Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Hvis der er noget oprigtighed i at han pt. er rygskadet, så kan det være man lige afventer omfanget. Det kan jo være noget frygtelig bøvl med rygskader og kompliceret at blive bekendt med alvoren af.
    Ja selvfølgelig. Men jeg må indrømme at jeg har min tvivl om oprigtigheden uden dog at have belæg. Bare ren mavefornemmelse

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      det helt sikkert - det ville være en rigtig fin løsning.

      Mht spillere der "vil" OB - altså de fleste, hvis de fik et bedre bud - så var de her ikke mere. Man skal passe på med at tale det SÅ meget op. Vi skal have spillere der er proffesionelle nok til at spille her så længe de er på kontrakt, de skal give alt mens de er her - og på den måde kan de sikre sig en større/bedre kontrkat et andet sted.

      Ikke flere Sven Köhler're
      Helt enig, det klinger hult fordi Trybull ikke umiddelbart virker som en der virkelig gerne vil OB, men OB strækker sig helt vildt langt og længe for at få ham.

      Der var en bruger der for noget tid siden skrev noget i retning af, at alle der kommer til OB starter i minus.
      Generelt naturligvis noget forvrøvlet sludder, men lige med TT vil det gælde imo. Han skal godt nok præstere over evne for at vinde mit hjerte.

      Men når det er sagt, så hverken tror eller håber jeg han kommer.
      Troels ville bare vinde meget respekt hos mig, hvis det blev annonceret, at TT var smidt på porten.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Helt enig, det klinger hult fordi Trybull ikke umiddelbart virker som en der virkelig gerne vil OB, men OB strækker sig helt vildt langt og længe for at få ham.

        Der var en bruger der for noget tid siden skrev noget i retning af, at alle der kommer til OB starter i minus.
        Generelt naturligvis noget forvrøvlet sludder, men lige med TT vil det gælde imo. Han skal godt nok præstere over evne for at vinde mit hjerte.

        Men når det er sagt, så hverken tror eller håber jeg han kommer.
        Troels ville bare vinde meget respekt hos mig, hvis det blev annonceret, at TT var smidt på porten.
        jamen jeg vil skam gerne have TT til OB igen. Jeg vil bare have en afklaring.

        Jeg har ikke et problem med at han afsøger sine muligheder - det er trods alt et job. For mig falder den tilbage på TB og OB - de må sige; hertil og ikke længere.

        Men TT var for mig at se en spiller der altid gav sig fuldt ud, han havde et par dumme udtalelser ifht nedrykning - men indsatsen mener jeg ikke der var en finger at sætte på. Og det er det vi skal have. Spillere som giver sig fuldt ud til træning og kamp mens de er i OB.

        At de så drømmer om større adresser...det har jeg det fint med.

        Også derfor jeg syntes situationen omkring rami og aske er særdeles træls lige pt. Kunne man da ikke have taget en snak; TB og deres agenter..."vi arbejder på at finde en ny klub til jer" og i mellemtiden så indgår i på lige fod i truppen. Naturligvis skal man ikke bygge sit spil op omkring dem. Men at have haft dem med på bænken, tænker ikke det havde gjort noget her de første runder.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          jamen jeg vil skam gerne have TT til OB igen. Jeg vil bare have en afklaring.

          Jeg har ikke et problem med at han afsøger sine muligheder - det er trods alt et job. For mig falder den tilbage på TB og OB - de må sige; hertil og ikke længere.

          Men TT var for mig at se en spiller der altid gav sig fuldt ud, han havde et par dumme udtalelser ifht nedrykning - men indsatsen mener jeg ikke der var en finger at sætte på. Og det er det vi skal have. Spillere som giver sig fuldt ud til træning og kamp mens de er i OB.

          At de så drømmer om større adresser...det har jeg det fint med.

          Også derfor jeg syntes situationen omkring rami og aske er særdeles træls lige pt. Kunne man da ikke have taget en snak; TB og deres agenter..."vi arbejder på at finde en ny klub til jer" og i mellemtiden så indgår i på lige fod i truppen. Naturligvis skal man ikke bygge sit spil op omkring dem. Men at have haft dem med på bænken, tænker ikke det havde gjort noget her de første runder.
          Hmm, jeg er lunken ved Trybull, for hvad så hvis han kommer til os, og det ikke går som han håbede, eller blev stillet i udsigt.
          Ser vi så samme engagement eller samme ustalelser.

