Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Vil ikke udelukke Aske til FCN, men ville blive overrasket. Villadsen er vel også højre back, skulle jeg mene.
    Han spillede vb i weekenden. De har jo Ankersen på højre nu

    Comment


      Aske til Nordsjælland lyder urealistisk. Ikke fordi han mangler potentiale, men simpelthen fordi Aske er uskolet og dårlig med sin placeringsevne.

      Han kommer i så fald til at koste FCN et par point hist og her.

      Comment


        Glæder mig til, at vi kan lægge “de udstødte” bag os, når de forhåbentligt snart er væk, og kigge fremad igen. Formentligt med nogle erstatninger i truppen.

        Christian Sørensen er jo drømmeerstatningen. Kender klubben og klubbens værdier, erfaren spiller der vil kunne tage ansvar, mm. Hans spillemæssige kompetencer er også lige, hvad vi mangler. Vil tilmed være en stærk dødboldstager.

        Vil være helt kanon med en som ham til at bære os igennem den overgangsperiode, vi ser ind i de kommende år.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
          Aske til Nordsjælland lyder urealistisk. Ikke fordi han mangler potentiale, men simpelthen fordi Aske er uskolet og dårlig med sin placeringsevne.

          Han kommer i så fald til at koste FCN et par point hist og her.
          Altså jeg syntes han er en 1. Div spiller.
          Men det skulle jo ikke være første gang de prøver at købe en periferi U21 landsholdsspiller i OB der knapt nok kan komme på holdet(Breum).

          Syntes bare det er et påfaldende tilfælde og ville ikke blive overrasket hvis de gav det et skud

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
            Glæder mig til, at vi kan lægge “de udstødte” bag os, når de forhåbentligt snart er væk, og kigge fremad igen. Formentligt med nogle erstatninger i truppen.

            Christian Sørensen er jo drømmeerstatningen. Kender klubben og klubbens værdier, erfaren spiller der vil kunne tage ansvar, mm. Hans spillemæssige kompetencer er også lige, hvad vi mangler. Vil tilmed være en stærk dødboldstager.

            Vil være helt kanon med en som ham til at bære os igennem den overgangsperiode, vi ser ind i de kommende år.
            Kunne også være Barret. Han vil rigtig gerne OB. Ihverfald tidligere inden han røg til Sverige

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Altså jeg syntes han er en 1. Div spiller.
              Men det skulle jo ikke være første gang de prøver at købe en periferi U21 landsholdsspiller i OB der knapt nok kan komme på holdet(Breum).

              Syntes bare det er et påfaldende tilfælde og ville ikke blive overrasket hvis de gav det et skud
              Jeg vil blive mega overrasket hvis Aske tager til en Top 5 klub i DK. Han er simpelthen for ustabil, synes jeg.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Kunne også være Barret. Han vil rigtig gerne OB. Ihverfald tidligere inden han røg til Sverige
                Jeg er brandvarm på den ide. Vil elske st se Barrett tilbage. Uanset hans skadeshistorikker osv, vil det være en forstærkning - både spillemæssigt og kulturelt og erfaringsmæssigt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Kunne også være Barret. Han vil rigtig gerne OB. Ihverfald tidligere inden han røg til Sverige
                  Som jeg kan se har han fortsat hus i Odense og spiller ikke vanvittigt meget I Häcken. CS har en god kontrakt I fck, så det vil nok blive på noget leje, hvor vi kan få en købsoption ved oprykning. Begge spillere ville være store forstærkninger, men CS har nok færrest skader, men er så også en anelse ældre. Er lidt indifferent imellem dem, men ville glæde mig over dem begge, da jeg tror de passer helt perfekt ind, med deres offensive kvaliteter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Jeg vil blive mega overrasket hvis Aske tager til en Top 5 klub i DK. Han er simpelthen for ustabil, synes jeg.
                    Meget enig. Han er langt fra god nok IMO. Syntes bare at timingen her er påfaldende og at de ofte går på rov i danske klubber hvis muligt. Her får de en billig U21 landsholds spiller(gætter på 3-4 mill) og kan udvikle på ham

                    Men det er jo bare et gæt og bliver sikkert gjort til grin senere på dagen når han ryger til en norsk midterklub

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Som jeg kan se har han fortsat hus i Odense og spiller ikke vanvittigt meget I Häcken. CS har en god kontrakt I fck, så det vil nok blive på noget leje, hvor vi kan få en købsoption ved oprykning. Begge spillere ville være store forstærkninger, men CS har nok færrest skader, men er så også en anelse ældre. Er lidt indifferent imellem dem, men ville glæde mig over dem begge, da jeg tror de passer helt perfekt ind, med deres offensive kvaliteter.
                      Jeg er også sikker på at indstillingen ville være 100% og at hans mind set vil passe til det man gerne vil have. Tror mere på ham end CS

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        "Barnelige overdrivelser"

                        Hvor er grænsen så ? Må de godt spise på Mammas Pizzeria og dele en flaske vin ? Hvad hvis de hver drikker en flaske vin ? To unge (ensomme) knægte, der tager sig en drink sammen efter en træningskamp får altså ikke en vis væske i kog ved mig. Troede trods alt, at der var/er større albuerum i klubben/af fans.

                        Jeg ser hele "problemet" som én der ikke kunne modstå fristelsen og tog et billede af dem​. Hvad var formålet med det og hvorfor offentliggøre det ? Det skaber kun splid uden nogen kender konteksten... sørgeligt
                        Det er nu ret normalt, at hvis du ikke dukker op/melder dig syg/skadet på jobbet, at man så ikke tager i byen om aftenen. Jeg behøver vel ikke forklare dig, at det kan have konsekvenser?
                        Hvad din væske i øvrigt gør, er fuldstændig ligegyldigt. Det er OBs regler det handler om.

                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Aske (og Tobias) til FCN, det ved jeg ikke, men de har vel rigeligt, hvor vi kunne køre en "bytter", som med Viborg.....beklager, mine tanker løber nok lidt frit.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Aske (og Tobias) til FCN, det ved jeg ikke, men de har vel rigeligt, hvor vi kunne køre en "bytter", som med Viborg.....beklager, mine tanker løber nok lidt frit.
                            Så stak det da helt af - Tobias er rygtet til Helsingør - og der er ingen forlydender om bytte med FCN - der er dømt vildand herfra

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                              Så stak det da helt af - Tobias er rygtet til Helsingør - og der er ingen forlydender om bytte med FCN - der er dømt vildand herfra
                              Mon ikke han mente Slotsager

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Mon ikke han mente Slotsager
                                Åhhh - du har naturligvis ret - My apologies - selvfølgelig gjorde han det og så giver det meget mere mening

                                Comment

                                Working...
                                X