Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    CS føler - efter eget udsagn - ikke det store for OB. Tror sandsynligheden er ganske lille. Så skal TB lokke med et projekt om at være med til at genrejse OB.

    CS er også kun god, hvis man spiller med ekstremt mange indlæg. Det kunne vi godt med Luca (og Fenger), men vi skal bare holde os for øje, at CS er en ret ensidig spiller, der ikke er god defensivt, og at OB ikke har spillet indlægsfokuseret i årsvis.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      CS føler - efter eget udsagn - ikke det store for OB. Tror sandsynligheden er ganske lille. Så skal TB lokke med et projekt om at være med til at genrejse OB.

      CS er også kun god, hvis man spiller med ekstremt mange indlæg. Det kunne vi godt med Luca (og Fenger), men vi skal bare holde os for øje, at CS er en ret ensidig spiller, der ikke er god defensivt, og at OB ikke har spillet indlægsfokuseret i årsvis.
      Nu har vi da trods alt spillerne til at spille efter indlæg, og sådan som jeg har set træningerne, er det ogdå noget af det de øver på. Hvis man kan få en ind af CS kaliber, så klapper jeg i mine hænder.

      En no brainer, hvis det bliver en mulighed, hvilket jeg ikke tror på.

      Et genoprejsningsprojekt, og måske sin sidste kontrakt i klubben hvor alt startede, tror jeg ikke er helt tosset for CS

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Har Fcn ikke også stadig Kian Hansen.? Hvis de hiver Christian S også, begynder det jo at ligne et plejehjem (efter fcn forhold)

        Jeg er overbevist om at Troels prøver, men ved ikke om han lykkes.
        Synes der har været flere løse rygter om at de lønninger vi kan/vil betale er noget lave.

        Håber på det
        Som jeg har sagt flere gange så er der gang i sparekniven på trods af de løfter som Enrico kom med efter nedrykningen. Med tanke på dem der nok ryger ud kan det umuligt passe at vi holder lønbudgettet. Ikke at jeg ikke kan forstå det. Gem krudtet til næste sommer når vi forhåbentlig rykker op. Men det pisser mig bare stadig af at man er nød til at lyve/pynte gevaldigt på sandheden for at undgå fan pres for at sætte billet priserne ned samt overfor sponsorerne som også har fået sangen fra de varme lande om at man er nød til at holde priserne…

        ”Ejer Niels har lovet at holde hånden under klubben” blev der sagt… Yeah right… Det er ihverfald ikke ham der betaler denne regning. Det er alle os andre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          CS føler - efter eget udsagn - ikke det store for OB. Tror sandsynligheden er ganske lille. Så skal TB lokke med et projekt om at være med til at genrejse OB.

          CS er også kun god, hvis man spiller med ekstremt mange indlæg. Det kunne vi godt med Luca (og Fenger), men vi skal bare holde os for øje, at CS er en ret ensidig spiller, der ikke er god defensivt, og at OB ikke har spillet indlægsfokuseret i årsvis.
          +1

          Håber meget mere på JBL hvis vi absolut skal have en gammel kending retur

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Som jeg har sagt flere gange så er der gang i sparekniven på trods af de løfter som Enrico kom med efter nedrykningen. Med tanke på dem der nok ryger ud kan det umuligt passe at vi holder lønbudgettet. Ikke at jeg ikke kan forstå det. Gem krudtet til næste sommer når vi forhåbentlig rykker op. Men det pisser mig bare stadig af at man er nød til at lyve/pynte gevaldigt på sandheden for at undgå fan pres for at sætte billet priserne ned samt overfor sponsorerne som også har fået sangen fra de varme lande om at man er nød til at holde priserne…

            ”Ejer Niels har lovet at holde hånden under klubben” blev der sagt… Yeah right… Det er ihverfald ikke ham der betaler denne regning. Det er alle os andre
            Hovedet på sømmet. Godt skrevet.
            Det kan også godt være vi er ude efter 2-3 kæmpeee signings. Har på fornemmelsen langt de fleste OB fans er imponeret over vi kunne tiltrække Bonde. Hvis der kommer 2 mere af dem hvor vi klapper i hænderne, så jeg fint tilfreds.

            Men er da også klar til at kalde vinduet for dumpet, hvis der kun kommer 2 leverpostejspillere ind. Spillere ind med kvalitet, direkte til start 11, og direkte i toppen af lønhierakiet tak.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              +1

              Håber meget mere på JBL hvis vi absolut skal have en gammel kending retur
              Men skal vi nødvendigvis det? Er JBL god nok til superligaen til næste år? Ved det ikke. Er CS god nok til superligaen næste år? Helt sikkert.
              Vil hellere se Mccoy på den plads hvis han er god nok. Det ved jeg ikke om han er endnu.
              Men vi kan jo nå at handle når vi har spillet 4 kampe mere. Så ved vi bedre hvor vi står.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Men skal vi nødvendigvis det? Er JBL god nok til superligaen til næste år? Ved det ikke. Er CS god nok til superligaen næste år? Helt sikkert.
                Vil hellere se Mccoy på den plads hvis han er god nok. Det ved jeg ikke om han er endnu.
                Men vi kan jo nå at handle når vi har spillet 4 kampe mere. Så ved vi bedre hvor vi står.
                Godt spørgsmål. Tror McCoy mangler noget endnu. Så bliver næppe i år han får sit gennembrud i denne sæson

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Men skal vi nødvendigvis det? Er JBL god nok til superligaen til næste år? Ved det ikke. Er CS god nok til superligaen næste år? Helt sikkert.
                  Vil hellere se Mccoy på den plads hvis han er god nok. Det ved jeg ikke om han er endnu.
                  Men vi kan jo nå at handle når vi har spillet 4 kampe mere. Så ved vi bedre hvor vi står.
                  Ej vi skal ikke spille med højrefodet på VB. Det fungere fint nu, men vil gerne have noget kvalitet ind på VB. Det fungere fint nu, men bare nej.

