Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Greve, yderst interessant. Den er jeg overbevist om at Troels er i gang med at lande.
    Men Greve landede vel i bif efter Troels havde forladt.

    Hvor god er Greve til det presspil vi gerne vil praktisere.?
    Og hvad er hans følelser for OB.?
    Greve har helt sikkert masser af muligheder. Men så ville han helt sikkert også vise klubben at han ville projektet 100% hvis han gik ombord nu

    Men kan da sagtens unde ham en lille udlandstur også. Men skulle ikke undre mig han står i en hvid eller kongen af danmarks trøje i løbet af et par uger

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Greve, yderst interessant. Den er jeg overbevist om at Troels er i gang med at lande.
      Men Greve landede vel i bif efter Troels havde forladt.

      Hvor god er Greve til det presspil vi gerne vil praktisere.?
      Og hvad er hans følelser for OB.?
      Tænker også han har følelser for Randers, og de skal kok være efter ham, OB tror jeg nok han har følelser på, selvom det var en træls afsked.

      Krydser alt hvad jeg har på at Troels forsøger at hente ham hjem, til Odense. Det vil være en sinddsygt stærk transfer, selvom jeg ikke helt tror på den er mulig.


      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jammen vi tænker helt ens omkring dette. Giver mening. Tror bare ikke det sker. Man missede bare muligheden med Høegh og JBL selvom de praktisk talt kom kravlende tilbage.
        Man kan bare håbe at denne administration er lidt klogere

        Ville helt sikkert sende tro,håb og kærlighed igennem alle fans i denne trælse tid
        det tror jeg heller ikke. Men man har lov at håbe - tænker også man ville kunne hjælpe Ejdum på den måde - syntes han er klart bedst når han bare giver den fuld skrald - men det gør så at han har lidt en tendens til at løbe tør for kræfter. Kunne da være lækkert at bare give ham frie tøjler fra start og så have en kompetent afløser til efter 60 eller 70 min. (eller omvendt - skifte Ejdum ind til de sidste 30 min)

        Og så ville det bare være rart at have så stærk en trup så oprykning reelt aldrig kom i farer.

        Det her føles lidt som hvad vi har set de sidste mange år; vi skal i top 6 - men vil ikke investerer helt nok til det er "sikkert" så man samler en trup der, hvis sol og måne står rigtigt kan snige sig med i top 6. Det her føles lidt sådan. Start 11 som det ser ud nu bør ikke være et problem ifht oprykning. Men 12-16 pladsen...så begynder det altså at se tyndt ud.
        Og skader til start 11eren så ser det slemt ud. Skader til helt bestemt spillere i start 11 så ligner det en katastrofe (tror ikke vi kan klare os uden BP og Luca, og en af de 3 centrale vil også gøre virkeligt ondt)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          det tror jeg heller ikke. Men man har lov at håbe - tænker også man ville kunne hjælpe Ejdum på den måde - syntes han er klart bedst når han bare giver den fuld skrald - men det gør så at han har lidt en tendens til at løbe tør for kræfter. Kunne da være lækkert at bare give ham frie tøjler fra start og så have en kompetent afløser til efter 60 eller 70 min. (eller omvendt - skifte Ejdum ind til de sidste 30 min)

          Og så ville det bare være rart at have så stærk en trup så oprykning reelt aldrig kom i farer.

          Det her føles lidt som hvad vi har set de sidste mange år; vi skal i top 6 - men vil ikke investerer helt nok til det er "sikkert" så man samler en trup der, hvis sol og måne står rigtigt kan snige sig med i top 6. Det her føles lidt sådan. Start 11 som det ser ud nu bør ikke være et problem ifht oprykning. Men 12-16 pladsen...så begynder det altså at se tyndt ud.
          Og skader til start 11eren så ser det slemt ud. Skader til helt bestemt spillere i start 11 så ligner det en katastrofe (tror ikke vi kan klare os uden BP og Luca, og en af de 3 centrale vil også gøre virkeligt ondt)
          Jeg forstår man gerne vil af med en masse spillere for at frigive en masse lønkroner

          Men det er jo allerede sket ift sidste sæson. Skal vi gætte på 1 mill om måneden der er frigivet med Helander,Sven,Trybull,HC,Mucolli,Mustafic,Kadrii,C harly osv….. Ind er kommet Bonde og nogle unge der går til håndværker lønninger oftest. Og det lugter da af at minimum 500.000kr mere frigives hver måned.
          Så der er simpelthen ingen undskyldninger. Transferkassen er også godt fyldt..

