Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg har godt nok aldrig haft helt så store tanker om Slotsager, som mange andre, men det er nu stadig et talent der er tilpas stort til vi enten skal A: have mere ud af ham på banen, eller B: have ham solgt til et pænt beløb. Jeg frygter dog det hele ender lidt lala.

    Jeg tænker vi måske skulle have accepteret de 30 mill. vi afslog.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Slots har vel netop ikke været stabil det sidste halve år... eller rettere stabil på et niveau, som desværre ikke berettiger til den helt store transfersum.

      Han er et stort talent, men er altså også talt meget op det seneste år !
      Han er mere stabil og laver færre store fejl end Gomez.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Slotsager er langt mere stabil og spilintelligent end Gomez, der har nogle fysiske styrker som Slotsager ikke helt kan matche. Men derudover er en bedre løn til Slotsager jo også en investering i en højere mulig salgssum, så det er ikke kun nuværende niveau, der skal spille ind.
        dét tror jeg ikke det er.

        Men en ny kontrakt vil give os en god spiller en til to sæsoner mere og så en pæn transferindtægt. - Men jeg har svært ved at se den skulle stige...et år i 1 division - det får næppe hans pris til at stige, så er vi ude i han skal tage 2 år mere i OB og så virkeligt brænde den af den sæson når vi forhåbentlig er tilbage i superligaen. Og så vil han så også liiige været blevet et par år ældre.

        Jeg ser gerne man forlænger med Slots - men rent økonomisk tvivler jeg på vi får mere ud af det ( markant lønstigning i et par sæsoner skal så modregnes en evt salgspris )

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          Spændende. Ved du noget om pris ? og evt andet på vej ind/ud. Aske ?
          Nej jeg ved intet. Vil bare gerne have ham ud af landet i stedet for en dansk klub.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Han er mere stabil og laver færre store fejl end Gomez.
            Slots har spillet mange flere kampe, produkt af akademiet og på hjemmebane. Så føler han burde levere bedre, mens Gomez skulle vænne sig til konceptet i en ny klub midt i en kaosafslutning.

            Så jeg synes ikke helt sammenligningen holder !

            Synes Slots har skuffet meget i år, men måske kun fordi hans talent var talt meget op / evner ikke er til mere. Aner det ikke, men føler ikke at forsvaret er blevet dårligere med Gomez.

            Slots var Golden Boy, men det var Koval også (samme år som De Gea).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Slots har spillet mange flere kampe, produkt af akademiet og på hjemmebane. Så føler han burde levere bedre, mens Gomez skulle vænne sig til konceptet i en ny klub midt i en kaosafslutning.

              Så jeg synes ikke helt sammenligningen holder !

              Synes Slots har skuffet meget i år, men måske kun fordi hans talent var talt meget op / evner ikke er til mere. Aner det ikke, men føler ikke at forsvaret er blevet dårligere med Gomez.

              Slots var Golden Boy, men det var Koval også (samme år som De Gea).
              Du sætter en masse mærkelige kriterier op for en sammenligning for så at konkludere, at den ikke holder. Det er lidt underligt. Men altså, Gomez var også kendt for at svinge meget og lave nogle gevaldige blundere i Horsens. Det betyder ikke, at han ikke har nogle klare og meget brugbare spidskompetencer eller at han ikke kan få ryddet op i fejlene - det håber jeg han kan for så har vi en virkelig god spiller - men Slotsager er pt. mere stabil og spilintelligent. Og det afhænger ikke af, hvor mange kampe han har spillet, hvor han er uddannet eller hvilke forventninger du har til ham. (Men det betyder heller ikke, at hans seneste halve år har været en dans på roser eller at han har præsteret, som man kunne håbe, men det har ikke så meget med sagen at gøre).

              Comment


                Spændende at se om kontakten genoptages. Eller det er ham der ryger til. FCN

                https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...kke-i-planerne

                Men jeg tvivler på ham i OB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Spændende at se om kontakten genoptages. Eller det er ham der ryger til. FCN

                  https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...kke-i-planerne

                  Men jeg tvivler på ham i OB
                  tja - tænker også det handler om hvor vigtigt det er med spilletid for ham. Er han glad for at bo i kbh og har en god kontrakt i 1œ år endnu - så kan han jo "bare" blive siddende på bænken - træne godt og så er det det.

