Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Morten Skov fra SFÅ spørger Troels på deres live “Er der noget der har overrasket dig, når du har åbnet skabene?”

    5-10 sekunders stillhed

    Troels “Jeg troede ikke det var så sløjt”
    Tror ikke vi kender til bare halvdelen af, hvad der er foregået under rædselsregimet.

    Det er nok meget godt!

    Heldigvis er det nye tider.

    Comment


      https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...ore-kontrakten
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Morten Skov fra SFÅ spørger Troels på deres live “Er der noget der har overrasket dig, når du har åbnet skabene?”

        5-10 sekunders stillhed

        Troels “Jeg troede ikke det var så sløjt”
        Der sidde så stadig nogle folk i OB's ledelse, som var der i den periode som Troels betegner som sløjt, som vel også må formodes at have et ansvar for hvor galt det gik.
        Jeg er glad for vi har fået Troels ind, men jeg føler mig ikke overbevist om at vores samlede ledelse er til mere end jævn middelmådighed i dansk fodbold (bund Superliga/top NordicBet liga).

        Comment


          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...odt-som-lukket

          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Der ja stadig ske et salg af Slotsager men antallet af attraktive destinationer er godt nok faldet en del.

            https://campo.dk/2024/04/26/overblik...sommeren-2024/

            Tid til at snakke forlængelser så man kan se hvem der ikke vil være en del af OB i Superligaen:

            Nicholas Michelson 30/6-2025
            Max Fenger 30/6-2025
            Mihajlo Ivancevic 30/6-2025
            Bjørn Paulsen 30/6-2025
            Tobias Slotsager 30/6-2025
            Alasana Manneh 30/6-2025
            Elias Hansborg-Sørensen 30/6-2025​

            Bør vel være afgjort inden transfervinduet Vinter 2025 åbner. Erstatninger skal spilles ind
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Der ja stadig ske et salg af Slotsager men antallet af attraktive destinationer er godt nok faldet en del.

              https://campo.dk/2024/04/26/overblik...sommeren-2024/

              Tid til at snakke forlængelser så man kan se hvem der ikke vil være en del af OB i Superligaen:

              Nicholas Michelson 30/6-2025
              Max Fenger 30/6-2025
              Mihajlo Ivancevic 30/6-2025
              Bjørn Paulsen 30/6-2025
              Tobias Slotsager 30/6-2025
              Alasana Manneh 30/6-2025
              Elias Hansborg-Sørensen 30/6-2025​

              Bør vel være afgjort inden transfervinduet Vinter 2025 åbner. Erstatninger skal spilles ind
              Jeg tror der sker MAX 1 forlængelse af dem her før nytår. Mest sandsynligt er ingen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg tror der sker MAX 1 forlængelse af dem her før nytår. Mest sandsynligt er ingen
                Troels får travlt …

                Men hvor mange af dem kan finde en klub bedre placeret end OB eller bedre løn .. de får jo spilletid ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Troels får travlt …

                  Men hvor mange af dem kan finde en klub bedre placeret end OB eller bedre løn .. de får jo spilletid ..
                  Tror bare de fleste vil prøve noget nyt. Jeg vil blive meget overrasket hvis andre end Bjørn og Hansborg forlænger. Og det bliver nok først sidst på sæsonen når vi har med en ældre og en ung at gøre er mit gæt. Men Troels kan selvfølgelig overraske..

                  Comment


                    Hvem ved.

                    Måske en opblomstring - som vi har gang i nu - ændrer billedet og flere ser sig fortsætte i OB til vinter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Der ja stadig ske et salg af Slotsager men antallet af attraktive destinationer er godt nok faldet en del.

                      https://campo.dk/2024/04/26/overblik...sommeren-2024/

                      Tid til at snakke forlængelser så man kan se hvem der ikke vil være en del af OB i Superligaen:

                      Nicholas Michelson 30/6-2025
                      Max Fenger 30/6-2025
                      Mihajlo Ivancevic 30/6-2025
                      Bjørn Paulsen 30/6-2025
                      Tobias Slotsager 30/6-2025
                      Alasana Manneh 30/6-2025
                      Elias Hansborg-Sørensen 30/6-2025​

                      Bør vel være afgjort inden transfervinduet Vinter 2025 åbner. Erstatninger skal spilles ind


                      Nicholas Michelson: Håber virkelig på en forlængelse. Men vel mest sandsynligt han ryger til asien.

