Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Skal vi hente Daniel bør det være nu og kun hvis Slots smutter, så kunne jeg godt leve med en 2-årig kontrakt. Er det først aktuelt til sommeren 2025, så er jeg meget meget forbeholden, så vil jeg hellere kigge andre veje.
    Det vil så stadig efterlade os med 6 cf'ere til 2 pladser, så det tror jeg ikke kommer til at ske, med mindre at både Slots, Ivansevic og måske Yaya kommer ud.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Endnu en fin pointe ang. dna'et, BP tror jeg dog ikke har niveau til SL mere, og indtil nu har DH vist han kan det endnu.
      Vi må se hvordan tingene ser ud næste sommer. Vil ikke komme bag på mig hvis Daniel Høegh forlængede med Randers i løbet af året

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Vi må se hvordan tingene ser ud næste sommer. Vil ikke komme bag på mig hvis Daniel Høegh forlængede med Randers i løbet af året
        Det vil ikke være overraskende på samme måde som det ikke vil overraske mig hvis DH har et håb/ønske om at slutte i OB

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det er et dejligt interview og jeg håber bestemt at TB og OB forsøger at gøre det muligt til den tid. Daniel Høegh har længe bevist i RFC at hans niveau stadig er til SL-bold.
          Jeg ville have elsket hvis DH var endt i OB for 4 år siden i stedet for FcM, eller for 2 år siden da han tog til Randers... men nu er det tog kørt.

          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

            Jeg ville have elsket hvis DH var endt i OB for 4 år siden i stedet for FcM, eller for 2 år siden da han tog til Randers... men nu er det tog kørt.
            Enig. Vi skal kun hente ham hvis han kan overtales til en rolle som kulturbærer til træning / mentor for de unge og reserve til de to CBs. Og det skal samtidig være til en rimelig billig hyre. Ellers må vi bare erkende at vi er for sent ude ift. at have ham som fremtidigt førstevalg.
            Det irriterer mig stadig grænseløst at Hemmingsen ikke forsøgte at hente ham inden han skiftede til FCM.. han nærmest friede til OB i sin tid

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

              Jeg ville have elsket hvis DH var endt i OB for 4 år siden i stedet for FcM, eller for 2 år siden da han tog til Randers... men nu er det tog kørt.
              Enig. Han er en ret middelmådig superligaspiller, der bliver 34 om et par måneder. Der er jo ingen grund til at vi partout henter alle vores gamle spillere tilbage, bare fordi de er født på Fyn.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det vil ikke være overraskende på samme måde som det ikke vil overraske mig hvis DH har et håb/ønske om at slutte i OB
                Det har jeg hørt at han har ønske om. Men det kræver jo at OB kommer med en henvendelse. Jeg tror OB har haft masser af muligheder de seneste år. Rygter siger jo også at Falk kunne have blevet en realitet sidste sommer og den ligger på OB at det ikke blev til noget. Greve kunne man have givet et skud…. JBL var nede på sine knæ for at få kontrakt

                Altså….. Det er ligesom der er en trend her

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  Enig. Han er en ret middelmådig superligaspiller, der bliver 34 om et par måneder. Der er jo ingen grund til at vi partout henter alle vores gamle spillere tilbage, bare fordi de er født på Fyn.
                  Det er vist heller ikke nogen der har sagt eller påstået, men i en tid hvor vi leder efter vores eget dna, mener jeg bestemt DH bør være en mulighed, når vi samtidig ved at hjertet og niveau også er på rette sted hos DH. Indtil videre har vi af "gamle" OB'ere haft muligheden for at byde på Desler, Falk, JBL og Greve og muligvis flere, men der har jo så ikke været interesse nok, og det skal vel omvendt heller ikke være en hæmsko for dem at de er opvokset i OB og på Fyn

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Jeg synes det er godt man passer på med at hente gamle helte hjem.
                    Kasper Larsen viste at det ikke altid er lykken.
                    DH var langsom dengang. Er han ikke stadig det?
                    JBL var alt for skadet dengang. Er han ikke stadig det?
                    Greve havde problemer med at få slutprodukt på dengang. Har han ikke stadig det?
                    Vi elsker alle Bashkim og hans personlighed men han blev en målfattig 9er tilsidst og var svær at sætte af pga tidligere meritter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det er vist heller ikke nogen der har sagt eller påstået, men i en tid hvor vi leder efter vores eget dna, mener jeg bestemt DH bør være en mulighed, når vi samtidig ved at hjertet og niveau også er på rette sted hos DH. Indtil videre har vi af "gamle" OB'ere haft muligheden for at byde på Desler, Falk, JBL og Greve og muligvis flere, men der har jo så ikke været interesse nok, og det skal vel omvendt heller ikke være en hæmsko for dem at de er opvokset i OB og på Fyn
                      Det skal det bestemt ikke, men der er samtidig meget få 34-årige spillere som jeg synes vi skal hente.

                      Comment


                        Med Mark Brinks skifte til FCN skal vi nok ikke sætte næsen op efter, at de kommer til at betale kassen for Slotsager.

                        Det lugter af, at han ingen vegne kommer i dette vindue, og TB sætter alt ind på en forlængelse.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                          Med Mark Brinks skifte til FCN skal vi nok ikke sætte næsen op efter, at de kommer til at betale kassen for Slotsager.

                          Det lugter af, at han ingen vegne kommer i dette vindue, og TB sætter alt ind på en forlængelse.
                          Hvad har Mark Brink med Slotsager at gøre?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                            Hvad har Mark Brink med Slotsager at gøre?
                            At nu kan FCN sende Tverskov ned i forsvaret det næste år hvis det er nødvendigt, og stadig have en kompetent afløser.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              At nu kan FCN sende Tverskov ned i forsvaret det næste år hvis det er nødvendigt, og stadig have en kompetent afløser.
                              Måske. Men med undtagelse af kampen i går, så har han udelukkende spillet på midten for dem, så jeg tænker da han som udgangspunkt bliver brugt der. Men jeg tror så heller ikke Slotsager bliver solgt anyway.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                At nu kan FCN sende Tverskov ned i forsvaret det næste år hvis det er nødvendigt, og stadig have en kompetent afløser.
                                Men Tverskov skifter jo til USA ved udgangen af året :-) Og tror ikke sådan en handel har så stor indflydelse på hvad de gør med en anden spiller. Men jeg tror så bestemt heller ikke på, at Slotsager skifter til dem.
                                Last edited by Agbre; 01-09-2024, 19:02.

                                Comment

                                Working...
                                X