Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Håber vi henter Greve til midten, ham nordmanden med det fine spark til venstre dør, Daniel Høegh i tilfælde af Slotsager bliver solgt og så en kant mere (måske to) hvis Deedson også bliver solgt - så synes jeg vi er ved at være der.

    Men tiden går, klokken slår, og der er ikke lang tid tilbage af vinduet efterhånden. Tror tilgengæld sidste uge bliver relativt aktiv med både ind og ud, vi har stadig Sauli, Aske, Al-Hajj og Burey der jo SKAL sælges, derudover Fenger, Deedson og Slotsager, der alle har været på tale til et skifte, så der kommer godt nok gang i den mod slutningen af måneden er mit bud.
    vil faktisk mene Slotsager er den der SKAL findes en løsning på, med kun et år tilbage af kontrakten, og potentielt et stort salg - ham kan man ikke lade gå gratis.

    De andre...vi har forholdsvis lange kontrakter med dem, så selv om det ikke vil være optimalt at have dem gående så kan det jo ende sådan. Tyler tænker jeg man ender med at ophæve kontrakten på og betale ham for at smutte - kan ikke se hvem der skulle overtage ham.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Hvis/når Slots bliver solgt, så har vi Bjørn P, gomez, ivancevic, yaya bojang og Julius B. Askou til stopperpladserne.
      er sgu ikke sikker på vi får en yderligere, og måske heller ikke mit højeste ønske i forhold til andre pladser.

      Hvis ivancevic også ryger og bojang og Askou er for langt fra spilletid, så kunne Daniel give mening

      Bare lige en lille sidebemærkning
      Jeg er ikke helt enig.

      Bjørn bør være i starteren men har tidligere haft lidt problemer med akillesenen, Gomez bør være på, men se f.eks. i lørdags, han er altså ikke kontinuerlig i sine præstationer og der kommer vel nogle hjerneblødninger hist og her, og Ivancevic tror jeg helt ærligt, ikke har den store fremtid i klubben. Bojang var helt væk i træningskampen mod B93, og har kun været i truppen (uden spilletid) i 2 ud af 5 kampe, så han må vurderes at være meget langt fra spilletid - Askou er ung, og får næppe den store rolle i denne sæson. Det får jeg til 2,5 stoppere samlet set, skulle Slotsager ryge, og det er altså ikke nok.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Jeg tror også vi fortsat har for mange "udstødte" vi ikke har skillet os af med endnu, til at vi køber det vilde ind. Jeg kunne forestille mig Trybull kan lande i denne uge, hvis man kan blive enige med ham, men ellers tror jeg fokus er på at få ryddet op. Mekanismerne taler også for at de spillere der kan forstærke OB, de spillere kan givetvis også forstærke +10 andre hold som spillere i en stærkere række end os, så vi står jo et sted, hvor vi på mange områder må samle det op, som bliver til overs når de stærkeste løver er blevet mætte, og det vil nok ikke ske før i de sidste dage af vinduet.
        Så kan vi være heldige at eksempelvis Greve nu har fået sine drømme udlevet med et danmarksmesterskab osv, som derfor vil hjem og hjælpe OB tilbage. Men selv den slags spillere må jo være forbeholdende overfor hvad der sker, når vi fortsat har så mange spillere som enten vil væk, eller som vi ønsker væk.
        Når man kan hente en spiller som Bonde fra en superligaklub, kan man helt sikkert også hente andre gode spillere.
        Jeg siger ikke det er let, men det kan lade sig gøre.
        Bonde kunne sagtens være blevet i superligaen hvis han ville.
        Spørgsmålet er om Troels bech tør at gamble med de næste 4 kampe? Alle kan se hvad der mangler, også vores modstandere.
        Vi har mødt 3 af de svage hold, og i næste uge bliver det alvor.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Når man kan hente en spiller som Bonde fra en superligaklub, kan man helt sikkert også hente andre gode spillere.
          Jeg siger ikke det er let, men det kan lade sig gøre.
          Bonde kunne sagtens være blevet i superligaen hvis han ville.
          Spørgsmålet er om Troels bech tør at gamble med de næste 4 kampe? Alle kan se hvad der mangler, også vores modstandere.
          Vi har mødt 3 af de svage hold, og i næste uge bliver det alvor.


          Ikke enig. Esbjerg havde både Sørensen og Holten med - de var ikke svage i den kamp - Hvidovre er blandt oprykningsfavoritterne og har først solgt Qamili efter kampen mod os. Hillerød har præsteret fornuftigt og ligner et midterhold. Jeg tænker at kommende kamp mod B93 ligner endnu et midterhold - og så bliver det vanskeligere mod Fredericia, Horsens og Vendsyssel - Kolding ser også svagere ud end sidst - de mangler måske cheftræneren ?
          Jeg er enig i, at vi skal have lidt mere substans ind på holdet inden vi møder Fredericia, Horsens og Vendsyssel ellers kan de godt give os store udfordringer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Jeg er ikke helt enig.

            Bjørn bør være i starteren men har tidligere haft lidt problemer med akillesenen, Gomez bør være på, men se f.eks. i lørdags, han er altså ikke kontinuerlig i sine præstationer og der kommer vel nogle hjerneblødninger hist og her, og Ivancevic tror jeg helt ærligt, ikke har den store fremtid i klubben. Bojang var helt væk i træningskampen mod B93, og har kun været i truppen (uden spilletid) i 2 ud af 5 kampe, så han må vurderes at være meget langt fra spilletid - Askou er ung, og får næppe den store rolle i denne sæson. Det får jeg til 2,5 stoppere samlet set, skulle Slotsager ryge, og det er altså ikke nok.
            Sjov måde at tælle på - jeg tæller Bjørn,Gomez og Ivan =3 ( endda gns. væsentligt bedre end andre i rækken) også inkl. småskader og hjerneblødninger. Dertil Bojang og Askou som garderinger - det kan sagtens gå galt med 3 korsbånd og mange karantæne dage - men så kan alt jo gå galt. Og vi har endda fortsat Vaisanen og Slots i truppen - selvom de forhåbentligt sendes videre. Det er IKKE der vi skal investere.

