Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hører du efter Troels Bech!!!

    https://bold.dk/fodbold/klubber/broe...for-klubskifte

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ville det ikke bare betyde at ejdum røg på bænken?
      i

      Comment


        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

        Ville det ikke bare betyde at ejdum røg på bænken?
        i
        Så må Bonde ned som 6`er

        Jeg må altså indrømme at jeg ikke bekymrer mig så meget omkring “hvem det går ud over”. Jeg vil bare gerne have gode spillere til OB. Og kan man få en profil som ham til klubben bør der slåes til med det samme. Ejdum ser efterhånden så god ud at han skal nok klare lidt konkurrence

        Comment


          Greve.

          Der er ikke et eneste felt der ikke kan krydses af.

          Niveau, spillestil, kultur, find selv på flere.

          Det er en no brainer at forsøge den,med alt vi kan tilbyde.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Greve.

            Der er ikke et eneste felt der ikke kan krydses af.

            Niveau, spillestil, kultur, find selv på flere.

            Det er en no brainer at forsøge den,med alt vi kan tilbyde.
            Lige præcis. Og kan næppe forestille mig at transfer og løn bliver et problem hvis bare viljen er der fra Greve og OBs side

            Større no brainer findes ikke. Men så sker den nok heller ikke. Vil da 1000 gange hellere have ham end tyskeren

            Comment


              Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

              Ville det ikke bare betyde at ejdum røg på bænken?
              i
              Måske...eller Bonde - eller Manneh

              Det vil da være fint at få noget konkurrence ind, at have evnen til at skifte ud (man har altså 5 udskiftninger pr kamp at gøre godt med) Var måske også meget godt at Ejdum fik en pause bare en gang imellem.

              Kommer Trybull ind vil det også "gå ud over" nogen

              Jeg er ikke bekymret for om Ejdum skal få spilletid selv hvis vi bringer en anden midtbane spiller ind. Jeg kunne derimod godt være en kende bekymret for ham med det nuværende set up - kan han holde til det 90 min hver gang? Tvivlsomt - og så mange kampe på 1 holdet har han da ikke endnu. Det skal nok komme...men giv dem lige lidt hjælp inde centralt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Lige præcis. Og kan næppe forestille mig at transfer og løn bliver et problem hvis bare viljen er der fra Greve og OBs side

                Større no brainer findes ikke. Men så sker den nok heller ikke. Vil da 1000 gange hellere have ham end tyskeren
                hvorfor ikke dem begge to

                Vi spiller med 3 centralt - så at have fem(+akademister og grubbe) var vel ikke for meget.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Lige præcis. Og kan næppe forestille mig at transfer og løn bliver et problem hvis bare viljen er der fra Greve og OBs side

                  Større no brainer findes ikke. Men så sker den nok heller ikke. Vil da 1000 gange hellere have ham end tyskeren
                  Det ene udelukker vel ikke det andet. De spiller desuden ikke samme position.

                  Comment


                    Greve kan vel også godt spille en kant?
                    Ellers kunne man sælge Don og så spille 4-1-2-1-2 igen.
                    Det virker mystisk at vi er tilbage med at spille med kanter, selvom vi er tyndt besatte derude

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      hvorfor ikke dem begge to

                      Vi spiller med 3 centralt - så at have fem(+akademister og grubbe) var vel ikke for meget.
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Det ene udelukker vel ikke det andet. De spiller desuden ikke samme position.
                      Jeg tænker realistisk. Var det superliga kunne jeg sagtens se begge

                      Men om de vil være ved det eller ej har de gang i en spareøvelse og det er kun 1. Div. Så derfor tror jeg kun på 1stk. Og her ville jeg 100% foretrække Greve

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                        Greve kan vel også godt spille en kant?
                        Ellers kunne man sælge Don og så spille 4-1-2-1-2 igen.
                        Det virker mystisk at vi er tilbage med at spille med kanter, selvom vi er tyndt besatte derude
                        Eller sende Manneh ud af døren var også en mulighed

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                          Jeg tænker realistisk. Var det superliga kunne jeg sagtens se begge

                          Men om de vil være ved det eller ej har de gang i en spareøvelse og det er kun 1. Div. Så derfor tror jeg kun på 1stk. Og her ville jeg 100% foretrække Greve
                          kan godt være - jeg syntes bare de tænker ufatteligt kortsigtet - igen.

                          Grunden til Tom T. endte med at komme til OB var at man ikke havde købt nok midtbane folk ind - man prøvede igen lige at fedte den hjem. Så gik Sven K. i stykker og pludselig så kunne man godt se at vi ikke var stærkt nok besat.

                          vi skal have en mere ind det siger vidst sig selv. Men så er vi igen kun enkelt skade fra at være tynde inde centralt igen. Og man står alligevel og bør forme truppen frem mod næste sæson. 2 år til Tom T og 3 til Greve, så havde man sammen med Bonde og Ejdum et godt udgangspunkt at starte op på - så var man ikke så pressede skulle Manneh smutte gratis næste sommer.

                          Comment


                            Jeg ville knuselske at få Mathias Greve “hjem” til den centrale midtbane. Jeg tror bare ikke på det.

                            Jeg tror, at folk herinde drastisk overvurderer, hvem vi kan tiltrække, selv med Greves historik i OB, så tror jeg vi står langt nede på listen af ønskværdige destinationer for en spiller, der er vant til til at begå sig på et hold i toppen af Superligaen.

                            Derudover skal folk ikke undervurdere, hvor meget de historier, der har floreret i pressen om - lad os kalde det tilstandene i Ådalen - også har bredt sig som rygter i den danske fodboldverden, og jeg har hørt fra enkelte i fodboldmiljøet, at det (tilstandene) er noget der snakkes om i trupperne.

                            Jeg ville ikke fortænke Greve i at tage et smut til udlandet og sige pas til en tur til Odense og landets næstbedste række.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              kan godt være - jeg syntes bare de tænker ufatteligt kortsigtet - igen.

                              Grunden til Tom T. endte med at komme til OB var at man ikke havde købt nok midtbane folk ind - man prøvede igen lige at fedte den hjem. Så gik Sven K. i stykker og pludselig så kunne man godt se at vi ikke var stærkt nok besat.

                              vi skal have en mere ind det siger vidst sig selv. Men så er vi igen kun enkelt skade fra at være tynde inde centralt igen. Og man står alligevel og bør forme truppen frem mod næste sæson. 2 år til Tom T og 3 til Greve, så havde man sammen med Bonde og Ejdum et godt udgangspunkt at starte op på - så var man ikke så pressede skulle Manneh smutte gratis næste sommer.
                              Jammen vi tænker helt ens omkring dette. Giver mening. Tror bare ikke det sker. Man missede bare muligheden med Høegh og JBL selvom de praktisk talt kom kravlende tilbage.
                              Man kan bare håbe at denne administration er lidt klogere

                              Ville helt sikkert sende tro,håb og kærlighed igennem alle fans i denne trælse tid

                              Comment


                                Greve, yderst interessant. Den er jeg overbevist om at Troels er i gang med at lande.
                                Men Greve landede vel i bif efter Troels havde forladt.

                                Hvor god er Greve til det presspil vi gerne vil praktisere.?
                                Og hvad er hans følelser for OB.?

                                Comment

                                Working...
                                X