Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Et salg er at foretrække hvis man i maven kan mærke at en forlængelse ikke sker. Også for 1,5-2 mill euro. Ellers ender vi med en Slotsager der spiller 2. Violin i 1.div og forlader OB med en dårlig følelse næste sommer. Med en dårlig fortælling og uden en transfer og diverse klausuler som jo også kan blive til store beløb.

    Denne sag kommer til at hænge som en sort sky over Ådalen resten af sæsonen og ender i en dårlig case hvis der ikke kommer afklaring idag
    Dette er bare min vurdering. Kun tiden vil vise om jeg får ret
    Det er klart, men det “hvis” gør så også hele forskellen.

    Comment


      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...ioejnefaldende

      troels forventet at Luca er her i morgen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Så du tror at 4 måneder med splinter i røven gør tingene bedre når han og agenten nærmer sig 1/1 hvor de kan forhandle til andre sider og 99,9% have udsigt til at score en højere kontrakt/sign on/agent fee?? Der er intet positivt ved dette

        Det er bare dårligt arbejde af OB(Hvis det ikke når at komme på plads) og de må bare erkende at have skidt i nælderne her.
        At lade en 18 årig golden boy gå ind i sit sidste kontrakt år uden nogen form for afklaring eller salg er amatøragtigt på den værste klinge

        Det er ikke en direkte TB bashing. Mere en generel betragtning af alle der har haft med dette at gøre i hele forløbet
        Slotsager-Sagaens sidste kapitel kan ikke skrives endnu.

        Hvis Tobias Slotsager forlænger med fire år, bider sig fast i startopstillingen igen, og hjælper OB op i Superligaen, og måske hjælper et år yderligere i Superligaen. Herefter kan han blive solgt til 3-7 millioner euro - afhængig af præstation etc. og vi kan alle skilles på en god måde. Så har Troels Bech jo løst sin opgave til et gigantisk 12-tal.

        Hvis Tobias Slotsager sidder på bænken, forhandlinger strander og der kommer mystiske meldinger i pressen med jævne mellemrum, hvorefter han skriver under med den første og bedste klub 1/1-2025, for at sidde og surmule på bænken i en uskøn farce yderligere 6 måneder…. Ja så har Troels Bech, og hans forgængere jo i den grad fejlet opgaven Big time til -3

        Der er et par mellemveje, men det er jo yderpunkterne. Han kan forlænge og blive solgt til sommer, han kan blive solgt for et symbolsk beløb efter at have skrevet en kontrakt med en udenlandsk klub.

        pointen er bare… det er svært at sætte punktum for Slotsagers situation, selvom han ikke er solgt, når vinduet lukker i. Det positive er, at der kan komme en afklaring - det negative er, det nok ikke bliver den de fleste ønskede sig.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ser ikke ud til at der sker noget omkring Slotsager

          https://www.tv2fyn.dk/odense/faa-tim...-at-blive-i-ob
          Hvorfor siger han, det ikke er politik, Slotsager sidder på bænken, når det er soleklart for enhver, det er politik?
          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

          Comment


            Mere fra TB her

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...bias-slotsager

            Comment


              Så fik en af de klubber der har spurgt på Slots solgt deres bedste centerforsvarer (FCN).

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...ioejnefaldende
                Fas est et ab hoste doceri.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvem er de 15 spillere - jeg tæller 17 inkl. Kløve og Vestergaard men også Trybull. Man kan selvfølgelig godt forsvare ikke at tælle de to første med så man rammer 15 men at tælle Trybull med som en afgang når han har tegnet ny kontrakt er humoristisk..

                  "- Men jeg er på arbejde for at stå til rådighed, hvis noget måtte melde sig, men det er ikke intentionen"

                  Underdrivelsesmesteren .. så sker der næppe mere .. "stå til rådighed" .. meget tæt op af "vi ser om der sker noget" ..

                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    https://www.tv2fyn.dk/odense/ob-sael...t-lukker-snart


                    vinduet er lukket så bare find noget andet at lave.
                    nøj jeg savner Jesper Hansen han ventede trods alt til kl 19 med at lukke vinduet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Hvem er de 15 spillere - jeg tæller 17 inkl. Kløve og Vestergaard men også Trybull. Man kan selvfølgelig godt forsvare ikke at tælle de to første med så man rammer 15 men at tælle Trybull med som en afgang når han har tegnet ny kontrakt er humoristisk..

                      "- Men jeg er på arbejde for at stå til rådighed, hvis noget måtte melde sig, men det er ikke intentionen"

                      Underdrivelsesmesteren .. så sker der næppe mere .. "stå til rådighed" .. meget tæt op af "vi ser om der sker noget" ..
                      Er ikke sikker jeg forstår din pointe eller dit regnestykke. Kan ikke se det er vigtigt om det er 14, 15, 16 eller 17. Som du selv skriver kan det jo tilpasses meget efter hvem man vælger at tælle med. Synes f.eks. det virker sort at tælle Kløve med. Bechs pointe er jo bare: vi har afskibet mange spillere.

                      Og underdrivelse? Jeg kan ikke se, at det kan siges meget mere konkret. Der er ikke planer om, at hente flere ind, men de er på kontoret for at kunne tage tefefonen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                        https://www.tv2fyn.dk/odense/ob-sael...t-lukker-snart


                        vinduet er lukket så bare find noget andet at lave.
                        nøj jeg savner Jesper Hansen han ventede trods alt til kl 19 med at lukke vinduet
                        Du savner ligefrem Jesper Hansens ageren på transfermarkedet? Spændende

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Du savner ligefrem Jesper Hansens ageren på transfermarkedet? Spændende
                          Slet
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Hvem er de 15 spillere - jeg tæller 17 inkl. Kløve og Vestergaard men også Trybull. Man kan selvfølgelig godt forsvare ikke at tælle de to første med så man rammer 15 men at tælle Trybull med som en afgang når han har tegnet ny kontrakt er humoristisk..

                            "- Men jeg er på arbejde for at stå til rådighed, hvis noget måtte melde sig, men det er ikke intentionen"

                            Underdrivelsesmesteren .. så sker der næppe mere .. "stå til rådighed" .. meget tæt op af "vi ser om der sker noget" ..

                            Tjaaah vi må affinde os med at det er TB der bestemmer!!...fremtiden vil så vise om beslutningen om at fortsætte med nuværende trup, uden forstærkninger var det kloge valg...
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Så fik en af de klubber der har spurgt på Slots solgt deres bedste centerforsvarer (FCN).
                              Jeg har lige snakket med min kammerat som er ven med en agent. Han siger de har spurgt på Provstegaard fra Vejle men den nok ikke bliver til noget.. Måske
                              Han havde intet hørt omkring Slotsager eller andre fra OB.. Overhovedet.

                              Så det var en kedelig snak for en OB`er. Den eneste han kendte var Onougha handlen til 2 mill euro plus 1/2 mill i bonusser som også er i medierne

                              Comment


                                Ivan?




                                Vendsyssel jagter en midterforsvar inden deadline, men det er ikke sikkert, at der sker noget.

                                Det fortæller klubbens sportschef Christian Larsen til Tipsbladet.
                                Der kan ske noget, og vi har også en føler eller to ude, men det er på spillere hvor det ikke er sindssygt realistisk, at det sker.

                                Tiden må vise, om Vendsyssel lykkes med at hente sådan en spiller.

                                Comment

                                Working...
                                X