Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Ja det kan da være FCN byder 30 millioner imorgen, når de har solgt Harder.

    Men OB skal først tage tilbuddene seriæst hvis de er over 40-45 millioner.

    Dog tror jeg ikke på der sker mere, udover Yaya ud på leje, og måske Ivancevic ud..
    Eller FCK. De henter måske 2 offensive hører jeg. Chancen er selvfølgelig lille. Tror også han bliver
    Men ingen skal fortælle mig at han ikke står på diverse blokke hos sportsdirektører i det københavnske

    Jeg tror på at vi inden længe vil se en klub sprænge rammerne for en intern SL/NB handel på 30-40 mill

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Eller FCK. De henter måske 2 offensive hører jeg. Chancen er selvfølgelig lille. Tror også han bliver
      Men ingen skal fortælle mig at han ikke står på diverse blokke hos sportsdirektører i det københavnske

      Jeg tror på at vi inden længe vil se en klub sprænge rammerne for en intern SL/NB handel på 30-40 mill
      40 mio, den ville satme være svær at sige nej til. Det er stadig et ret lille sample size vi har på Luca.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Eller FCK. De henter måske 2 offensive hører jeg. Chancen er selvfølgelig lille. Tror også han bliver
        Men ingen skal fortælle mig at han ikke står på diverse blokke hos sportsdirektører i det københavnske

        Jeg tror på at vi inden længe vil se en klub sprænge rammerne for en intern SL/NB handel på 30-40 mill
        Enig i der skal laves rekord i intern dansk handel hvis man overhovedet skal overveje at sælge Luca. Og det har jeg bare svært ved at se, nu hvor vi trods alt er i 1. division. Kunne godt se FCK være interesseret. Men deres fans brænder da klubben ned hvis de skulle sælge Orri og så køber en spiller fra 1. division som erstatning.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

          Enig i der skal laves rekord i intern dansk handel hvis man overhovedet skal overveje at sælge Luca. Og det har jeg bare svært ved at se, nu hvor vi trods alt er i 1. division. Kunne godt se FCK være interesseret. Men deres fans brænder da klubben ned hvis de skulle sælge Orri og så køber en spiller fra 1. division som erstatning.
          Tænker de kunne købe 2 til angrebet nu når de er kommet humpende fra start og Corner konstant er skadet. Tænker ikke han er først på listen hos dem. Men who knows
          Tror Luca ville blive et hit derovre

          Jeg advokerer overhovedet ikke for at vi skal sælge ham. Vi kan sagtens få et kæmpe beløb om et par år. Så lad os endelig beholde ham
          Men der kommer til at ske crazy things de sidste dage her. Vi kunne måske blive indblandet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

            I starten af vinduet havde jeg håbet på det dobbelte, og jeg holder fast i at han er mere værd end €1mio, men omstændighederne har jo nok spillet ret meget ind.
            jeg havde faktisk håbet og troet på mere end det.

            Han har nogle kvaliteter der gør han kan være rigtigt meget værd.

            men få ham sendt videre. Og så kan man jo håbe de bruger de sidste par dage til at lave en signing eller to

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              40 mio, den ville satme være svær at sige nej til. Det er stadig et ret lille sample size vi har på Luca.
              jo men ifht oprykning vil det være et kæmpe selvmål. Nu kan vi ikke lige tage til esbjerg og hente deres topscorer da han allerede er solgt.

              Comment


                https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...m-rami-al-hajj
                https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                Comment


                  De var også ude efter ham i starten af vinduet. Godt de ikke mistede interessen. Godt salg
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tænker de kunne købe 2 til angrebet nu når de er kommet humpende fra start og Corner konstant er skadet. Tænker ikke han er først på listen hos dem. Men who knows
                    Tror Luca ville blive et hit derovre

                    Jeg advokerer overhovedet ikke for at vi skal sælge ham. Vi kan sagtens få et kæmpe beløb om et par år. Så lad os endelig beholde ham
                    Men der kommer til at ske crazy things de sidste dage her. Vi kunne måske blive indblandet
                    jeg har stadig virkeligt svært ved at se det. Jo måske hvis de henter to, men hvis de henter to så bliver det jo ikke med Luca som første angriber - og så betaler de ikke den slags penge for ham.