                  Comment


                    Lyder til at Bash ikke er gået på pension

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...bashkim-kadrii

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                      Der er lidt nogle forskellige kriterier, der afgør om vi kan lukke en aftale med Christian Sørensen.

                      Ønsker han spilletid frem for alt, er OB et godt bud. Han er oppe i årene, og skal måske ikke kæmpe alverden for at sætte sig på en venstre back i en årrække. Vi har McCoy på vej, men han er lige så meget en højreback eller centerforsvarer, og derfor ville en McCoy kunne få en del spilletid selvom vi hentede Christian Sørensen.

                      Er hans hus, have og døgninstitution i København vigtigere, (og den fede hyre), så kan vi tabe til FCN inden vi overhovedet præsentere ham for projektet. Nordsjælland har været glade for at hente rutinerede kræfter til holdet for at supplere, men her risikerer Sørensen jo at blive syltet ligeså snart det næste supertalent står på spring.

                      Jeg finder det mest sandsynligt, hvis vi skal have en chance, at vi lejer Christian Sørensen med en købsoption, der kan aktiveres, hvis vi rykker op. En lejeaftale ville kunne give begge parter en del. CS skulle ikke satse hele molevitten på et skifte ned i rækkerne og han ville kunne vende tilbage til hyren og tilværelsen efter et år, hvis det ikke går som håbet, OB får en kvalitetsback med NBL-erfaring og med en option får vi muligheden for at hente ham. FCK får dækket (en del) af lønudgifterne, men ville nok prioritere at slippe helt.
                      eftersom han har udløb med udgangen af 25 - så er der ikke den store ide i en leje for ham - ja han kan vende tilbage til fck for et halvt års tid...Så en leje tror jeg ikke rigtigt på

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                        Jeg har svært ved at tro, at TB vil bære sig så tåbeligt ad.
                        Hvis TB`s tilbud til Slotsager er jammerligt, er det jo ikke første gang, han gør sådan. Trybull har jo også modtaget et for ham utilfredsstillende tilbud.

                        Iøvrigt husker jeg, at OB`s ledelse i en lignende situation også blamerede sig med et tilbud til Rasmus Falk, som var lavere end hans daværende løn, hvorefter han skiftede transferfrit til FCK.
                        Gad nok vide, hvem der har opfundet så tåbelig en strategi ???

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Men skal vi nødvendigvis det? Er JBL god nok til superligaen til næste år? Ved det ikke. Er CS god nok til superligaen næste år? Helt sikkert.
                          Vil hellere se Mccoy på den plads hvis han er god nok. Det ved jeg ikke om han er endnu.
                          Men vi kan jo nå at handle når vi har spillet 4 kampe mere. Så ved vi bedre hvor vi står.
                          tænker ikke vi behøver hente en gammel kending - men mener bestemt vi skal hente en rigtig venstre back. Mickelson gør det gør - men man vil gerne spille med flere indlæg og så kommer han altså til kort.
                          McCoy er vel lidt det samme - kan dække pladsen men det er langt fra optimalt - og så gjorde det jo ikke noget om man fik bragt ham godt ind på holdet, løbende - i stedet for at smide ham ind med 90 min hver gang...mon dog han er klar til det allerede?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Hvis TB`s tilbud til Slotsager er jammerligt, er det jo ikke første gang, han gør sådan. Trybull har jo også modtaget et for ham utilfredsstillende tilbud.

                            Iøvrigt husker jeg, at OB`s ledelse i en lignende situation også blamerede sig med et tilbud til Rasmus Falk, som var lavere end hans daværende løn, hvorefter han skiftede transferfrit til FCK.
                            Gad nok vide, hvem der har opfundet så tåbelig en strategi ???
                            Skulle vi nu ikke lade være med at fremstille helt tilfældige udsagn/rygter som sandhed?

                            Falk-sagen er lang tid siden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Skulle vi nu ikke lade være med at fremstille helt tilfældige udsagn/rygter som sandhed?

                              Falk-sagen er lang tid siden.
                              Enig. Det er jo helt naturligt at Slotsager og hans folk ikke køber ind på et OB-kontraktoplæg med over en måned tilbage af et vindue hvor der er rift om ham. Han sidder jo med kortene på hånden og vi er en 1. Divisionsklub som vil forlænge med et af landets største fodboldtalenter. Det ville være tåbelig rådgivning, ikke at strække den og afvente hvad vinduet vil byde på et par uger eller 3 endnu.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                CS føler - efter eget udsagn - ikke det store for OB. Tror sandsynligheden er ganske lille. Så skal TB lokke med et projekt om at være med til at genrejse OB.

                                CS er også kun god, hvis man spiller med ekstremt mange indlæg. Det kunne vi godt med Luca (og Fenger), men vi skal bare holde os for øje, at CS er en ret ensidig spiller, der ikke er god defensivt, og at OB ikke har spillet indlægsfokuseret i årsvis.
                                Bedste chance for at hente CS er vel at Viborg har Oliver Bundgaard på VB.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X