Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Shit ..ikke så meget som et eneste rygtefååååååk og lukketid imorgen....så luk dog vinduet TB- så slipper man da for at kigge

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
      Shit ..ikke så meget som et eneste rygtefååååååk og lukketid imorgen....så luk dog vinduet TB- så slipper man da for at kigge
      Jeg tror ikke vi henter noget ind. Og har et ok med det. Tænker stadig mindst en midterforsvarer skifter. Og måske en mere (Selvén?).

      Men vi får se. Tænker ikke det ville give mening for TB at lukke vinduet før man reelt er så få timer fra lukning, at man med sikkerhed kan sige, at der ikke kan nå at ske noget.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen;n35104 KI2

        Enig. Vi skal kun hente ham hvis han kan overtales til en rolle som kulturbærer til træning / mentor for de unge og reserve til de to CBs. Og det skal samtidig være til en rimelig billig hyre. Ellers må vi bare erkende at vi er for sent ude ift. at have ham som fremtidigt førstevalg.
        Det irriterer mig stadig grænseløst at Hemmingsen ikke forsøgte at hente ham inden han skiftede til FCM.. han nærmest friede til OB i sin tid
        Husker et online-fanarrangement dertid med Hemmingsen hvor flere af os spørgte hvorfor vi ikke hentede Daniel Høegh som offentligt havde udtalt sig om sin interesse at komme hjemme til OB. Hemmingsen virkede fuldstændig overrasket, det var næsten en "Daniel hvem?"-reaktion. Kæft, det var pinligt og så visre han at man kan være en legende på banen men dumpe med andre opgaver i klubben
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Nogen der kan gengive lidt?

          https://fyens.dk/ob/ob-traener-om-om...899df2779ce-28

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

            Det skal det bestemt ikke, men der er samtidig meget få 34-årige spillere som jeg synes vi skal hente.
            Så langt er vi enige, men en DH i SL-form bør imø være en mulighed måske også fordi vi ved at BP næppe har niveauet til SL mere. Jeg har den fulde tillid til at Troels m.fl. kan tage den beslutning om det så er eller

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              SK siger at han håber Slots bliver og at han forlænger med OB. Han er tilfreds med transferaktiviteten og oprydningen, samt han ikke har behov for nye spillere. Kampen i fredags mener han var den vanskeligste endnu og at det er spillet blev energiløst og presset og omgangen med bolden ikke var god nok.

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                SK siger at han håber Slots bliver og at han forlænger med OB. Han er tilfreds med transferaktiviteten og oprydningen, samt han ikke har behov for nye spillere. Kampen i fredags mener han var den vanskeligste endnu og at det er spillet blev energiløst og presset og omgangen med bolden ikke var god nok.
                Tak. Lyder bestemt som om at vinduet er lukket for spillere ind…

                Vi må se på om der ikke kommer 1-2 ud(Slots,Ivan,Yaya,Selvén)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tak. Lyder bestemt som om at vinduet er lukket for spillere ind…

                  Vi må se på om der ikke kommer 1-2 ud(Slots,Ivan,Yaya,Selvén)

                  jeg synes det er sindssygt hvis man vælger at spille resten af sæsonen men en trup hvor man kun har 14 markspiller der kan gøre en forskel. Så er der nogen der siger vi har kun 10 kampe jaja men vi har osse 4 spiller der skal spille 3-4 kampe på den anden side af jorden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg


                    jeg synes det er sindssygt hvis man vælger at spille resten af sæsonen men en trup hvor man kun har 14 markspiller der kan gøre en forskel. Så er der nogen der siger vi har kun 10 kampe jaja men vi har osse 4 spiller der skal spille 3-4 kampe på den anden side af jorden.
                    Meget enig… Jeg fatter ikke man vil tage chancen med så tynd en trup.
                    Man har reduceret lønudgifterne med 20-25% og har vel et netto overskud på transfermarkedet på 50 mill i 2024..

                    Og alligevel vil man humpe sig igennem med en ultra tynd trup. Der er absolut ikke plads til skader.
                    Så lej dog en spiller eller 2 ind hvis man ikke ønsker at binde sig op på noget stort.. Skal vi virkelig have berøringsangst over for lidt konkurrence på nogle spillere der 98% alligevel forlader OB næste sæson?? I don`t get it

                    Jeg håber virkelig at der er nogen der forholder Troels Bech dette når vinduet er lukket og der bliver lavet lidt interviews med ham fra de forskellige medier

                    Sparer man op til næste sommer? Hvad er planen med vinterens vindue? Er man ikke selv bekymret over hvis der kommer skader?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg


                      jeg synes det er sindssygt hvis man vælger at spille resten af sæsonen men en trup hvor man kun har 14 markspiller der kan gøre en forskel. Så er der nogen der siger vi har kun 10 kampe jaja men vi har osse 4 spiller der skal spille 3-4 kampe på den anden side af jorden.
                      Der er da bestemt risiko ved det. Men skulle der ske noget er der jo stadig mulighed for at skrive kontrakt med en kontraktfri spiller eller to.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Meget enig… Jeg fatter ikke man vil tage chancen med så tynd en trup.
                        Man har reduceret lønudgifterne med 20-25% og har vel et netto overskud på transfermarkedet på 50 mill i 2024..

