Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Kommer ikke til at ske mm der sker noget med Nico. Ham og McCoy dækker pladsen i denne sæson ser det ud til

    Vi kunne godt bruge en ekstra 9`er, en 6`er og en målmand
    Var jeg træner/sportsdirektør ville jeg ønske mig at have en venstrebenet venstre back i truppen. Mickelson har løst det godt, men det låser bare spillet lidt. Kan ikke lide, at det er plan A med en højrebenet spiller på den plads. Især når det også er plan B.

    I den helt ideelle verden solgte man nok enten Owusu eller Mickelson og hentede en ny starter til venstre back. Så kan Grubbe og McCoy være reserver til de to backs (jeg ser stadig Grubbe som bedre på back end midtbane). Omkring vinterpausen talte jeg Owusu lidt op og Mickelson lidt ned. Synes Mickelson var ret gennemsnitlig i sine første sæsoner, men jeg synes virkelig han viste, at han har lagt på sit niveau her i foråret. Som jeg ser det vores bedste back. Den energi han spiller med er også bare fed og burde passe perfekt til det OB de snakker om.

    Var jeg TB ville jeg forsøge at forlænge aftalen med ham og satse på ham på højre back. Men kan godt være det er helt urealistisk. Der har jo været rygter om interesse fra Thailand og Sverige i noget tid. Men Nico selv hører man bare meget lidt fra. Svært at vurdere "hvor han er". Måske er han bare en type, der helst holder sig fra medierne. Dog mest af alt positivt, at han er professionel og ikke offentligt ønsker sig væk.

    Omvendt må det også være en svær situation for TB. Der er rigeligt spillere, der ønsker sig væk og skaber "problemer". I Owusu og Mickelson har vi to spillere, der har bevist niveau og ser ud til bare at agere professionelt. De bør være hvis ikke de to bedste backs i rækken så i hvert fald blandt dem. Jeg kan godt forstå hvis han prioriterer at holde noget kontinuitet på de to pladser og ikke ønsker at skabe endnu flere udfordringer for ham selv.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Kommer ikke til at ske mm der sker noget med Nico. Ham og McCoy dækker pladsen i denne sæson ser det ud til

      Vi kunne godt bruge en ekstra 9`er, en 6`er og en målmand
      Ok jeg giver dig ret. En målmand er et must. En 6er ja måske. En 9er nej tak. Brug nu bare vores egne.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

        For mig at se helt fint, at vi giver de unge drenge i offensiven muligheden for at udvikle sig i 1. division. Men synes vi bør have en venstreback, som har dette som sin førsteprioritet og er venstrebenet. Mærkeligt at have 4 højrebacks i truppen - balancen på spillere, der er bedst på højre- og venstreback er virkelig mærkværdig.

        Synes en som Barrett eksempelvis kunne klæde holdet. Hvor sikker er du på, at der ikke hentes noget til venstre back?
        Overhovedet ikke sikker. Jeg ved intet om det. Det er bare min vurdering ud fra hvad vi har nu i truppen. Aske var helt sikkert ikke med i ligningen at han skulle smutte.
        Men der er også spareøvelser dernede og jeg tror de er trygge ved McCoy og Nico

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Ok jeg giver dig ret. En målmand er et must. En 6er ja måske. En 9er nej tak. Brug nu bare vores egne.
          Ser bare ikke rigtig at vi har andre 9`ere end Luca og en meget skadet Fenger som også germe vil væk. Så ser pladsen som udsat og skrøbelig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Ok jeg giver dig ret. En målmand er et must. En 6er ja måske. En 9er nej tak. Brug nu bare vores egne.
            Virkelig ærgerligt at både Bernat og Magnus havde udløb nu ..

            kan i øvrigt se at Bernat har fået trøje nr. 1 i Bulgarien .. og skal spille UEFA kval.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

              Var jeg træner/sportsdirektør ville jeg ønske mig at have en venstrebenet venstre back i truppen. Mickelson har løst det godt, men det låser bare spillet lidt. Kan ikke lide, at det er plan A med en højrebenet spiller på den plads. Især når det også er plan B.

              I den helt ideelle verden solgte man nok enten Owusu eller Mickelson og hentede en ny starter til venstre back. Så kan Grubbe og McCoy være reserver til de to backs (jeg ser stadig Grubbe som bedre på back end midtbane). Omkring vinterpausen talte jeg Owusu lidt op og Mickelson lidt ned. Synes Mickelson var ret gennemsnitlig i sine første sæsoner, men jeg synes virkelig han viste, at han har lagt på sit niveau her i foråret. Som jeg ser det vores bedste back. Den energi han spiller med er også bare fed og burde passe perfekt til det OB de snakker om.

              Var jeg TB ville jeg forsøge at forlænge aftalen med ham og satse på ham på højre back. Men kan godt være det er helt urealistisk. Der har jo været rygter om interesse fra Thailand og Sverige i noget tid. Men Nico selv hører man bare meget lidt fra. Svært at vurdere "hvor han er". Måske er han bare en type, der helst holder sig fra medierne. Dog mest af alt positivt, at han er professionel og ikke offentligt ønsker sig væk.

