Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

    CS på en 3 årig vil give os en 34 og 35 årig venstreback sidst i perioden - det lyder træls CS har en alder hvor vi bør holde os til 1 årige kontrakter. Og derfor tror jeg heller ikke at den er realistisk - CS er jo også en af de spillere OB selv har "kasseret" tidligere hvorefter han er slået flot igennem andetsteds - det kan ikke gøre noget positivt for CS tilknytning til klubben - så derfor tror jeg ikke på den og jeg håber heller ikke på den.
    eftersom han har 1½ år tilbage i fck - så kan en 1 årig aftale med en 1 divisionsklub næppe lokke.

    Jeg tror heller ikke på det med CS til OB. Men kan sagtens se hvorfor hans navn bliver bragt i spil løbende. I mangel af bedre.

    Hvis der dukkede et par mere konkrete rygter op med et par navne fra, lad os sige Norge og Sverige - så ville fokus hurtigt rette sig mod dem.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      SFÅ melder da at DD er tilbage?
      Træner med Fys

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        eftersom han har 1½ år tilbage i fck - så kan en 1 årig aftale med en 1 divisionsklub næppe lokke.

        Jeg tror heller ikke på det med CS til OB. Men kan sagtens se hvorfor hans navn bliver bragt i spil løbende. I mangel af bedre.

        Hvis der dukkede et par mere konkrete rygter op med et par navne fra, lad os sige Norge og Sverige - så ville fokus hurtigt rette sig mod dem.
        Han får 250.000,- om måneden i FCK. Mon ikke han overlever at sidde på bænken det meste af tiden det næste års tid end at spille for det halve i Ådalen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Vi kan jo starte med Brandon Williams og ellers gå ned ad listen

          https://www.transfermarkt.com/spiele...=alle&yt0=Show

          https://www.transfermarkt.com/riza-d...spieler/135208
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Han får 250.000,- om måneden i FCK. Mon ikke han overlever at sidde på bænken det meste af tiden det næste års tid end at spille for det halve i Ådalen.
            På sidste dagen kan man jo godt lave en lejeaftale på 1,5 år med løntilskudsordning hvis ikke FCK har solgt ham til andetsteds ..
            FCK slipper for noget løn, CS spiller bold i en klub der formentligt skal spille SL igen og OB får en VB til overkommelig løn mens fans får nostalgi tilbage … det er bare lidt sent ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Han får 250.000,- om måneden i FCK. Mon ikke han overlever at sidde på bænken det meste af tiden det næste års tid end at spille for det halve i Ådalen.
              tænker jeg også. Men det kommer jo an på hvor højt han vægter spilletid. Men til den månedsløn skulle jeg gerne sætte på bænken 1½ års tid ;)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                På sidste dagen kan man jo godt lave en lejeaftale på 1,5 år med løntilskudsordning hvis ikke FCK har solgt ham til andetsteds ..
                FCK slipper for noget løn, CS spiller bold i en klub der formentligt skal spille SL igen og OB får en VB til overkommelig løn mens fans får nostalgi tilbage … det er bare lidt sent ..
                Lige nøjagtig. Enten bliver scenariet at FCK køber ham ud af kontrakten, eller også bliver han lejet ud. CS får aldrig i nærheden af sådan en hyre igen, så han kommer til at holde fck på pinebænken til allersidst i vinduet.

                Comment


                  Tror ikke helt jeg forstår, hvorfor nogle er insisterende på, at det er bedre med en Norsk/Svensk spiller på 25 år eller lign. Det var vel netop dette, som har været problemet de seneste år, at vi ikke har haft nok spillere i klubben, som kender klubben og kan være en kulturbærer. Så det giver ikke helt mening for mig, at man nu vil have netop spillere ind, som med stor sandsynlighed vil se OB som endnu et stop i karrieren.

                  Med CS har vi en spiller, der kender klubben ud og ind. Han ville formentlig kunne spille 2 fine sæsoner i OB - måske tre. Han vil blive en kulturbærer i OB og samtidig kender han jo klubben indefra og udefra, og hvordan det er at være i lige netop OB.

