Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Der er stadig ingen afklaring om Tom Trybull, der træner med i Ådalen, selv om han er klubløs.
    - Lige nu tygger begge parter på, om det er tæt på et samarbejde eller bare venskabelig hjælp. Hvis jeg sagde for 24 timer siden, at der ville ske noget senest efter 48 timer, så kunne jeg godt sige, at det nu var en død fisk, hvis det var helt uinteressant. Vi prøver at holde liv i det, mens virkeligheden trænger sig på, siger Troels Bech.
    Aske Adelgaard, Al Hajj, Tyler Burey og andre er stadig i OB.
    De er tydelige nok i, at de ønsker at spille et andet sted. Men det kan hverken de eller vi bestemme. Der er tre-fire parter til at bestemme og er der højest en, der er tilfreds, så er de OB-spillere ifølge den kontrakt, de har, fastslår Troels Bech.​

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Der er stadig ingen afklaring om Tom Trybull, der træner med i Ådalen, selv om han er klubløs.
      - Lige nu tygger begge parter på, om det er tæt på et samarbejde eller bare venskabelig hjælp. Hvis jeg sagde for 24 timer siden, at der ville ske noget senest efter 48 timer, så kunne jeg godt sige, at det nu var en død fisk, hvis det var helt uinteressant. Vi prøver at holde liv i det, mens virkeligheden trænger sig på, siger Troels Bech.
      Aske Adelgaard, Al Hajj, Tyler Burey og andre er stadig i OB.
      De er tydelige nok i, at de ønsker at spille et andet sted. Men det kan hverken de eller vi bestemme. Der er tre-fire parter til at bestemme og er der højest en, der er tilfreds, så er de OB-spillere ifølge den kontrakt, de har, fastslår Troels Bech.​
      Håber stadig på Trybull. Hvis den glipper håber jeg vi kontakter FCK ifht Thomas Jørgensen som var lejet ud til Hvidovre sidste år og som har langt til spilletid i FCK. Måske FCK er til at tale med når nu hvor vi ikke spiller i samme liga. Han er et kæmpe midtbanetalent som løftede Hvidovre helt vildt da han var lejet ud til dem.

Mht angreb/fløj så har B93 en spændende 20 årig gut ved navn Osman Addo, som jeg også synes vi bør kigge nærmere på.

Jacob Breum ville være god at få hjem, men tænker han har det fint nede i Holland.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Håber stadig på Trybull. Hvis den glipper håber jeg vi kontakter FCK ifht Thomas Jørgensen som var lejet ud til Hvidovre sidste år og som har langt til spilletid i FCK. Måske FCK er til at tale med når nu hvor vi ikke spiller i samme liga. Han er et kæmpe midtbanetalent som løftede Hvidovre helt vildt da han var lejet ud til dem.

Mht angreb/fløj så har B93 en spændende 20 årig gut ved navn Osman Addo, som jeg også synes vi bør kigge nærmere på.

Jacob Breum ville være god at få hjem, men tænker han har det fint nede i Holland.
        hvordan det? Vil vi ikke have nogle spillere der kan være med til at presse? Sådan husker jeg på ingen måde Breum.

Han gjorde det heller ikke specielt godt i sin OB tid - så håber han har fundet en god klub der passer bedre til ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

hvordan det? Vil vi ikke have nogle spillere der kan være med til at presse? Sådan husker jeg på ingen måde Breum.

Han gjorde det heller ikke specielt godt i sin OB tid - så håber han har fundet en god klub der passer bedre til ham.
          Jeg tænker Breum vil passer bedre ind i OB som vi spiller nu end da han var her under Alm. At Breum ikke vil være med til at presse husker jeg ikke, men det er muligt jeg rammer helt forkert her. Men lige meget hvad, så tror jeg Go Ahead Eagles er ret glad for ham, så en retur til OB vil være vanskelig.

Comment

Nu har vi heldigvis 9 point for 3 kampe, men jeg håber godt nok Troels og Jimmi, kan se hvad der sker på banen (det kunne have været 5 point). Vi har nul bredde på midtbanen og når jeg tænker på pokalkampen, så bliver jeg i tvivl om, om vi har mere end to midtbanefolk, der har både hjerte og kvalitet. Tom Trybull er selvfølgelig en mulighed, men ham eller en anden og det var faktisk helst i går.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg tænker Breum vil passer bedre ind i OB som vi spiller nu end da han var her under Alm. At Breum ikke vil være med til at presse husker jeg ikke, men det er muligt jeg rammer helt forkert her. Men lige meget hvad, så tror jeg Go Ahead Eagles er ret glad for ham, så en retur til OB vil være vanskelig.
              kan også være jeg husker forkert. Og tror ikke det er fordi han ikke VIL presse mener bare ikke det ligger naturligt til hans spil. Derudover vil vi vidst også gerne have flere indlæg - og som jeg husker Breum var han bedst når han trak ind i banen. Så sådan umiddelbart har jeg svært ved at se han skulle specielt godt ind.