            Vi skal have noget robusthed og fysik ind på 6eren og på 8 eren og gerne en kompetent VB. Hvis Fenger/Don D sælges skal vi have en kompetent erstatning for disse.


            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Når man kan hente en spiller som Bonde fra en superligaklub, kan man helt sikkert også hente andre gode spillere.
              Jeg siger ikke det er let, men det kan lade sig gøre.
              Bonde kunne sagtens være blevet i superligaen hvis han ville.
              Spørgsmålet er om Troels bech tør at gamble med de næste 4 kampe? Alle kan se hvad der mangler, også vores modstandere.
              Vi har mødt 3 af de svage hold, og i næste uge bliver det alvor.
              Det er ikke umuligt nej, men det er så også en spiller på 30 man bruger 5 mio kr. på.
              Han har været en absolut ønskespiller, som man var villig til at give en relativt lang kontrakt trods hans alder. Det vil jo ikke hænge sammen at hente 4-5 spillere i den alder til 20-25 mio kr.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Det er ikke umuligt nej, men det er så også en spiller på 30 man bruger 5 mio kr. på.
                Han har været en absolut ønskespiller, som man var villig til at give en relativt lang kontrakt trods hans alder. Det vil jo ikke hænge sammen at hente 4-5 spillere i den alder til 20-25 mio kr.
                Men 2 stk ville ikke være dårligt. Det er trods alt en investering i en oprykning. Hvad vil det ikke koste hvis den glipper?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                  Jeg er ikke helt enig.

                  Bjørn bør være i starteren men har tidligere haft lidt problemer med akillesenen, Gomez bør være på, men se f.eks. i lørdags, han er altså ikke kontinuerlig i sine præstationer og der kommer vel nogle hjerneblødninger hist og her, og Ivancevic tror jeg helt ærligt, ikke har den store fremtid i klubben. Bojang var helt væk i træningskampen mod B93, og har kun været i truppen (uden spilletid) i 2 ud af 5 kampe, så han må vurderes at være meget langt fra spilletid - Askou er ung, og får næppe den store rolle i denne sæson. Det får jeg til 2,5 stoppere samlet set, skulle Slotsager ryge, og det er altså ikke nok.
                  Jeg håber Gomez og trænerteam får arbejdet med hans koncentration. Jeg er sikker på de har fokus på det. Tror spillestilen måske kræver lidt tilvænning fra ham.

                  Ivancevic tror jeg desværre også er færdig, og som jeg skriver, hvis han smutter (og slots),så kunne det give mening med Daniel H.

                  Slotsager bør skydes af. Eller forlænge, men næppe realistisk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Men 2 stk ville ikke være dårligt. Det er trods alt en investering i en oprykning. Hvad vil det ikke koste hvis den glipper?
                    Ja det vil jo være en katastrofe, men her tilsiger pointene jo at vi godt kan have is i maven. Jeg tror i hvert fald ikke på at vi henter mere en måske Trybull, før vi har en afklaring på nogen af de udstødte, eller sælger nogen helt andre, som eksempelvis Fenger, Slotsager og/eller Deedson.

                    Jeg tager dog gerne fejl og byder stort velkommen til Greve og ham den Norske venstre back i denne eller næste uge. Jeg tror bare ikke på det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Jeg håber Gomez og trænerteam får arbejdet med hans koncentration. Jeg er sikker på de har fokus på det. Tror spillestilen måske kræver lidt tilvænning fra ham.

                      Ivancevic tror jeg desværre også er færdig, og som jeg skriver, hvis han smutter (og slots),så kunne det give mening med Daniel H.

                      Slotsager bør skydes af. Eller forlænge, men næppe realistisk.
                      Kunne måske godt se Slotsager forlænge hvis han ikke mærker at de rigtige klubber er efter ham. Men hvis man kender OB ret har de nok ikke tilbudt ham en kontrakt som han er værd…. Kunne sagtens forestille mig at den er væsentligt under Gomez og ikke Top 5 i klubben pt.

                      Men tror også det ender med et salg

                      Comment


                        Fætter Minteh sendes videre uden kontrakt i denne omgang.

                        https://fyens.dk/ob/sport-fyn-afsloe...18d9e8ebe7c-17

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Kunne måske godt se Slotsager forlænge hvis han ikke mærker at de rigtige klubber er efter ham. Men hvis man kender OB ret har de nok ikke tilbudt ham en kontrakt som han er værd…. Kunne sagtens forestille mig at den er væsentligt under Gomez og ikke Top 5 i klubben pt.

                          Men tror også det ender med et salg
                          En forlængelse af Slotsager ville selvfølgelig være super fedt. Men jeg tror stadig ikke på det.

                          For hvorfor så ikke bare blive, uden at forlænge. Så er han lidt mere herre i eget hus om 1 år. Salg er fint imo. Ved dog ikke med prisen, tror ikke den er så voldsom som tidligere nævnt herinde, og som den måske har været.

                          Comment


                            Og så gik der endnu en dag uden der skete noget. Troels bech er bare iskold.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Og så gik der endnu en dag uden der skete noget. Troels bech er bare iskold.
                              Der kan jo godt ske noget i kulissen. Er ret sikker på vandrørerne er blevet meget tættere efter Troels er kommet til.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Og så gik der endnu en dag uden der skete noget. Troels bech er bare iskold.
                                ... eller rusten

                                Comment

                                Working...
                                X