Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Med al den snak om Tom Trybull, en ældre tysker med tvivlsom motivation, får jeg bare den tanke,

    Er der virkelig ikke en dansk/skandinavisk, defensiv midtbanespiller på omkring 23-25 år, på et yderligt mandat i en superligatrup, eller i en 1. Divisionstrup - som har niveau til 1. Division nu og på sigt kan udvikle sig til superliga niveau.?
    for omkring 3-4 millioner ish.

    Evt. kan man udvige sin søgning til de to bedste rækker i Norge og Sverige også.
    Burde det ikke være muligt, i stedet for at iføre sig skyklapper, og gå efter Trybull.

    Måske er jeg lidt naiv.?
    Det er bare at trawle ..
    https://www.transfermarkt.com/superl...wettbewerb/DK1
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      tja der ser vi så bare forskelligt på tingene. Jeg kan slet slet ikke lægge så meget vægt på de udtalelser.

      Det var tåbeligt, og en så erfaren fodboldspiller burde vide hvordan man svarer på det spørgsmål. Men så er den ikke længere for mig.

      TT vil kunne gå direkte ind, og derfor forstår jeg TB har villet strække sig langt for at lande ham. Men det må være på tide nu at man siger; skriv under og ellers tak for tiden i OB.
      Ja det gør vi vidst. Trybull er heller tabt for mig, han kan sagtens vinde mig tilbage
      Han skal bare tage sig sammen og skrive under eller smutte. Og stoppe med at trække tiden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        det syntes jeg altså er at strække den. Alt der er kommet ud fra træningen er at han har gjort det godt.

        tror måske ikke lige den aldersgruppe - ser nok hellere vi går efter noget +25, men ud over det - så kan jeg ikke forestille mig andet end at Nagel har en liste med spillere klar, alt andet ville være håbløst.

        Men lige nu og her tror jeg ikke du kan finde noget på samme niveau som TT, som så har den ekstra fordel at han vil kunne gå direkte ind og spille. Alle andre vi henter nu - de vil skulle have en tilkøringsperiode.
        Hvorfor har han så ikke skrevet under endnu? For det må jeg gå ud fra han ikke har.

        Ja det gør vi måske. Men vores defensiv og midtbane er bare ikke så ung. Eller præget af egen avl, for den sags skyld.
        vores offensiv til gengæld er meget ung og grøn.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Jo... tak
          Håber dog Nagel og de andre dernede har lidt mere indsigt end en liste på transfermarkt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            https://bold.dk/fodbold/nyheder/ob-m...lle-1-division

            syntes ikke at han snakker ned om OB ..
            Nææ, men han gør jo heller ikke det modsatte... men nu handler det jo også om han vil 1. Division eller ej. Og det ligner det bestemt ikke.

            Spørgsmålet er så bare hvor længe vi skal lægge røv til han kan holde sig varm.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Hvorfor har han så ikke skrevet under endnu? For det må jeg gå ud fra han ikke har.

              Ja det gør vi måske. Men vores defensiv og midtbane er bare ikke så ung. Eller præget af egen avl, for den sags skyld.
              vores offensiv til gengæld er meget ung og grøn.
              jeg tænker det er fordi han afvejer sine muligheder. Mon ikke han så småt nærmer sig sin sidste kontrakt. Hvis der er et attraktivt tilbud så skal det da overvejes. Det er jo ikke nødvendigvis det samme som at han ikke VIL OB.

              Ender han med at skrive med os er jeg ikke i tvivl om at han vil give alt mens han er i klubben.

              Men ellers helt enig - der skal findes en afklaring, og det er nok Bech der er nødt til at sætte foden ned.

              Mht midtbanen; Ejdum er ikke fyldt 20 og spiller fast. Manneh er kun 26 og Bonde 30. Så har vi til nøds Grubbe på 21 og ellers Juel-Sandberg på 18 og endnu længere ude Lassen som vel også er en 17-18 år.