          Der har jeg faktisk mere respekt for Ramis facon. Ingen tvivl om han ikke vil være her, men han har faktisk, mig bekendt ikke selv været ude og ytre sig negativt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Hmm, jeg er lunken ved Trybull, for hvad så hvis han kommer til os, og det ikke går som han håbede, eller blev stillet i udsigt.
            Ser vi så samme engagement eller samme ustalelser.

            Der har jeg faktisk mere respekt for Ramis facon. Ingen tvivl om han ikke vil være her, men han har faktisk, mig bekendt ikke selv været ude og ytre sig negativt.
            Det har Trybull vel heller ikke. Efter en kamp bliver han spurgt om han kan se sig selv i OB efter kontraktudløb og det svarer han nej til. Et svar på et spørgsmål blandt flere er jo ikke at være negativ overfor OB ..
            Fenger spiller stadig selvom han har været mere negativt indstillet og til lægetjek i anden klub ..
            Uagtet hvem der kommer til OB på nuværende tidspunkt er /har OB ikke været 1. prioritet.
            Mig bekendt er der ikke nogen der har banket på hos TB for at høre om de må komme til OB og i så fald har de nok været for optimistiske med lønnen eller ikke gode nok ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              TT bør være helt fortid. Jeg tror på TB, men han skal også være i stand til at vise noget fasthed. Det mangler vi.

              TT har fået nok tid.

              Videre - uanset hvad.

              Jeg er heller ikke tilfreds med, at AM spillede efter den katastrofale attitude mod Middelfart. Ville ønske at TB og SK turde gå linen helt ud. Også selvom det (måske) koster kortsigtet.

              Det er, tror jeg, nødvendigt for at få vendt den synkende skude OB er og har været i 15 år.

              EDIT: samtidigt har jeg selvsagt også en erkendelse af, at det er nemt at sidde og skrive disse ting uden at stå med noget ansvar.
              Last edited by Jungledyret; 11-08-2024, 13:07.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Det har Trybull vel heller ikke. Efter en kamp bliver han spurgt om han kan se sig selv i OB efter kontraktudløb og det svarer han nej til. Et svar på et spørgsmål blandt flere er jo ikke at være negativ overfor OB ..
                Fenger spiller stadig selvom han har været mere negativt indstillet og til lægetjek i anden klub ..
                Uagtet hvem der kommer til OB på nuværende tidspunkt er /har OB ikke været 1. prioritet.
                Mig bekendt er der ikke nogen der har banket på hos TB for at høre om de må komme til OB og i så fald har de nok været for optimistiske med lønnen eller ikke gode nok ..
                Jamen der har vi jo svaret om Trybull sort på hvidt. Der er ikke så meget mere at snakke om.
                Han er ikke en af de spillere der vil OB, og som skal være en del af genopbygningen.

                Og det bliver han heller ikke.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  TT bør være helt fortid. Jeg tror på TB, men han skal også være i stand til at vise noget fasthed. Det mangler vi.

                  TT har fået nok tid.

                  Videre - uanset hvad.

                  Jeg er heller ikke tilfreds med, at AM spillede efter den katastrofale attitude mod Middelfart. Ville ønske at TB og SK turde gå linen helt ud. Også selvom det (måske) koster kortsigtet.

                  Det er, tror jeg, nødvendigt for at få vendt den synkende skude OB er og har været i 15 år.

                  EDIT: samtidigt har jeg selvsagt også en erkendelse af, at det er nemt at sidde og skrive disse ting uden at stå med noget ansvar.
                  og havde vi haft en TT eller lign på bænken - så var Manneh nok også startet ude. Men vi har ikke noget at sætte ind.

                  Syntes så også Manneh gjorde det bedre i går, ligesom resten af holdet var det langt fra fantastisk. Men et step up ifht pokalkampen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Hmm, jeg er lunken ved Trybull, for hvad så hvis han kommer til os, og det ikke går som han håbede, eller blev stillet i udsigt.
                    Ser vi så samme engagement eller samme ustalelser.

                    Der har jeg faktisk mere respekt for Ramis facon. Ingen tvivl om han ikke vil være her, men han har faktisk, mig bekendt ikke selv været ude og ytre sig negativt.
                    tja der ser vi så bare forskelligt på tingene. Jeg kan slet slet ikke lægge så meget vægt på de udtalelser.

                    Det var tåbeligt, og en så erfaren fodboldspiller burde vide hvordan man svarer på det spørgsmål. Men så er den ikke længere for mig.

