Sarpsborg.
                        Du har ret, det er self. at det er norske kroner, men der stod også noget om eventuelle bonusser oveni. Men hvorom alting er, virker det helt vanvittigt. Især når man, som du nævner, kigger på hvem der er den købende klub.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg

                          Ikke helt
                          Bojang
                          Aske
                          Rami
                          Tobias
                          Max
                          Manneh
                          Dom
                          Tyler
                          Sauli
                          Altså Troels har travlt med at få noget ind i dette vindue. Men der er altså nogle navne der, hvis de også sælges, gør at der kommer ekstra run på. Vi mangler som det er nu noget til angrebet - en kant / angriber, sælger man så Fenger og eller Don D - så snakker vi 3 mand til den forreste linje alene.

                          Tom T regner vi med lander, men selv med ham mener jeg vi er tyndt besatte - skulle man så også lade Manneh gå?

                          Slots skal der findes en løsning på, regner med et salg - men også her kan der argumenteres for at man bør kigge på at hente en erstatning ind.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Jeg synes nu ellers jeg er rimelig velbevandret i dansk fodbold, men jeg har seriøst aldrig hørt om ham her før han begyndte at lave mål for nogle uger siden. Og nu er han ved at blive solgt til fransk fodbold for 100m. Det virker helt sygt jo.
                            Det er fuldstændig absurd. Et par gode kampe og bum, 100 mio.
                            Nu skal Wesström på ingen måde skoses for Minteh-salget, men vildere var det salg så heller ikke, når man ser hvad spillere ellers bliver solgt for

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                              Nuancen om, at det er norske kroner skal lige med, og det er immervæk tættere på det halve 56-63 millioner danske kroner cirka.

                              Men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor stor en chance det er at tage for en klub som Rennes, der aldrig har slået mig som en hovedrig klub, der bare smider den slags beløb afsted efter "lottokuponer". Én ting er jo, at Newcastle smider saudiske oliemilliarder efter Yankubah Minteh, der er ligesom nok milliarder at tage af, men Rennes afskriver lige 8-9 millioner euro, og håber en dansk angriber, de færreste danskere nogensinde har hørt om toppræsterer. Til sammenligning røg Alexander Lind jo for det halve af det beløb Henrik Meister angiveligt skal handles til. Det er vel en angriber, der har været på tale omkring det danske landshold, da han topperformede sidste sæson.

                              Det lyder i mine øjne helt, helt, helt skørt, at der pludselig skal smides så mange penge efter en spiller, der sikkert er en god fodboldspiller, men som ingen danske klubber har haft opdaget før Sarpsborg.
                              Der står da at det kan løbe op i €14mio, så er vi da over de 100mio danske kroner.

                              Men ellers enig, det er vildt at en klub som Rennes lægger så mange penge for en spiller som ingen kendte til for 5 uger siden.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                                Der står da at det kan løbe op i €14mio, så er vi da over de 100mio danske kroner.

                                Men ellers enig, det er vildt at en klub som Rennes lægger så mange penge for en spiller som ingen kendte til for 5 uger siden.
                                ilfg transfermarkt - så har de solgt for små 70 mill euro - dette vindue alene. Sidste sommer over 130 mill euro i salg.

                                Så de har jo penge. Men ja det lyder vildt.

                                Comment

                                Working...
                                X