          Hvis en Greve viste sig muligt er der INGEN undskyldning for ikke at hente ham hvis man følte at han brændte for klubben stadig. At der stadig ikke er kommet mere ind og vi stadig ser så tynde ud ville jo have været UTILGIVLIGT hvis man havde sat 4-5p til og rodede rundt i midten. De er bare heldige at 3 af kampene er gået vores vej selvom der var mulighed for at vi kunne have tabt point

          Jeg tror stadig på 10 handler ind/ud. Det bliver 6 ud og 4 ind. Det kan man sagtens gøre og så stadig fortsætte det spin overfor fans og sponsorer at vi selvfølgelig fortsætter uforandret rent budget mæssigt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg forstår man gerne vil af med en masse spillere for at frigive en masse lønkroner

            Men det er jo allerede sket ift sidste sæson. Skal vi gætte på 1 mill om måneden der er frigivet med Helander,Sven,Trybull,HC,Mucolli,Mustafic,Kadrii,C harly osv….. Ind er kommet Bonde og nogle unge der går til håndværker lønninger oftest. Og det lugter da af at minimum 500.000kr mere frigives hver måned.
            Så der er simpelthen ingen undskyldninger. Transferkassen er også godt fyldt..

            Hvis en Greve viste sig muligt er der INGEN undskyldning for ikke at hente ham hvis man følte at han brændte for klubben stadig. At der stadig ikke er kommet mere ind og vi stadig ser så tynde ud ville jo have været UTILGIVLIGT hvis man havde sat 4-5p til og rodede rundt i midten. De er bare heldige at 3 af kampene er gået vores vej selvom der var mulighed for at vi kunne have tabt point

            Jeg tror stadig på 10 handler ind/ud. Det bliver 6 ud og 4 ind. Det kan man sagtens gøre og så stadig fortsætte det spin overfor fans og sponsorer at vi selvfølgelig fortsætter uforandret rent budget mæssigt
            om der ryger 6 eller man ender med at måtte betale et par af dem for at ophæve...men 4 ind - kan ikke se hvordan det kan blive mindre. En VB, en central midt og en angriber/kant plus en 3. keeper. Dét bør være minimum. Som sagt så jeg gerne 2 til den centrale midt - og sælges eks. Fenger eller Don D. så skal de også erstattes.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              om der ryger 6 eller man ender med at måtte betale et par af dem for at ophæve...men 4 ind - kan ikke se hvordan det kan blive mindre. En VB, en central midt og en angriber/kant plus en 3. keeper. Dét bør være minimum. Som sagt så jeg gerne 2 til den centrale midt - og sælges eks. Fenger eller Don D. så skal de også erstattes.
              Altså de 6 ud vil indeholde salg, udlejning og ophævelse af kontrakt

              Og hvis man bare skal have lidt troværdig ift ambitioner er det 4 ind ja og det er uden salg af DD og Fenger

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                Tænker også han har følelser for Randers, og de skal kok være efter ham, OB tror jeg nok han har følelser på, selvom det var en træls afsked.

                Krydser alt hvad jeg har på at Troels forsøger at hente ham hjem, til Odense. Det vil være en sinddsygt stærk transfer, selvom jeg ikke helt tror på den er mulig.

                Greve kunne meget vel være trumfen som får Enggård til Brøndby. Han vil være en solid erstatning for ham i Randers, samtidig med Randers fortsat bør få gode penge for ham.

                Men jeg ville virkelig ønske at man kunne overtale Greve med et projekt i OB, der kunne få ham tilbage. Han er jo symbolet på det vi er på vej i
                hen imod og tilmed gammel akademispiller. Det ville være stort at hente ham hjem, men det skal være i hans egen interesse at vende hjem, for hans type er efterspurgt i mange klubber.

                Comment


                  Greve er en ønskespiller for mig! En dynamisk 8er med rette mentalitet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Greve er en ønskespiller for mig! En dynamisk 8er med rette mentalitet.
                    typemæssigt mener jeg mere vi har brug for en rigtig 6'er (hvis man kun må få en ekstra central midt) Manneh er vel også mere en 8'er der kan løse opgaven. Bonde er købt ind som værende den dynamiske 8'er der kommer i feltet. Ejdum lever også af sin dynamik.

                    Så mener klart mere vi har brug for et defenssivt anker.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      om der ryger 6 eller man ender med at måtte betale et par af dem for at ophæve...men 4 ind - kan ikke se hvordan det kan blive mindre. En VB, en central midt og en angriber/kant plus en 3. keeper. Dét bør være minimum. Som sagt så jeg gerne 2 til den centrale midt - og sælges eks. Fenger eller Don D. så skal de også erstattes.
                      Altså en Fernando Derveld, En Djemba-Djemba, en Mwape Miti, og en Arek Onysko.
                      Sikke nogle spillere vi havde tidligere

                      Comment


                        Kommer 4 kampe på kort tid, fra på fredag. Godt nok meget meget frisk, hvis vi går ind til det uden en tilføjelse til midtbanen.

