Oprindeligt indsendt af Agbre
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Glæder mig til, at vi kan lægge “de udstødte” bag os, når de forhåbentligt snart er væk, og kigge fremad igen. Formentligt med nogle erstatninger i truppen.
Christian Sørensen er jo drømmeerstatningen. Kender klubben og klubbens værdier, erfaren spiller der vil kunne tage ansvar, mm. Hans spillemæssige kompetencer er også lige, hvad vi mangler. Vil tilmed være en stærk dødboldstager.
Vil være helt kanon med en som ham til at bære os igennem den overgangsperiode, vi ser ind i de kommende år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægAske til Nordsjælland lyder urealistisk. Ikke fordi han mangler potentiale, men simpelthen fordi Aske er uskolet og dårlig med sin placeringsevne.
Han kommer i så fald til at koste FCN et par point hist og her.
Men det skulle jo ikke være første gang de prøver at købe en periferi U21 landsholdsspiller i OB der knapt nok kan komme på holdet(Breum).
Syntes bare det er et påfaldende tilfælde og ville ikke blive overrasket hvis de gav det et skud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlægGlæder mig til, at vi kan lægge “de udstødte” bag os, når de forhåbentligt snart er væk, og kigge fremad igen. Formentligt med nogle erstatninger i truppen.
Christian Sørensen er jo drømmeerstatningen. Kender klubben og klubbens værdier, erfaren spiller der vil kunne tage ansvar, mm. Hans spillemæssige kompetencer er også lige, hvad vi mangler. Vil tilmed være en stærk dødboldstager.
Vil være helt kanon med en som ham til at bære os igennem den overgangsperiode, vi ser ind i de kommende år.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Altså jeg syntes han er en 1. Div spiller.
Men det skulle jo ikke være første gang de prøver at købe en periferi U21 landsholdsspiller i OB der knapt nok kan komme på holdet(Breum).
Syntes bare det er et påfaldende tilfælde og ville ikke blive overrasket hvis de gav det et skud
Comment
-
Kunne også være Barret. Han vil rigtig gerne OB. Ihverfald tidligere inden han røg til Sverige
Comment
-
Kunne også være Barret. Han vil rigtig gerne OB. Ihverfald tidligere inden han røg til Sverige
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jeg vil blive mega overrasket hvis Aske tager til en Top 5 klub i DK. Han er simpelthen for ustabil, synes jeg.
Men det er jo bare et gæt og bliver sikkert gjort til grin senere på dagen når han ryger til en norsk midterklub
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Som jeg kan se har han fortsat hus i Odense og spiller ikke vanvittigt meget I Häcken. CS har en god kontrakt I fck, så det vil nok blive på noget leje, hvor vi kan få en købsoption ved oprykning. Begge spillere ville være store forstærkninger, men CS har nok færrest skader, men er så også en anelse ældre. Er lidt indifferent imellem dem, men ville glæde mig over dem begge, da jeg tror de passer helt perfekt ind, med deres offensive kvaliteter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
"Barnelige overdrivelser"
Hvor er grænsen så ? Må de godt spise på Mammas Pizzeria og dele en flaske vin ? Hvad hvis de hver drikker en flaske vin ? To unge (ensomme) knægte, der tager sig en drink sammen efter en træningskamp får altså ikke en vis væske i kog ved mig. Troede trods alt, at der var/er større albuerum i klubben/af fans.
Jeg ser hele "problemet" som én der ikke kunne modstå fristelsen og tog et billede af dem. Hvad var formålet med det og hvorfor offentliggøre det ? Det skaber kun splid uden nogen kender konteksten... sørgeligt
Hvad din væske i øvrigt gør, er fuldstændig ligegyldigt. Det er OBs regler det handler om.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægAske (og Tobias) til FCN, det ved jeg ikke, men de har vel rigeligt, hvor vi kunne køre en "bytter", som med Viborg.....beklager, mine tanker løber nok lidt frit.
Comment
Comment