Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

    Åhhh - du har naturligvis ret - My apologies - selvfølgelig gjorde han det og så giver det meget mere mening
    Jep, og ja selvfølgelig er det ren "freestyle" og på ingen måde et rygte.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

      Jep, og ja selvfølgelig er det ren "freestyle" og på ingen måde et rygte.
      Nope. Men i disse tider hvor der ikke sker det store kan man vel godt spekulere i at heller ikke den er helt urealistisk. Specielt ikke hvis Slots ikke har den rigtige mave fornemmelse med nogen af de udenlandske klubber der melder sig interesseret. Så kunne OB vel acceptere en lavere pris imod at få en høj videre salgs klausul. Den er jo nærmest garanteret i at blive indløst til et højt beløb. 2,5 mill euro plus lidt bonusser samt 20% i videresalg. Den kunne være spiselig for begge.
      Så kunne Slotsager også få et værdifuldt mellemstep inden de store herregårde

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Nope. Men i disse tider hvor der ikke sker det store kan man vel godt spekulere i at heller ikke den er helt urealistisk. Specielt ikke hvis Slots ikke har den rigtige mave fornemmelse med nogen af de udenlandske klubber der melder sig interesseret. Så kunne OB vel acceptere en lavere pris imod at få en høj videre salgs klausul. Den er jo nærmest garanteret i at blive indløst til et højt beløb. 2,5 mill euro plus lidt bonusser samt 20% i videresalg. Den kunne være spiselig for begge.
        Så kunne Slotsager også få et værdifuldt mellemstep inden de store herregårde
        Nej Slotsager skal ikke til Fcn. Han kan finde en belgisk klub.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Nej Slotsager skal ikke til Fcn. Han kan finde en belgisk klub.
          Spændende. Ved du noget om pris ? og evt andet på vej ind/ud. Aske ?
          Last edited by sinus; 31-07-2024, 12:20.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Spændende. Ved du noget om pris ? og evt andet på vej ind/ud. Aske ?
            Tænker ikke at Kielberg ved noget som helst om dette. Han gætter nok lige som jeg gør

            Comment


              Hørte et sted, at Slotsager sad ude mod HB Køge, fordi han ikke ville forlænge kontrakten.

              Angiveligt skulle tilbuddet fra OB være “jammerligt”.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Tænker ikke at Kielberg ved noget som helst om dette. Han gætter nok lige som jeg gør
                og håber tænker jeg...vil gøre ganske ondt på selvforståelsen hvis han skifter til en anden dansk klub. Og så er det bare federe hvis han tager til udlandet - så det lidt lettere fortsat at følge hans udvikling og "holde med ham".

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                  Hørte et sted, at Slotsager sad ude mod HB Køge, fordi han ikke ville forlænge kontrakten.

                  Angiveligt skulle tilbuddet fra OB være “jammerligt”.
                  Tænker ikke at lønnen er i nærheden af fx Gomez. Så det kan jeg sgu godt forstå hvis det

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                    Hørte et sted, at Slotsager sad ude mod HB Køge, fordi han ikke ville forlænge kontrakten.

                    Angiveligt skulle tilbuddet fra OB være “jammerligt”.
                    Jeg har svært ved at tro, at TB vil bære sig så tåbeligt ad.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Jeg har svært ved at tro, at TB vil bære sig så tåbeligt ad.
                      Enig, det ville være forfærdeligt hvis kontraktforlængelsen går i stykker firdi vi betaler ikke en gid løn. Hvis vi kan holde i Slotsager lidt længere så skal han op også i lønhirarkiet.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                        Hørte et sted, at Slotsager sad ude mod HB Køge, fordi han ikke ville forlænge kontrakten.

                        Angiveligt skulle tilbuddet fra OB være “jammerligt”.
                        Matcher vel meget godt hans egen indsats i foråret

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tænker ikke at lønnen er i nærheden af fx Gomez. Så det kan jeg sgu godt forstå hvis det
                          Gomez er altså også noget bedre end Slotsager, efter min mening. Slotsager har en fin indstilling og er ung, men der skal altså hankes op......

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                            Gomez er altså også noget bedre end Slotsager, efter min mening. Slotsager har en fin indstilling og er ung, men der skal altså hankes op......
                            Slotsager er langt mere stabil og spilintelligent end Gomez, der har nogle fysiske styrker som Slotsager ikke helt kan matche. Men derudover er en bedre løn til Slotsager jo også en investering i en højere mulig salgssum, så det er ikke kun nuværende niveau, der skal spille ind.

                            Comment


                              Jeg har godt nok aldrig haft helt så store tanker om Slotsager, som mange andre, men det er nu stadig et talent der er tilpas stort til vi enten skal A: have mere ud af ham på banen, eller B: have ham solgt til et pænt beløb. Jeg frygter dog det hele ender lidt lala.

                              Jeg tænker vi måske skulle have accepteret de 30 mill. vi afslog.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Slotsager er langt mere stabil og spilintelligent end Gomez, der har nogle fysiske styrker som Slotsager ikke helt kan matche. Men derudover er en bedre løn til Slotsager jo også en investering i en højere mulig salgssum, så det er ikke kun nuværende niveau, der skal spille ind.
                                Slots har vel netop ikke været stabil det sidste halve år... eller rettere stabil på et niveau, som desværre ikke berettiger til den helt store transfersum.

                                Han er et stort talent, men er altså også talt meget op det seneste år !

                                Comment

                                Working...
                                X