                        Var vi sikre på Bonde, Ejdum og Manneh kunne spille i stort set 90 minutter alle 4 kampe, men det er vi jo ikke.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Kommer 4 kampe på kort tid, fra på fredag. Godt nok meget meget frisk, hvis vi går ind til det uden en tilføjelse til midtbanen.

                          Var vi sikre på Bonde, Ejdum og Manneh kunne spille i stort set 90 minutter alle 4 kampe, men det er vi jo ikke.
                          Enig! Der skal simpelthen noget ind her i denne uge. Er dog også ret overbevist om der er sket noget inden fredagens kamp mod B93.
                          Og ja, Trybull kan spille fra dag 1 så den er oplagt.

                          Comment


                            Håber vi henter Greve til midten, ham nordmanden med det fine spark til venstre dør, Daniel Høegh i tilfælde af Slotsager bliver solgt og så en kant mere (måske to) hvis Deedson også bliver solgt - så synes jeg vi er ved at være der.

                            Men tiden går, klokken slår, og der er ikke lang tid tilbage af vinduet efterhånden. Tror tilgengæld sidste uge bliver relativt aktiv med både ind og ud, vi har stadig Sauli, Aske, Al-Hajj og Burey der jo SKAL sælges, derudover Fenger, Deedson og Slotsager, der alle har været på tale til et skifte, så der kommer godt nok gang i den mod slutningen af måneden er mit bud.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Håber vi henter Greve til midten, ham nordmanden med det fine spark til venstre dør, Daniel Høegh i tilfælde af Slotsager bliver solgt og så en kant mere (måske to) hvis Deedson også bliver solgt - så synes jeg vi er ved at være der.

                              Men tiden går, klokken slår, og der er ikke lang tid tilbage af vinduet efterhånden. Tror tilgengæld sidste uge bliver relativt aktiv med både ind og ud, vi har stadig Sauli, Aske, Al-Hajj og Burey der jo SKAL sælges, derudover Fenger, Deedson og Slotsager, der alle har været på tale til et skifte, så der kommer godt nok gang i den mod slutningen af måneden er mit bud.
                              Jeg tror også vi fortsat har for mange "udstødte" vi ikke har skillet os af med endnu, til at vi køber det vilde ind. Jeg kunne forestille mig Trybull kan lande i denne uge, hvis man kan blive enige med ham, men ellers tror jeg fokus er på at få ryddet op. Mekanismerne taler også for at de spillere der kan forstærke OB, de spillere kan givetvis også forstærke +10 andre hold som spillere i en stærkere række end os, så vi står jo et sted, hvor vi på mange områder må samle det op, som bliver til overs når de stærkeste løver er blevet mætte, og det vil nok ikke ske før i de sidste dage af vinduet.
                              Så kan vi være heldige at eksempelvis Greve nu har fået sine drømme udlevet med et danmarksmesterskab osv, som derfor vil hjem og hjælpe OB tilbage. Men selv den slags spillere må jo være forbeholdende overfor hvad der sker, når vi fortsat har så mange spillere som enten vil væk, eller som vi ønsker væk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Håber vi henter Greve til midten, ham nordmanden med det fine spark til venstre dør, Daniel Høegh i tilfælde af Slotsager bliver solgt og så en kant mere (måske to) hvis Deedson også bliver solgt - så synes jeg vi er ved at være der.

                                Men tiden går, klokken slår, og der er ikke lang tid tilbage af vinduet efterhånden. Tror tilgengæld sidste uge bliver relativt aktiv med både ind og ud, vi har stadig Sauli, Aske, Al-Hajj og Burey der jo SKAL sælges, derudover Fenger, Deedson og Slotsager, der alle har været på tale til et skifte, så der kommer godt nok gang i den mod slutningen af måneden er mit bud.
                                Hvis/når Slots bliver solgt, så har vi Bjørn P, gomez, ivancevic, yaya bojang og Julius B. Askou til stopperpladserne.
                                er sgu ikke sikker på vi får en yderligere, og måske heller ikke mit højeste ønske i forhold til andre pladser.

                                Hvis ivancevic også ryger og bojang og Askou er for langt fra spilletid, så kunne Daniel give mening

                                Bare lige en lille sidebemærkning

                                Comment

                                Working...
                                X