                  Ud fra artiklen lyder det dog lidt til at spilletid er en vigtig ting for ham... han vil kunne blive boende i København - men passer han ind i FCN?

                  OB - tænker vi kan betale en god løn - og hvis han kan se sig selv i projektet, og vende "hjem" så er der vel ikke noget i vejen for en 3 årig kontrakt.

                  - Ved ikke om jeg kan se ham i andre danske topklubber - og så handler det vel lidt om hvor fedt det er med en mellem-suppe klub frem for top hold et år i 1 division...

                  Comment


                    Christian Sørensen ville være en fantastisk signing. De indlæg han lavede i Viborg gjorde vel reelt set at Sebastian Grønning blev solgt for en stort million beløb.

                    Vil gerne se ham fodre Luca

                    Comment


                      Jeg så gerne Christian Sørensen, men jeg tror simpelthen ikke vi vil betale det han vil kræve. Hvis man laver en super signing tror jeg ikke det bliver venstre back. Desværre.

                      Comment


                        Christian Sørensen ville være en no-brainer imo. Rutineret, fynsk erfaring på vores måske svagest besatte plads. Han passer perfekt i min verden. Hvis vi ikke kan rive os i sådan en case, så ved jeg snart ikke, hvornår vi ellers skulle. Så må vi bare håbe, at Troels skal overbevise ham, og at han lykkes med det.

                        Comment


                          Der er lidt nogle forskellige kriterier, der afgør om vi kan lukke en aftale med Christian Sørensen.

                          Ønsker han spilletid frem for alt, er OB et godt bud. Han er oppe i årene, og skal måske ikke kæmpe alverden for at sætte sig på en venstre back i en årrække. Vi har McCoy på vej, men han er lige så meget en højreback eller centerforsvarer, og derfor ville en McCoy kunne få en del spilletid selvom vi hentede Christian Sørensen.

                          Er hans hus, have og døgninstitution i København vigtigere, (og den fede hyre), så kan vi tabe til FCN inden vi overhovedet præsentere ham for projektet. Nordsjælland har været glade for at hente rutinerede kræfter til holdet for at supplere, men her risikerer Sørensen jo at blive syltet ligeså snart det næste supertalent står på spring.

                          Jeg finder det mest sandsynligt, hvis vi skal have en chance, at vi lejer Christian Sørensen med en købsoption, der kan aktiveres, hvis vi rykker op. En lejeaftale ville kunne give begge parter en del. CS skulle ikke satse hele molevitten på et skifte ned i rækkerne og han ville kunne vende tilbage til hyren og tilværelsen efter et år, hvis det ikke går som håbet, OB får en kvalitetsback med NBL-erfaring og med en option får vi muligheden for at hente ham. FCK får dækket (en del) af lønudgifterne, men ville nok prioritere at slippe helt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            Christian Sørensen ville være en no-brainer imo. Rutineret, fynsk erfaring på vores måske svagest besatte plads. Han passer perfekt i min verden. Hvis vi ikke kan rive os i sådan en case, så ved jeg snart ikke, hvornår vi ellers skulle. Så må vi bare håbe, at Troels skal overbevise ham, og at han lykkes med det.
                            Mon ikke man sætter alt ind på at lokke ham til Odense. Københavnerne vil jo ikke have danskere i opstillingen. De startede med 10 udlændinge i weekenden.
                            Han kan da tage Rasmus Falk med.

                            Comment


                              Ja FCN er da oplagte - men imo tror jeg ikke FCN kommer til at have 2 backs over 30 år.
                              Hvis Troels præsentere ham for tilbuddet, og udlandet ikke trækker mere, så tror jeg reelt vi har en stor chance, hvis han samtidig kigger mere på projekt, end på sportslige resultater.

                              Men mon ikke GF tilbyder ham en ordentligt hyre og så er den kamp tabt….

                              Comment


                                Har Fcn ikke også stadig Kian Hansen.? Hvis de hiver Christian S også, begynder det jo at ligne et plejehjem (efter fcn forhold)

                                Jeg er overbevist om at Troels prøver, men ved ikke om han lykkes.
                                Synes der har været flere løse rygter om at de lønninger vi kan/vil betale er noget lave.

                                Håber på det

                                Comment

                                Working...
                                X