                      Max Fenger: Det virker urealistisk, historien taget i betragtning.

                      Mihajlo Ivancevic: Indgår umiddelbart ikke i vores planer, og bør sendes videre.

                      Bjørn Paulsen: Klassespiller i 1. div. Men alderen, farten og skadesraten i suppen gør vel, at det kunne være et farvel. Muligvis en indskifter på en mindre kontrakt, såfremt han stadig har en rolle i truppen.

                      Tobias Slotsager: Jeg forholder mig jubeloptimist og siger han forlænger. Det er bedst for ham og klubben - skal således have mere spilletid.

                      Alasana Manneh: Forlænger næppe. Et spændende bekendtskab, men spiller IMHO med for meget risiko til suppen.

                      Elias Hansborg-Sørensen: Har nogle år endnu til at nå niveauet. Får han ikke spilletid hos os må han videre. En udlejning kan komme på tale. ​
                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg



                        Nicholas Michelson: Håber virkelig på en forlængelse. Men vel mest sandsynligt han ryger til asien.

                        Max Fenger: Det virker urealistisk, historien taget i betragtning.

                        Mihajlo Ivancevic: Indgår umiddelbart ikke i vores planer, og bør sendes videre.

                        Bjørn Paulsen: Klassespiller i 1. div. Men alderen, farten og skadesraten i suppen gør vel, at det kunne være et farvel. Muligvis en indskifter på en mindre kontrakt, såfremt han stadig har en rolle i truppen.

                        Tobias Slotsager: Jeg forholder mig jubeloptimist og siger han forlænger. Det er bedst for ham og klubben - skal således have mere spilletid.

                        Alasana Manneh: Forlænger næppe. Et spændende bekendtskab, men spiller IMHO med for meget risiko til suppen.

                        Elias Hansborg-Sørensen: Har nogle år endnu til at nå niveauet. Får han ikke spilletid hos os må han videre. En udlejning kan komme på tale. ​
                        Meget enig.

                        En enkelt kommentar. Jeg kan desværre ikke fremfinde noget ved hjælp af Google, men er sikker på, jeg før har set Nicholas ligger højere i lønhirakiet, end man lige tror. Det, sammen med han ikke er venstrebenet, er to udfordringer, men han spiller skidegodt lige nu.

                        Ellers enig, håber da meget på Max og Tobias, men ja, det bliver meget meget svært.

                        Comment


                          Vinduer der stadig er åbne
                          • Kroatien – 5. september 2024
                          • Slovakiet – 6. september 2024
                          • Ukraine – 6. september 2024
                          • Belgien – 6. september 2024
                          • Polen – 6. september 2024
                          • Slovenien – 7. september 2024
                          • Tjekkiet – 8. september 2024
                          • Schweiz – 9. september 2024
                          • Grækenland – 11. september 2024
                          • Tyrkiet – 13. september 2024
                          • Serbien – 13. september 2024

                          Så det er vel realistisk at der stadig sker en afgang omkring Slotsager eller Ivan. Nok ikke begge

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                            Meget enig.

                            En enkelt kommentar. Jeg kan desværre ikke fremfinde noget ved hjælp af Google, men er sikker på, jeg før har set Nicholas ligger højere i lønhirakiet, end man lige tror. Det, sammen med han ikke er venstrebenet, er to udfordringer, men han spiller skidegodt lige nu.

                            Ellers enig, håber da meget på Max og Tobias, men ja, det bliver meget meget svært.
                            Men kunne man lave et salg af Owusu og forlænge med Mickelson ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Men kunne man lave et salg af Owusu og forlænge med Mickelson ..
                              Jeg ser nu helst at vi beholder Owusu. Synes han er mere stabil end Nico. Mickelson shiner i høj grad nu fordi niveauet er så meget lavere i 1. div.

                              Comment


                                https://bold.dk/fodbold/klubber/rand...med-backtalent
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X