Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

    Arh, mon dog vi skulle give op til 1,5 mio mere?

    Tænker hvis vi bød 200.000 over Elsborg, så ville Esbjerg slå til.
    altså hvis man mener han var god nok til os - så burde et prisskilt på 4-5 mill da ikke afskrække. Er det ikke lige det man har givet for Bonde?

    Tvivler på han for alvor har været et emne - for med den pris, der skal vi kunne være med

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Ja, det undrer mig meget efter de fik nye lokale ejere, som har voldsomme planer (i hvert fald, mens de var i retten...).
      fint de har store planer - men de går næppe fra 2 div til superligaen på bare to sæsoner. Det ville ihvertfald lugte langt væk af en hurtig nedrykning igen så.

      Mon ikke man lige skal tage luft ind - genetablere sig i 1 division og så bygge på. Lyder noget mere sundt. Og her kunne det jo godt tænkes et par mindre million salg hjælper en hel del.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

        Arh, mon dog vi skulle give op til 1,5 mio mere?

        Tænker hvis vi bød 200.000 over Elsborg, så ville Esbjerg slå til.
        Måske. Men du vil blive overrasket hvordan mange danske klubber er overfor hinanden til tider når der bliver spurgt på en spiller.
        Vi er helt sikkert ikke et hak bedre når det er den anden vej

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          fint de har store planer - men de går næppe fra 2 div til superligaen på bare to sæsoner. Det ville ihvertfald lugte langt væk af en hurtig nedrykning igen så.

          Mon ikke man lige skal tage luft ind - genetablere sig i 1 division og så bygge på. Lyder noget mere sundt. Og her kunne det jo godt tænkes et par mindre million salg hjælper en hel del.
          De har trods alt et top3/4 budget i 1. Division og virker ellers ikke til at mangle midler.

          Forstår ikke de umiddelbart sælger deres "mål/assists" så billigt/samtidigt, når vi selv ved, hvor svært det er at få dem erstattet. Men kan være de satser på ungdommen og/eller "stjerner" fra de laverelæggende rækker.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            De har trods alt et top3/4 budget i 1. Division og virker ellers ikke til at mangle midler.

            Forstår ikke de umiddelbart sælger deres "mål/assists" så billigt/samtidigt, når vi selv ved, hvor svært det er at få dem erstattet. Men kan være de satser på ungdommen og/eller "stjerner" fra de laverelæggende rækker.
            næ umiddelbart giver det ikke så meget mening, det er jeg enig i.

            Men jeg kender ikke deres regnskaber - kan være de har brug for at få lavet nogle salg. Måske også for sponsorer, vise at man kan drive en sund forretning.

            - der kan jo som sagt også være aftaler eller klausuler med spillerne

            Og endelig; er det SÅ billigt? Ja EFB er historisk en stor klub - men de er lige rykket op fra 2 division. Så det da meget pænt at hive 3,5 mill for en spiller. Vi har jo selv set hvor svært OB har haft ved at lave de store salg. Men han er hvad 27-28 år gammel og kommer lige fra 2 division. Ja han har gjort det godt de første kampe i 1 divison....men stadig har han lige spillet et år eller to på 3. klasse...så ved jeg sgutte hvor store beløb man kan forvente

            Comment


              Hvornår kommer nu endelig den afklaring med Trybull??? Er det ikke flere dage siden at Troels sagde den ville komme om 24-48 timer?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Måske. Men du vil blive overrasket hvordan mange danske klubber er overfor hinanden til tider når der bliver spurgt på en spiller.
                Vi er helt sikkert ikke et hak bedre når det er den anden vej
                Du har givetvis ret

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Hvornår kommer nu endelig den afklaring med Trybull??? Er det ikke flere dage siden at Troels sagde den ville komme om 24-48 timer?
                  Hvis han ikke var til træningen igår er det jo nok svar på afklaringen. Det er nok bare ikke meldt ud offentligt. En klog journalist ville jo nok få en kommentar ifm kampen i morgen fra TB omkring TT

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    næ umiddelbart giver det ikke så meget mening, det er jeg enig i.

                    Men jeg kender ikke deres regnskaber - kan være de har brug for at få lavet nogle salg. Måske også for sponsorer, vise at man kan drive en sund forretning.