                  For mig er det en nobrainer med CS, når man kigger på den situation OB står i. Så jeg håber virkelig, men tvivler mere ift., om han vil tage skridtet ned til OB sportsligt og økonomisk.
                  Last edited by Kappen1975; 01-08-2024, 10:56.

                  Comment


                    Når men jeg kan konstatere efter dagens træning, vi har fået vores bedste midtstopper tilbage.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                      Når men jeg kan konstatere efter dagens træning, vi har fået vores bedste midtstopper tilbage.
                      Har Bjørn været væk?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Har Bjørn været væk?
                        Nej men at Ivancevic er tilbage. Han gør det sku godt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                          Tror ikke helt jeg forstår, hvorfor nogle er insisterende på, at det er bedre med en Norsk/Svensk spiller på 25 år eller lign. Det var vel netop dette, som har været problemet de seneste år, at vi ikke har haft nok spillere i klubben, som kender klubben og kan være en kulturbærer. Så det giver ikke helt mening for mig, at man nu vil have netop spillere ind, som med stor sandsynlighed vil se OB som endnu et stop i karrieren.

                          Med CS har vi en spiller, der kender klubben ud og ind. Han ville formentlig kunne spille 2 fine sæsoner i OB - måske tre. Han vil blive en kulturbærer i OB og samtidig kender han jo klubben indefra og udefra, og hvordan det er at være i lige netop OB.

                          For mig er det en nobrainer med CS, når man kigger på den situation OB står i. Så jeg håber virkelig, men tvivler mere ift., om han vil tage skridtet ned til OB sportsligt og økonomisk.
                          Kulturbærer

                          https://www.transfermarkt.com/christ...918/verein/173

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Tror ikke umiddelbart du kan finde andre spillere med den erfaring fra superligaen, som samtidig kender klubben og Odense som by. Så jeg er ret sikker på, at han vil blive det.

                            For mig at se hellere CS end en ligegyldig udlænding, men det hele baserer sig jo på min vurdering af sagen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                              Tror ikke helt jeg forstår, hvorfor nogle er insisterende på, at det er bedre med en Norsk/Svensk spiller på 25 år eller lign. Det var vel netop dette, som har været problemet de seneste år, at vi ikke har haft nok spillere i klubben, som kender klubben og kan være en kulturbærer. Så det giver ikke helt mening for mig, at man nu vil have netop spillere ind, som med stor sandsynlighed vil se OB som endnu et stop i karrieren.

                              Med CS har vi en spiller, der kender klubben ud og ind. Han ville formentlig kunne spille 2 fine sæsoner i OB - måske tre. Han vil blive en kulturbærer i OB og samtidig kender han jo klubben indefra og udefra, og hvordan det er at være i lige netop OB.

                              For mig er det en nobrainer med CS, når man kigger på den situation OB står i. Så jeg håber virkelig, men tvivler mere ift., om han vil tage skridtet ned til OB sportsligt og økonomisk.
                              hvad er forskellen? Om du får CS ind der kan spille 2-3 år, eller en yngre nordmand der tager 2-3 år for så at rykke videre i karrieren?

                              Jeg håber ikke man går helt over i den anden grøft nu - og kun henter tidligere OB'er til holdet - et OB all stars...Daniel Høegh har tidligere været nævnt - for et par år siden ville det have været perfekt. Men nu tænker jeg han vil ende i samme kategori som CS. Man vil skulle lave en relativt lang og dyr kontrakt med ham og pludseligt er det ikke en men to dyre og ældre forsvarsspillere vi har.

                              JJT er der også nogle der har nævnt - måske husker jeg ham bare anderledes men så stor en stjerne ser jeg ikke i ham at han vil være en drømmesigning for mig.

                              Jeg syntes der er rigeligt med gode eksempler på spillere hentet udefra der gør det godt i OB - hvorfor gøre det til et problem?

                              Ja de fleste vil se OB som et step på vejen - men det vil de fleste danske spillere også...

                              Comment


                                Lad os håbe Ivan bliver behandlet ordentligt denne gang. OBer af den gamle skole!

                                BP og Ivan med Gomez som reserve. Det er jeg ganske tilfreds med.

                                Antager Slots ryger.

                                Comment

                                Working...
                                X