Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Alm fik bare en række spillere og sagde “næ, dem gider jeg ikke bruge”
    Alm var sgu også noget for sig selv.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Alm var sgu også noget for sig selv.
      Apropos Alm så holder de krisemøde i Norrköbing p.gr.a. svigtende resultater. De ligger nr. 14 med kun 11 point efter 12 kampe med 15 scorede mål og 32 imod .. lyder det bekendt

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Apropos Alm så holder de krisemøde i Norrköbing p.gr.a. svigtende resultater. De ligger nr. 14 med kun 11 point efter 12 kampe med 15 scorede mål og 32 imod .. lyder det bekendt
        Han er bare en dårlig træner. Utroligt at han kan blive ved med at trække et topjob i en automat

        Comment


          Som sædvanligt herinde - ALT er Alms skyld …..selv efter hans fyring …..nu må I snart stoppe - manden er væk find dog et nyt offer for galden

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

            Han er bare en dårlig træner. Utroligt at han kan blive ved med at trække et topjob i en automat
            Han fik vel nogen gode resultater i AIK med BW som chef, men jeg erindrer at OB købte ham fri på et tidspunkt hvor han stod umiddelbart foran en fyring p.gr.a. svigtende resultater, men alt det er jo fortid nu og ikke særligt OB relateret så lad bare det emne dø her.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
              Som sædvanligt herinde - ALT er Alms skyld …..selv efter hans fyring …..nu må I snart stoppe - manden er væk find dog et nyt offer for galden
              Måske det kan ja blive del af verdenshistorie som den her:

              "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam​"

              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Han fik vel nogen gode resultater i AIK med BW som chef, men jeg erindrer at OB købte ham fri på et tidspunkt hvor han stod umiddelbart foran en fyring p.gr.a. svigtende resultater, men alt det er jo fortid nu og ikke særligt OB relateret så lad bare det emne dø her.
                Han lå til nedrykning med Häcken da vi hentede ham. Häcken blev mestre sæsonen efter. Han forlod os i en ret stor krise, og ligger nu til redrykning med Norrköping. Det taler vidst for sig selv

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                  Som sædvanligt herinde - ALT er Alms skyld …..selv efter hans fyring …..nu må I snart stoppe - manden er væk find dog et nyt offer for galden
                  Søren K..?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                    Som sædvanligt herinde - ALT er Alms skyld …..selv efter hans fyring …..nu må I snart stoppe - manden er væk find dog et nyt offer for galden
                    Nååårh... stakkels pus da.

                    Bare rolig der skal nok falde rigeligt med galde ud til de seneste fejlskud fra fejlskudenes mestre.



                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                      Som sædvanligt herinde - ALT er Alms skyld …..selv efter hans fyring …..nu må I snart stoppe - manden er væk find dog et nyt offer for galden
                      Ro på, Andreas. Thorborg, Bjørn og Co. har bestemt også fået deres ture.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                        Som sædvanligt herinde - ALT er Alms skyld …..selv efter hans fyring …..nu må I snart stoppe - manden er væk find dog et nyt offer for galden
                        Jeg beklager da hvis mit indlæg kom til at fremstå som jeg pålægger Alm al skylden for OBs deroute de seneste mange år, det var ikke hensigten og jeg er helt enig med dig i at det ikke nytter at hænge fast i fortidens synder .. vi skal videre fra det udgangspunkt vi har. Jeg studsede blot over det faktum at først Häckens og OBs og nu Norrköbings sportslige ledelser og trupper ikke kan få ting til at fungere med Alms intentioner og idéer som (u)ansvarlig træner

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Tom trybull har lige delt en billet på sin instagram store i ob trøje men og skrevet blå og hvide hjerter kommer han mon tilbage ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                            Tom trybull har lige delt en billet på sin instagram store i ob trøje men og skrevet blå og hvide hjerter kommer han mon tilbage ?
                            Han er i hvert fald velkommen!

                            Comment


                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...log-om-deedson

                              Comment


                                Så må de jo slippe 12-15 mill minimum plus klausuler. Væk med ham

                                Også underligt at Manneh ikke fik spilletid idag

                                Comment

                                Working...
                                X