Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Jeg var alle dage skeptisk over den transfer, da han, sammen med sin bror, har ry for ikke at have den bedste karakter. Lad os bare håbe at vi ikke har betalt ham alt for meget for at ophæve, og så kan vi glemme det køb og hvor vanvittigt det var at vi gav ham 4 år.
    Mener også vi gav 100.000 euro for ham

    Endnu engang tak Bjørn

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
      Fint hvis Mucolli skal videre, jeg tror ikke på, at hans sikkert fine niveau kan forløses i OB. Dertil er hans pres og helbane-forståelse simpelthen for ringe.
      Nu glæder Mucolli sig sikkert til at storspille i kampene mod OB, hvor han efter min mening ikke fik en reel chance.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Mener også vi gav 100.000 euro for ham

        Endnu engang tak Bjørn
        Åh gud. Og Andreas Alm havde ingen interesse i at bruge ham. Hold nu kæft et cirkus.

        Comment


          Martin Hansen skulle være i ådalen stadig. Ligner ikke han er på vej væk.
          Så tænker han er skadet igen..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

            Åh gud. Og Andreas Alm havde ingen interesse i at bruge ham. Hold nu kæft et cirkus.
            Når man kigger tilbage så startede det omkring dér. Men ja det var det

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Martin Hansen skulle være i ådalen stadig. Ligner ikke han er på vej væk.
              Så tænker han er skadet igen..
              Jeg har ærlig talt også svært ved at se andre klubber overtage hans kontrakt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Martin Hansen skulle være i ådalen stadig. Ligner ikke han er på vej væk.
                Så tænker han er skadet igen..
                Agger startede et kloakfirma... kan MH ikke stoppe og starte et flyttefirma

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Altså så vidt jeg ved er Tongya ikke engang mødt ind i Ådalen. Så derfor er det nærliggende at tro at han sælges. Man kan jo bare håbe at der er så mange bud på ham at han kan vælge imellem nogle der er bedre for ham selv og OB. Men han ville da være en fantastisk spiller at have med ned i 1. Div men det sker helt sikkert ikke
                  Tongya er tilbage i Ådalen igen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                    Tongya er tilbage i Ådalen igen.
                    Nåh okay. My bad. Så er det jo bare ærgerligt at de træner på Falen konstant

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Dejlig ærlig må man sige…

                      Min tid på banen for OB har været tragikomisk mildt sagt, men udenfor banen har det været en fantastisk tid. Specielt mit venskab med Bashkim og alle hans gode råd, som jeg desværre ikke lyttede nok til - men det kan nås endnu. Så vil jeg gerne give en stor tak til Johs, Elhardt og Mustapha for det bedste selskab og gode humør, og til OBstruktion for at give spillere taletid uanset deres situation, siger Agon Mucolli og fortsætter:
                      - Jeg ønsker OB held og lykke fremover. Specielt fansene for den kæmpe støtte de har vist i modgang. De er grunden til, at OB er en speciel klub. Og så håber jeg personligt, at Elias Hansborg slår igennem i OB, fordi han den bedste indstilling, jeg nogensinde har set.
                      Dejlig sympatisk afskedssalut ! God vind til Mucolli, og skønt med en seriøs oprydning.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Mener også vi gav 100.000 euro for ham

                        Endnu engang tak Bjørn
                        jeg forstod heller aldrig helt den transfer og slet ikke den lange kontrakt.

                        MEN; han har vist et flot niveau til træning, han er stadig kun 25, så han var 23 da vi hentede ham. En relativ billig signing - hvis man kunne forløse det talent så lå der et fint salg og ventede...i den kontekst kan jeg godt se det giver en eller anden form for mening.

                        Uden sammeligning i øvrigt men man tog en chance med Minteh og der var gevinst på kuponen. Det var der så ikke på denne her.

                        BW skulle lave nogle salg - så der blev hentet lottokuponer ind - og det er bare sjældent man vinder på dem alle

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          jeg forstod heller aldrig helt den transfer og slet ikke den lange kontrakt.

                          MEN; han har vist et flot niveau til træning, han er stadig kun 25, så han var 23 da vi hentede ham. En relativ billig signing - hvis man kunne forløse det talent så lå der et fint salg og ventede...i den kontekst kan jeg godt se det giver en eller anden form for mening.

                          Uden sammeligning i øvrigt men man tog en chance med Minteh og der var gevinst på kuponen. Det var der så ikke på denne her.

                          BW skulle lave nogle salg - så der blev hentet lottokuponer ind - og det er bare sjældent man vinder på dem alle
                          Han havde leveret ok i Eliteserien, men på det tidspunkt vi hentede ham var han jo ikke en gang fast mand for ligaens bundprop. Der var altså en meget begrænset upside på ham.
                          Det dummeste er jo at Alm ikke var interesseret i at bruge ham, så at vi betalte en transfer for ham og gav ham 4 år var helt hul i hovedet.

                          Comment


                            KÆMPE tillykke til Helander... og husk solcremen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                              Han havde leveret ok i Eliteserien, men på det tidspunkt vi hentede ham var han jo ikke en gang fast mand for ligaens bundprop. Der var altså en meget begrænset upside på ham.
                              Det dummeste er jo at Alm ikke var interesseret i at bruge ham, så at vi betalte en transfer for ham og gav ham 4 år var helt hul i hovedet.
                              jeg er ikke uenig.

                              Men igen så var BW nok blevet bedt om at generere salg...

                              - men hvad Alm ville og ikke ville - det vidste man jo ikke, det blandede han sig jo slet ikke i. Han trænede bare med dem der mødte op...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                jeg er ikke uenig.

                                Men igen så var BW nok blevet bedt om at generere salg...

                                - men hvad Alm ville og ikke ville - det vidste man jo ikke, det blandede han sig jo slet ikke i. Han trænede bare med dem der mødte op...
                                Alm fik bare en række spillere og sagde “næ, dem gider jeg ikke bruge”

                                Comment

                                Working...
                                X