              Omvendt må det også være en svær situation for TB. Der er rigeligt spillere, der ønsker sig væk og skaber "problemer". I Owusu og Mickelson har vi to spillere, der har bevist niveau og ser ud til bare at agere professionelt. De bør være hvis ikke de to bedste backs i rækken så i hvert fald blandt dem. Jeg kan godt forstå hvis han prioriterer at holde noget kontinuitet på de to pladser og ikke ønsker at skabe endnu flere udfordringer for ham selv.
              Jeg syntes heller ikke det er verdens bedste løsning. Men McCoy har spillet sine bedste kampe på vb og fik sit gennembrud der. Nico var vores bedste vb sidste sæson.
              Jeg tror bare ikke at den ligger højt på prioriterings listen. Men vi må se. Ting kan ændre sig fra time til time i det game her

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Ser bare ikke rigtig at vi har andre 9`ere end Luca og en meget skadet Fenger som også germe vil væk. Så ser pladsen som udsat og skrøbelig
                Personligt synes jeg Fenger er mere 9'er end kant. Du nævnte selv William Martin som en mulighed på kanten, så er han det vel også på 9'eren?
                Så det afhænger vel en del af hvor man ser Fenger spille.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Ser bare ikke rigtig at vi har andre 9`ere end Luca og en meget skadet Fenger som også germe vil væk. Så ser pladsen som udsat og skrøbelig
                  Så enig. Der går vel nogle uger endnu, før Fenger er kampklar ?
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                    Personligt synes jeg Fenger er mere 9'er end kant. Du nævnte selv William Martin som en mulighed på kanten, så er han det vel også på 9'eren?
                    WCM har simpelthen ikke fysikken til at spille med ryggen mod mål. Han er en frisk knægt med krudt i røven og en fantastisk teknik. Så han kommer kun til at spille 8`er eller kant i vores system IMO.
                    Men Fenger er selvfølgelig også 9`er/kant i vores system. Han er bare meget skadet og vil væk. Syntes heller ikke vi har en ny Kjerrumgaard/Fenger type på trapperne ved U19.
                    Så derfor kunne jeg godt tænke mig en konkurrent til Luca

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Så enig. Der går vel nogle uger endnu, før Fenger er kampklar ?
                      Han trænede med fyssen idag. Lavede tunge løb og lette sprints. Der var også spil med bold. Ville ikke blive overrasket hvis han trænede fuldt med fra engang i næste uge. Men det er svært at vurdere. Så Luca er tvunget til 90+ min hver gang mm kampen er forbi alligevel indtil han er klar.

                      Comment


                        Jeg er ret sikker, uden af vide noget, på at der bliver arbejdet i kulissen, for at få en VB ind.
                        Der virker til at Grubbe er tiltænkt en rolle på midten. Owusu vil gerne noget andet end 1.div (men giver stadig sig selv fuldt ud) - Nico er der vel stor interresse på, og nok heller ikke det fedeste at spille 1.Div.

                        På midten er vi okay dækket ind, med Manneh, Bonde, Ejdum, Grubbe, Juul-Sandberg, så jeg ser kun at vi går efter en 6’er (Håber virkelig på Trybull, så har vi 2 “modsætninger”, der kan spille der”

                        Angående kant + angreb - så håber jeg virkelig, at vi henter en starter ind uanset hvad.
                        Vi skal huske det stadig er meningen at William M skal spille u19, dermed ikke sagt han ikke får nogle kampe. Luca er klar 1.valg.
                        Don D og Max har været tydelige omkring hvad de vil - de vil begge noget andet, selvom de træner med truppen, så ved man ikke hvor de har deres hoveder?.
                        Og jeg tænker Jenner får en kæmpe rolle næste sæson, Elias Hansborg får nok mere og mere spilletid som sæsonen udvikler sig.

                        Hvis alle der kan spille de 3 forreste bliver, er der 5(6) mand til 2 positioner. Er det ikke for lidt?
                        Det er tæt på jeg mener vi skal have en klar starter med rutine, og så have en ung mere.
                        Hvis Slotsager sælges, skal vi have en stopper mere.
                        Og så skal vi selvfølgelig have 3 målmænd i truppen.​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          WCM har simpelthen ikke fysikken til at spille med ryggen mod mål. Han er en frisk knægt med krudt i røven og en fantastisk teknik. Så han kommer kun til at spille 8`er eller kant i vores system IMO.
                          Men Fenger er selvfølgelig også 9`er/kant i vores system. Han er bare meget skadet og vil væk. Syntes heller ikke vi har en ny Kjerrumgaard/Fenger type på trapperne ved U19.
                          Så derfor kunne jeg godt tænke mig en konkurrent til Luca
                          Jeg synes også det kommer an på hvilken type kantspiller man helst vil bruge. Jenner og Deedson er jo meget anderledes typer end Fenger. Vil man have endnu en dribler, så bliver Fenger vel mere 9'er i den kommende sæson. Hvis man vil gøre mere brug af Fengers fysik ude op kanten, så er en ny 9'er nødvendig.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Noget om Charly?
                            Charly er småskadet. Så mon ikke de har taget sig lidt mere tid med lægecheck,kontrakt osv da man ikke står og skal bruge ham ASAP som vi skal med Bonde. Han er alligevel ikke klar til fuld træning. Så hvorfor skynde sig..
                            Gætter på i morgen eller onsdag måske. Who knows

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                              Jeg synes også det kommer an på hvilken type kantspiller man helst vil bruge. Jenner og Deedson er jo meget anderledes typer end Fenger. Vil man have endnu en dribler, så bliver Fenger vel mere 9'er i den kommende sæson. Hvis man vil gøre mere brug af Fengers fysik ude op kanten, så er en ny 9'er nødvendig.
                              Ja der er noget kabale der skal gå op. Men også fedt at der er muligheder. Jeg føler mig dog ikke 100% sikker endnu på at Fenger bliver her.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Ja der er noget kabale der skal gå op. Men også fedt at der er muligheder. Jeg føler mig dog ikke 100% sikker endnu på at Fenger bliver her.
                                Der er vel stadig også en god chance for at Deedson smutter? Det kan være vi bliver nødt til at hente både en kant og en 9'er

                                Comment

                                Working...
                                X