Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Odds har økonomiske udfordringer og kan derfor eventuelt ikke købe Ivan før nogle ryger ud
    Så kommer han nok tilbage mm OB helt har opgivet ham og lejer ham ud igen indtil nytår hvor deres sæson vel er slut

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Så kommer han nok tilbage mm OB helt har opgivet ham og lejer ham ud igen indtil nytår hvor deres sæson vel er slut
      Det lyder sandsynligt, da Odds er/var under administration/økonomisk "rødmarkeret" af det norske fodboldforbund.

      Tror ellers de har været rigtige glade for ham
      Last edited by Online; 22-07-2024, 12:53.

      Comment


        For mig er han indbegrebet af en forsvarsspiller i OB. Har aldrig forstået han skulle syltes i den grad. En trio af BP, Slots og Ivan er sgu fed i 1 division.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Kunne jo ende i en lykkelig genforening who knows. Men forstår hvad du mener. Kunne jo også være at Gomez stepper op og bliver en af de faste i forsvaret. Mærkligere ting er altså sket i fodbold verden
          det klart. Hans forløb taget i betragtning så har jeg bare mine tvivl

          Ja Gomez stepper forhåbentlig op - men selv hvis han gør så står vi næste sommer tilbage med ham og Bertel Askou....(hvis ikke man forlænger med BP og eller Ivan)

          - nu er det selvf lige denne sæson vi skal have fokus på først - her forventer jeg BP bliver enormt vigtig for os...men vil han have niveauet til superligaen om et år?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            For mig er han indbegrebet af en forsvarsspiller i OB. Har aldrig forstået han skulle syltes i den grad. En trio af BP, Slots og Ivan er sgu fed i 1 division.
            tror jeg der er mange fans der har det sådan. Men af en eller anden grund ser de anderledes på det hos trænerteamet...Slots skal ikke spille videre i 1 division, så må blive en trio af BP, Ivan og Gomez - det bør også være nok til at vi klare oprykning

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              det klart. Hans forløb taget i betragtning så har jeg bare mine tvivl

              Ja Gomez stepper forhåbentlig op - men selv hvis han gør så står vi næste sommer tilbage med ham og Bertel Askou....(hvis ikke man forlænger med BP og eller Ivan)

              - nu er det selvf lige denne sæson vi skal have fokus på først - her forventer jeg BP bliver enormt vigtig for os...men vil han have niveauet til superligaen om et år?
              Nu skal skindet altså ikke sælges inden bjørnen er skudt !

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                tror jeg der er mange fans der har det sådan. Men af en eller anden grund ser de anderledes på det hos trænerteamet...Slots skal ikke spille videre i 1 division, så må blive en trio af BP, Ivan og Gomez - det bør også være nok til at vi klare oprykning
                Jeg synes Ivan havde/har en fed indstilling og altid gav den 100% i kampene, selv om det ikke altid lige var hans dag.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Nu skal skindet altså ikke sælges inden bjørnen er skudt !
                  nej det er klart - men mener godt vi kan og skal have den slags forventninger.

                  Skulle vi mod forventning ikke klare oprykning i første hug kunne jeg godt se en forlængelse til BP.

                  - rykker vi op har jeg svært ved at se det

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    tror jeg der er mange fans der har det sådan. Men af en eller anden grund ser de anderledes på det hos trænerteamet...Slots skal ikke spille videre i 1 division, så må blive en trio af BP, Ivan og Gomez - det bør også være nok til at vi klare oprykning
                    Hvorfor ikke? Jeg håber, vi forlænger med Slots, og så kan han være med til at spille os i Superligaen.

                    Han ville have godt af et par sæsoner mere, inden han ryger.

                    OB er ikke en aktie; det gælder om at vinde fodboldkampe.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Hvorfor ikke? Jeg håber, vi forlænger med Slots, og så kan han være med til at spille os i Superligaen.

                      Han ville have godt af et par sæsoner mere, inden han ryger.

                      OB er ikke en aktie; det gælder om at vinde fodboldkampe.
                      jamen forlænger de så helt fint med mig.

                      Jeg tror bare ikke på det sker - så havde man da landet en aftale noget før

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Det lyder sandsynligt, da Odds er/var under administration/økonomisk "rødmarkeret" af det norske fodboldforbund.

                        Tror ellers de har været rigtige glade for ham
                        Ja okay. Så kan vi sgu lige så godt hente ham tilbage og se hvad der sker de næste 5-6 uger i vinduet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          det klart. Hans forløb taget i betragtning så har jeg bare mine tvivl

                          Ja Gomez stepper forhåbentlig op - men selv hvis han gør så står vi næste sommer tilbage med ham og Bertel Askou....(hvis ikke man forlænger med BP og eller Ivan)

                          - nu er det selvf lige denne sæson vi skal have fokus på først - her forventer jeg BP bliver enormt vigtig for os...men vil han have niveauet til superligaen om et år?
                          Bjørn er sgu en svær case. Fed person og har nogle kompetencer. Men den der manglende fart slår simpelthen ud på fare barometret. Og så er han også en del skadet.
                          Så jeg hælder nok mest til ikke at forlænge med ham

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Bjørn er sgu en svær case. Fed person og har nogle kompetencer. Men den der manglende fart slår simpelthen ud på fare barometret. Og så er han også en del skadet.
                            Så jeg hælder nok mest til ikke at forlænge med ham
                            Det, den her klub har brug for, er nogle typer som de gode, gamle Hemmingsen-brødre, der i ny og næ kan “sparke” en fx uvoren unge ned. Dem har vi haft rigeligt af i truppen.

                            BP har lidt af det, og den der Old School tilgang trænger vi desperat til. Jeg er enig med dig i, at han ikke er starter i superligaen, men han er et monster i divisionen, og lad os nu lige se, om vi bare sådan valser op i Superligaen igen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Det, den her klub har brug for, er nogle typer som de gode, gamle Hemmingsen-brødre, der i ny og næ kan “sparke” en fx uvoren unge ned. Dem har vi haft rigeligt af i truppen.

                              BP har lidt af det, og den der Old School tilgang trænger vi desperat til. Jeg er enig med dig i, at han ikke er starter i superligaen, men han er et monster i divisionen, og lad os nu lige se, om vi bare sådan valser op i Superligaen igen.
                              Tror ikke vi valser nogen steder. Men om 1 år er BP altså ikk god nok til hverken det ene eller andet tænker jeg.
                              Men håbet om 3p fredag og en rigtig god start lever da.

                              Comment


                                Kunne virkelig godt se Barrett kyle en masse indlæg ind i hovedet på Kjerrumgaard sådan en sæson som den her og egentlig også i flere fremover.

                                Han er jo trods alt ikke startende i Häcken. Men er det at skyde et stykke over målet?

                                Comment

                                Working...
                                X