                    - der kan jo som sagt også være aftaler eller klausuler med spillerne

                    Og endelig; er det SÅ billigt? Ja EFB er historisk en stor klub - men de er lige rykket op fra 2 division. Så det da meget pænt at hive 3,5 mill for en spiller. Vi har jo selv set hvor svært OB har haft ved at lave de store salg. Men han er hvad 27-28 år gammel og kommer lige fra 2 division. Ja han har gjort det godt de første kampe i 1 divison....men stadig har han lige spillet et år eller to på 3. klasse...så ved jeg sgutte hvor store beløb man kan forvente
                    Det er jo reelt storsponsorerne som har købt klubben (som i SE).

                    Men spændende om de kan nøjes med at stabilisere sig i divisionen de kommende år eller satser på SL hurtigst muligt. Stadion skal de jo ikke bekymre sig om ('host* *host*... Odense)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Det er jo reelt storsponsorerne som har købt klubben (som i SE).

                      Men spændende om de kan nøjes med at stabilisere sig i divisionen de kommende år eller satser på SL hurtigst muligt. Stadion skal de jo ikke bekymre sig om ('host* *host*... Odense)
                      HVIS de skulle ende med at rykke op allerede til næste sommer - så vil de skulle stå og skulle hente en masse nye spillere ind - for kan ikke se de kan overleve i superligaen med det hold de er rykket op med. Men et år eller to i 1 division, giver dem tid til at bringe egne unge op - hente profiler fra andre 1 divisions hold, eller sverige og norge og så lægge på.

                      Det er jo lidt samme situation som OB; kan vi rykke op med nuværende hold? Måske hvis vi undgår skader på nøglepositioner og alt spiller. Men så vil vi stå med et hold der vil være favorit til at tage turen ned igen.
                      Derfor der reelt skal bygges et superliga mandskab nu - eller tæt på i hvertfald.

                      Derfor håber jeg også OB har store ambitioner - på sigt. Men først hedder det oprykning. Og så skal vi genetablere os i superligaen - så år 1 kan jeg ikke se andet end det hedder overlevelse. Og så begynder vi forhåbentlig at lægge på målsætningerne derefter.
                      Så vi ender med noget med solidt.

                      Også derfor hvis jeg holdt med EFB at jeg ville håbe på en lidt længere plan - hvor man lægger på sæson efter sæson. Så når man rykker op i superligaen igen - ja så bliver man der. Og ikke ender som et elevatorhold

                      Comment


                        Nu er der også et bud på Enggård fra Randers og Lind fra SIF. Nok i 3 mill euro niveauet
                        En dansker til Holland for 11 mill. Holten også ved at blive solgt. CS til FCM igår

                        Det vælter ind med handler og jeg er 110% sikker på at der er travlhed i OB og en masse at forholde sig til. Men de vandrør har godt nok også fået nogle eftersyn i Ådalen
                        Hører INTET lige pt og mine normale kilder siger det samme

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-lirim-qamili

                          Så bliver Hvidovre da også svækket lidt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-lirim-qamili

                            Så bliver Hvidovre da også svækket lidt.
                            Fedt. Klart den farligste spiller for Hvidovre mod os

                            Comment


                              Nogen der kan referer lidt?:)

                              https://fyens.dk/ob/sportsdirektoer-...raestation?rss

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                                F.eks om Pokalkampen: “- Man skal holde sig for øje, at nu vi laver en kortere vej til førsteholdet for de unge spillere, så svinger de også mere. Når de mest centrale spillere ikke holder niveau og de unge svinger er det en udfordring.”
                                og “Det manglende udtryk erogså blevet italesat, fastslår Troels Bech.​” Fyens.dk
                                Aske Adelgaard, Al Hajj, Tyler Burey ønsker dig tydeligvis væk. Men der skal 4 parter til at det kan lykkes. Hvis det kun er en, er der en kontrakt der bremser det.

                                Begge parter overvejer om Trybull har en fremtid i klubben, eller det bare er venskabelig hjælp.
                                Last edited by claudes1; 09-08-2024, 20:22.

                                Comment

                                Working...
                                X