              Og de helt unge mener jeg skal bringes ind stille og roligt, de skal vende sig til tempo og så skal de have noget mere fysik på - lige nu vil de blive spist hvis de kommer ind og for meget ansvar bliver lagt på dem.
              Så mener vi skal have en (gerne to) "færdige" spillere ind - etablerede og med noget erfaring. Om de så er 24 eller 29 eller 31 for den sags skyld - det er mig lidt ligegyldigt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                Nææ, men han gør jo heller ikke det modsatte... men nu handler det jo også om han vil 1. Division eller ej. Og det ligner det bestemt ikke.

                Spørgsmålet er så bare hvor længe vi skal lægge røv til han kan holde sig varm.
                mener jeg ikke vi skal længere.

                Men TB er jo åbenbart villig til at gå langt, og kan til dels godt forstå det. Men - har han ikke snart trænet med i over en måned? Få nu en afgørelse tidligt i denne uge - så man kan komme videre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                  Med al den snak om Tom Trybull, en ældre tysker med tvivlsom motivation, får jeg bare den tanke,

                  Er der virkelig ikke en dansk/skandinavisk, defensiv midtbanespiller på omkring 23-25 år, på et yderligt mandat i en superligatrup, eller i en 1. Divisionstrup - som har niveau til 1. Division nu og på sigt kan udvikle sig til superliga niveau.?
                  for omkring 3-4 millioner ish.

                  Evt. kan man udvige sin søgning til de to bedste rækker i Norge og Sverige også.
                  Burde det ikke være muligt, i stedet for at iføre sig skyklapper, og gå efter Trybull.

                  Måske er jeg lidt naiv.?
                  https://www.transfermarkt.com/tobias...spieler/458537
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Agon Mucolli med 3 assists for Fredericia mod EfB i dag

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Jo... tak
                      Håber dog Nagel og de andre dernede har lidt mere indsigt end en liste på transfermarkt.
                      Så skal du på Wyscout .. koster lidt men er vist ret omfattende ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Nej tak. Han er ikke ret god ham der.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Nej tak. Han er ikke ret god ham der.
                          Kender ham ikke .. men svarede til den ønskede profil ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Jo... tak
                            Håber dog Nagel og de andre dernede har lidt mere indsigt end en liste på transfermarkt.
                            Det her vindue kan vel også ende med at OB, må give køb på kultursnakken og leje noget ind på korte kontrakter. Da de spillere vi har som førsteprioritet, ganske enkelt ikke vil klubben. I øvrige en ganske prætentiøs ustalelse fra TB “ vi skal finde spillere der ikke selv ved de skal til OB “
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Med al den snak om Tom Trybull, en ældre tysker med tvivlsom motivation, får jeg bare den tanke,

                              Er der virkelig ikke en dansk/skandinavisk, defensiv midtbanespiller på omkring 23-25 år, på et yderligt mandat i en superligatrup, eller i en 1. Divisionstrup - som har niveau til 1. Division nu og på sigt kan udvikle sig til superliga niveau.?
                              for omkring 3-4 millioner ish.

                              Evt. kan man udvige sin søgning til de to bedste rækker i Norge og Sverige også.
                              Burde det ikke være muligt, i stedet for at iføre sig skyklapper, og gå efter Trybull.

                              Måske er jeg lidt naiv.?
                              Jeg håber også Nagel og Bech kigger i hele Skandinavien.
                              Ved godt han nok vil være dyr at købe i FCK, men en spiller som Thomas Jørgensen som var udlejet til Hvidovre sidste sæson og nu ikke engang sidder på bænken i FCK. Han ville være genial til vores midtbane:
                              https://www.transfermarkt.com/thomas...spieler/953004

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Kender ham ikke .. men svarede til den ønskede profil ..
                                Han var jo en katastrofe i Brøndby. Og i Rosenborg er han lige så stille blevet marginaliseret på et midterhold i Norge. Han har desuden intet tempo, og vender som en færge. Jeg tror ikke han vil passe ind i en aggressiv omgang fodbold.
                                Last edited by Wessels er en mur; 11-08-2024, 18:41.

                                Comment

                                Working...
                                X