                        Og alligevel vil man humpe sig igennem med en ultra tynd trup. Der er absolut ikke plads til skader.
                        Så lej dog en spiller eller 2 ind hvis man ikke ønsker at binde sig op på noget stort.. Skal vi virkelig have berøringsangst over for lidt konkurrence på nogle spillere der 98% alligevel forlader OB næste sæson?? I don`t get it

                        Jeg håber virkelig at der er nogen der forholder Troels Bech dette når vinduet er lukket og der bliver lavet lidt interviews med ham fra de forskellige medier

                        Sparer man op til næste sommer? Hvad er planen med vinterens vindue? Er man ikke selv bekymret over hvis der kommer skader?
                        “Humpe sig igennem”? 8 sejre i 8 kampe. Jeg vil nødigt kende din definition på at gøre det godt ;).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg


                          jeg synes det er sindssygt hvis man vælger at spille resten af sæsonen men en trup hvor man kun har 14 markspiller der kan gøre en forskel. Så er der nogen der siger vi har kun 10 kampe jaja men vi har osse 4 spiller der skal spille 3-4 kampe på den anden side af jorden.
                          Nu er der jo også et vintervindue at agere i, hvis vi får problemer, men lige nu ser trupsammensætningen jo mere harmonisk ud end længe set. Vi har en fast start-11'er hvor ingen fra bænken kan føle sig uretfærdigt behandlet.
                          Jeg ville ikke blive decideret utilfreds med en backup til Luca og en konkurrencedygtig VB, men det er i kategorien 'Nice to have' og ikke 'Need to have'. Uanset nærmest hvor skadesramte vi risikere at blive, så tror jeg stadig vi kommer til at lade et fornuftigt sted inden vinterpausen. Der er hold som Roskilde og Køge, der er så dårlige at vi nok skal få sejre, selvom vi mangler et par stykker eller 3, og der er intet som tyder på at to af de nærmeste forfølgere pludselig sætter en serie sejre sammen og bider os i røven. Slå til, hvis en ekstraordinær mulighed byder sig i de sidste timer, men lad os ellers bevare troen på at den nuværende sammensætning fortsætter.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            “Humpe sig igennem”? 8 sejre i 8 kampe. Jeg vil nødigt kende din definition på at gøre det godt ;).
                            Resten af sæsonen…. Troede det var underforstået

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Nu er der jo også et vintervindue at agere i, hvis vi får problemer, men lige nu ser trupsammensætningen jo mere harmonisk ud end længe set. Vi har en fast start-11'er hvor ingen fra bænken kan føle sig uretfærdigt behandlet.
                              Jeg ville ikke blive decideret utilfreds med en backup til Luca og en konkurrencedygtig VB, men det er i kategorien 'Nice to have' og ikke 'Need to have'. Uanset nærmest hvor skadesramte vi risikere at blive, så tror jeg stadig vi kommer til at lade et fornuftigt sted inden vinterpausen. Der er hold som Roskilde og Køge, der er så dårlige at vi nok skal få sejre, selvom vi mangler et par stykker eller 3, og der er intet som tyder på at to af de nærmeste forfølgere pludselig sætter en serie sejre sammen og bider os i røven. Slå til, hvis en ekstraordinær mulighed byder sig i de sidste timer, men lad os ellers bevare troen på at den nuværende sammensætning fortsætter.
                              Vintervinduet og næste sommervindue skal bare også bruges til at erstatte de der ikke forlænger

                              Nicholas Michelson 30/6-2025
                              Max Fenger 30/6-2025
                              Mihajlo Ivancevic 30/6-2025
                              Bjørn Paulsen 30/6-2025
                              Tobias Slotsager 30/6-2025
                              Alasana Manneh 30/6-2025​

                              4 ud af 6 er start11 pladser. Skal der så også forstærkninger til er det næsten 2/3 af holdet der skal skiftes ud op til en sæson hvor man skal holde skansen .. fint at man vil holde sig til det man kender og bygge kultur men meget af det er nok væk til næste sæson ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                02-08-2024
                                Jeg tror simpelthen ikke på +10 handler ud/ind i resten af vinduet. Det er i store træk en hver 3.dag.
                                Det får jo Wesstrøms meriter til at blegne.
                                Tænker nærmere 4 højst 5 ud. 1 eller 2 ind. Man venter til vinter med at forstærke holdet, med mindre vi taber 3 kampe i august.

                                26 timer tilbage. Ryger Slotsager? Trækker Troels en kanin op af hatten? Spændende døgn vi går i møde.
                                Mit bud er at der ikke sker mere.​

                                Comment

                                Working...
                                X