Oprindeligt indsendt af Plum

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse

X
- 

Jeg er knap så overbevist over at han ville vælge os.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
 OB er altid interessante. Altid. Nu er kent Nielsen også væk for længst så vi slipper for det råberi.
 Greve har desuden sin familie i Odense. Men tvivler på TB er varm.Last edited by Wessels er en mur; 29-08-2024, 19:02.
 Comment
- 

Ja. Kent Nielsens råberi har ødelagt alt i SIF - eller sådan noget....Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
 OB er altid interessante. Altid. Nu er kent Nielsen også væk for længst så vi slipper for det råberi.
 Greve har desuden sin familie i Odense. Men tvivler på TB er varm.
 Jeg må sige, at der var så meget tudefjæs over KNŽs råberi herinde forstod jeg altså aldrig helt. Men det er nok bare mig.
 - Likes 2
 Comment
- 

Ikke desto mindre var det Kent der konsekvent valgte Rasmus Jønsson over Greve, selv om førstnævnte var langt fra topform, så henvisningen til Kent var ikke helt ved siden af.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
 Ja. Kent Nielsens råberi har ødelagt alt i SIF - eller sådan noget....
 Jeg må sige, at der var så meget tudefjæs over KNŽs råberi herinde forstod jeg altså aldrig helt. Men det er nok bare mig.
 Det var vel først i den sidste tid i OB hvor Greve reelt fik den tillid han han fortjente.

Comment
- 

Jeg synes det var pinligt når hele stadion kunne høre Kent skrige efter Greve. Det gjorde ikke noget godt for hans spil. Da han kom til Randers blev han hurtigt en stor profil hos dem.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
 Ja. Kent Nielsens råberi har ødelagt alt i SIF - eller sådan noget....
 Vi har vel sjældent spillet så kedeligt fodbold som da kent Nielsen var træner.
 Han er bedst i mindre klubber hvor der ikke er det samme pres som i Odense og Brøndby.
 Comment
- 

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl." "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...
 Comment
- 

Bummelum.. Ganske forventet. Håber der følger nogle gode klausuler ogsåOprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
 Comment
- 

I starten af vinduet havde jeg håbet på det dobbelte, og jeg holder fast i at han er mere værd end €1mio, men omstændighederne har jo nok spillet ret meget ind.Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
 Comment
- 

Ja det kan da være FCN byder 30 millioner imorgen, når de har solgt Harder.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
 Rami,Yaya og Ivan ud.. Så er vi på 7..

Skal kun et monster bud på Luca før at det hele eksploderer og så rammer vi også 10

Men OB skal først tage tilbuddene seriæst hvis de er over 40-45 millioner.

Dog tror jeg ikke på der sker mere, udover Yaya ud på leje, og måske Ivancevic ud..
 Comment

Comment