                    TT vil kunne gå direkte ind, og derfor forstår jeg TB har villet strække sig langt for at lande ham. Men det må være på tide nu at man siger; skriv under og ellers tak for tiden i OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja selvfølgelig. Men jeg må indrømme at jeg har min tvivl om oprigtigheden uden dog at have belæg. Bare ren mavefornemmelse
                      Har bestemt også den samme fornemmelse.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Det har Trybull vel heller ikke. Efter en kamp bliver han spurgt om han kan se sig selv i OB efter kontraktudløb og det svarer han nej til. Et svar på et spørgsmål blandt flere er jo ikke at være negativ overfor OB ..
                        Fenger spiller stadig selvom han har været mere negativt indstillet og til lægetjek i anden klub ..
                        Uagtet hvem der kommer til OB på nuværende tidspunkt er /har OB ikke været 1. prioritet.
                        Mig bekendt er der ikke nogen der har banket på hos TB for at høre om de må komme til OB og i så fald har de nok været for optimistiske med lønnen eller ikke gode nok ..
                        Nej, han blev spurgt om han kunne se sig selv i OB hvis vi rykkede ned.
                        Det spørgsmål valgte han så af en eller anden at køre med på, fremfor bare at forholde sig til at intet var afgjort.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Med al den snak om Tom Trybull, en ældre tysker med tvivlsom motivation, får jeg bare den tanke,

                          Er der virkelig ikke en dansk/skandinavisk, defensiv midtbanespiller på omkring 23-25 år, på et yderligt mandat i en superligatrup, eller i en 1. Divisionstrup - som har niveau til 1. Division nu og på sigt kan udvikle sig til superliga niveau.?
                          for omkring 3-4 millioner ish.

                          Evt. kan man udvige sin søgning til de to bedste rækker i Norge og Sverige også.
                          Burde det ikke være muligt, i stedet for at iføre sig skyklapper, og gå efter Trybull.

                          Måske er jeg lidt naiv.?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                            Nej, han blev spurgt om han kunne se sig selv i OB hvis vi rykkede ned.
                            Det spørgsmål valgte han så af en eller anden at køre med på, fremfor bare at forholde sig til at intet var afgjort.
                            https://bold.dk/fodbold/nyheder/ob-m...lle-1-division

                            syntes ikke at han snakker ned om OB ..

                            Den 31-årige tysker var ikke interesseret i at sætte yderligere ord på den kontraktforlængelse, som han ellers selv har italesat tidligere på foråret.

                            - Jeg vil helst ikke tale så meget om min situation lige nu. Det er ikke vigtigt. Det handler om klubben, de folk der er her og at give alt tilbage til Odense.

                            Direkte adspurgt, om tyskeren kan se sig selv spille i 1. division er svaret meget tydeligt.

                            - Nej. Det kan jeg ikke. Men det betyder ikke, at jeg ikke giver alt her
                            .”
                            Last edited by Plum; 11-08-2024, 15:59.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Christian Cappis udeladt af Brøndbys trup i dag. Må indrømme jeg aldrig har bidt mærke i ham, kan dog huske han var ønsket af nogen herinde, da han var i Hobro.

                              Kunne han være vores 6’er ?
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dig-i-broendby

                              Ser ud til at han skal noget andet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                                Med al den snak om Tom Trybull, en ældre tysker med tvivlsom motivation, får jeg bare den tanke,

                                Er der virkelig ikke en dansk/skandinavisk, defensiv midtbanespiller på omkring 23-25 år, på et yderligt mandat i en superligatrup, eller i en 1. Divisionstrup - som har niveau til 1. Division nu og på sigt kan udvikle sig til superliga niveau.?
                                for omkring 3-4 millioner ish.

                                Evt. kan man udvige sin søgning til de to bedste rækker i Norge og Sverige også.
                                Burde det ikke være muligt, i stedet for at iføre sig skyklapper, og gå efter Trybull.

                                Måske er jeg lidt naiv.?
                                det syntes jeg altså er at strække den. Alt der er kommet ud fra træningen er at han har gjort det godt.

                                tror måske ikke lige den aldersgruppe - ser nok hellere vi går efter noget +25, men ud over det - så kan jeg ikke forestille mig andet end at Nagel har en liste med spillere klar, alt andet ville være håbløst.

                                Men lige nu og her tror jeg ikke du kan finde noget på samme niveau som TT, som så har den ekstra fordel at han vil kunne gå direkte ind og spille. Alle andre vi henter nu - de vil skulle have en tilkøringsperiode.

                                Comment

                                Working...
                                X