                    Var vi pressede og de kunne hente ham for 10-15 mill kr. ja så måske - men det er vi jo ikke. Og nærmest uanset hvor mange penge de kommer med - så vil vi næppe kunne hente en ordenlig erstatning pga vores 1 div. status.

                    laver de et salg til 150 mill eller hvor meget der nu spekuleres i for Oskarsson og så erstatter ham med en, ganske vidst, topscorer fra 1 division - så bliver de da også flået af fans og medier.

                    Jeg kan ikke tro på det. Jeg vil ikke tro på det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      jo men ifht oprykning vil det være et kæmpe selvmål. Nu kan vi ikke lige tage til esbjerg og hente deres topscorer da han allerede er solgt.
                      Jeg siger heller ikke man skal gøre det, og man kan vel argumentere for at han med stor sandsynlighed ikke vil være billigere næste sommer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Jeg siger heller ikke man skal gøre det, og man kan vel argumentere for at han med stor sandsynlighed ikke vil være billigere næste sommer.
                        det tro jeg ikke der er nogen der gør.

                        Men selvfølgelig kan pengene blive så store...

                        Jeg kan og vil bare ikke tro på at FCK - som vel spiller for at blive mestre, sælger deres topangriber og så vil erstatte ham med 1 div topscorer - som trods alt endnu ikke har bevist SÅ meget.

                        Det kan jeg ikke tro.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          det tro jeg ikke der er nogen der gør.

                          Men selvfølgelig kan pengene blive så store...

                          Jeg kan og vil bare ikke tro på at FCK - som vel spiller for at blive mestre, sælger deres topangriber og så vil erstatte ham med 1 div topscorer - som trods alt endnu ikke har bevist SÅ meget.

                          Det kan jeg ikke tro.
                          Det tænker jeg trods alt heller ikke. Og det er jo det interessante med Luca, vi har reelt ret få kampe at bedømme hans nuværende niveau på. For et år siden havde han et mindre godt ophold i Stabæk, med 0 mål til følge.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            jeg har stadig virkeligt svært ved at se det. Jo måske hvis de henter to, men hvis de henter to så bliver det jo ikke med Luca som første angriber - og så betaler de ikke den slags penge for ham.

                            Var vi pressede og de kunne hente ham for 10-15 mill kr. ja så måske - men det er vi jo ikke. Og nærmest uanset hvor mange penge de kommer med - så vil vi næppe kunne hente en ordenlig erstatning pga vores 1 div. status.

                            laver de et salg til 150 mill eller hvor meget der nu spekuleres i for Oskarsson og så erstatter ham med en, ganske vidst, topscorer fra 1 division - så bliver de da også flået af fans og medier.

                            Jeg kan ikke tro på det. Jeg vil ikke tro på det.
                            I gamle dage købte de bare de bedste i FCN,Silkeborg osv… For 15-20 mill. Når de selv solgte for 50-75 mill. Nu sælger de for 100-150 mill. Hvorfor er det så skørt at de købende priser så ikke også er fordoblet??
                            SIF har lige fået 25-30 mill for en gut der stort set ikke har scoret et mål i et halvt år…. Conrad bud på 150 mill… Kvistgaarden bud på 55 mill… Meister for 100 mill… Alle 9`ere….
                            Hvorfor er det så skørt med 30-40 mill for Luca?
                            Selvom vi spiller i NB lige nu kan alle se vi er et SL hold

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                              Det tænker jeg trods alt heller ikke. Og det er jo det interessante med Luca, vi har reelt ret få kampe at bedømme hans nuværende niveau på. For et år siden havde han et mindre godt ophold i Stabæk, med 0 mål til følge.
                              præcis - og så er han bare SÅ vigtig for os i denne sæson. Når vi forhåbentlig er rykket op, så vil det trods alt være en anden sag - vi befinder os stadig langt nede i hierakiet - men superliga status vil alt andet lige gøre det lidt lettere at finde en erstatning.

                              Og Fredericias topscorer - han er udlånt fra Silkeborg...så han er vel heller ikke en reel mulighed.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                                Det tænker jeg trods alt heller ikke. Og det er jo det interessante med Luca, vi har reelt ret få kampe at bedømme hans nuværende niveau på. For et år siden havde han et mindre godt ophold i Stabæk, med 0 mål til følge.
                                Samme kan vel siges om Meister… Orri spillede U19 for 1 år siden vel… Conrad H det samme…

                                Comment

                                Working...
                                X