Og har han det godt i Holland - så er det alligevel næppe videre aktuelt

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Nu har vi heldigvis 9 point for 3 kampe, men jeg håber godt nok Troels og Jimmi, kan se hvad der sker på banen (det kunne have været 5 point). Vi har nul bredde på midtbanen og når jeg tænker på pokalkampen, så bliver jeg i tvivl om, om vi har mere end to midtbanefolk, der har både hjerte og kvalitet. Tom Trybull er selvfølgelig en mulighed, men ham eller en anden og det var faktisk helst i går.
                hvis vi skal kunne afskrive pokal kampen som bare værende et bump på vejen - så må Manneh også kunne "afskrive" den. Han var ikke god (men det var Bonde vel sådan set heller ikke) men ellers syntes jeg da han har leveret fint hidtil.

Jeg deler din nervøsitet - og vil også meget gerne have nogle forstærkninger ind ASAP. (og jeg er stadig af den overbevisning at vi burde have 2 ekstra til den midtbane, men lad os starte med at få én ind)

Men inden jeg går helt i panik mode - så får de lige lov til at bevise sig i dag. Sejr og 3 point er vigtigt så vi kan komme videre. Men lige så vigtigt; udtrykket, energien og viljen.

Comment

Elias Sørensen som nogen gerne havde set i OB, har netop scoret ude mod Leeds United i premieren.
                  Noget af et spring for ham.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hentes-gratis
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Christian Cappis udeladt af Brøndbys trup i dag. Må indrømme jeg aldrig har bidt mærke i ham, kan dog huske han var ønsket af nogen herinde, da han var i Hobro.

Kunne han være vores 6’er ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Christian Cappis udeladt af Brøndbys trup i dag. Må indrømme jeg aldrig har bidt mærke i ham, kan dog huske han var ønsket af nogen herinde, da han var i Hobro.

Kunne han være vores 6’er ?
                        Han var god i Hobro. Men aner ikke hvilken spiller han er idag og om han vil passe ind.

Nu skal ham pølsetyskeren lige få fingeren ud ellers skal de bare bede ham om at skride. Han gør jo ALT for at trække tiden i håb om noget bedre. Så må Troels være bødlen i næste uge og give ham en ultimativ deadline hvis kontrakt forhandlingerne er afsluttet.
                        Skriv eller skrid

Comment

Han var god i Hobro. Men aner ikke hvilken spiller han er idag og om han vil passe ind.

Nu skal ham pølsetyskeren lige få fingeren ud ellers skal de bare bede ham om at skride. Han gør jo ALT for at trække tiden i håb om noget bedre. Så må Troels være bødlen i næste uge og give ham en ultimativ deadline hvis kontrakt forhandlingerne er afsluttet.
                          Skriv eller skrid
                          men det er jo også fordi TB og OB lader ham gøre det. Jeg forstår godt de håber på at kunne tilknytte TT men også begrænset hvor lang snor man skal give ham. Nu må der komme en afklaring - den ene eller anden vej.

Og så har Jimmy forhåbentlig lignet et par andre kandidater op

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men det er jo også fordi TB og OB lader ham gøre det. Jeg forstår godt de håber på at kunne tilknytte TT men også begrænset hvor lang snor man skal give ham. Nu må der komme en afklaring - den ene eller anden vej.

Og så har Jimmy forhåbentlig lignet et par andre kandidater op
                            Og det gør de fordi kan løse midtbane problemet hurtigt og billigt. Plug & Play

Men vi er ved at være der hvor “vi skal kun have spillere der vil OB 100%” bliver en floskel hvis vi lader ham fortsætte dette show. Der må være noget handling bag de ord. Ja han er god. Men så er han altså ikke bedre

Comment

Skriv eller skrid
                              Hvis der er noget oprigtighed i at han pt. er rygskadet, så kan det være man lige afventer omfanget. Det kan jo være noget frygtelig bøvl med rygskader og kompliceret at blive bekendt med alvoren af.

Comment

Og det gør de fordi kan løse midtbane problemet hurtigt og billigt. Plug & Play

Men vi er ved at være der hvor “vi skal kun have spillere der vil OB 100%” bliver en floskel hvis vi lader ham fortsætte dette show. Der må være noget handling bag de ord. Ja han er god. Men så er han altså ikke bedre
                                det helt sikkert - det ville være en rigtig fin løsning.

Mht spillere der "vil" OB - altså de fleste, hvis de fik et bedre bud - så var de her ikke mere. Man skal passe på med at tale det SÅ meget op. Vi skal have spillere der er proffesionelle nok til at spille her så længe de er på kontrakt, de skal give alt mens de er her - og på den måde kan de sikre sig en større/bedre kontrkat et andet sted.

Ikke flere Sven Köhler're

Comment

Working...
                                X