Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Udover at han er fynbo, og sikkert en fed fyr, hvorfor er det så vi burde hente Christian Sørensen?
    En spiller som ham burde man hente som en kortsigtet løsning. Vi har bare ikke brug for en kortsigtet løsning på backen. Vi har to af rækkens bedste backs, og kan sagtens rykke op uden Sørensen. Han ville formentlig være i top 3 i lønhierarkiet, og så skal vi huske på at han bliver 32 om et par dage. Hvis vi rykkede op ville vi stå med en 33-årig spiller med en slem skade tidligere i karrieren bag sig, som skal kunne løbe begge veje i en direkte og intens spillestil. Det er jeg ikke sikker på jeg er fan af. Hvis han ikke er interesseret i at komme tilbage, så er det helt fint med mig.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Bedste chance for at hente CS er vel at Viborg har Oliver Bundgaard på VB.
      Vi kan bare hente Oliver Bundgaard i stedet. Så er der plads til CS i Viborg.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
        Udover at han er fynbo, og sikkert en fed fyr, hvorfor er det så vi burde hente Christian Sørensen?
        En spiller som ham burde man hente som en kortsigtet løsning. Vi har bare ikke brug for en kortsigtet løsning på backen. Vi har to af rækkens bedste backs, og kan sagtens rykke op uden Sørensen. Han ville formentlig være i top 3 i lønhierarkiet, og så skal vi huske på at han bliver 32 om et par dage. Hvis vi rykkede op ville vi stå med en 33-årig spiller med en slem skade tidligere i karrieren bag sig, som skal kunne løbe begge veje i en direkte og intens spillestil. Det er jeg ikke sikker på jeg er fan af. Hvis han ikke er interesseret i at komme tilbage, så er det helt fint med mig.
        Jeg er lidt delt på den, men tror under alle omstændigheder ikke på den.

        Jeg bider mærke i at Troels har indikeret, at vi har været i kontakt (kan ikke huske ordlyden præcist), samt at i artiklen fra i går om CS, der står der han har aktiveret sit bagland. Det lyder i mine ører, som om han kigger andetsteds end OB. Var CS interesseret, så lå den lige til venstrebenet.

        Comment


          Så er der også nostalagien ved at have en CS på venstr back

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
            Så er der også nostalagien ved at have en CS på venstr back
            Og dermed også nostalgien i risikoen ved at vedblive at spille selv når en CS når over the hill :O

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
              Udover at han er fynbo, og sikkert en fed fyr, hvorfor er det så vi burde hente Christian Sørensen?
              En spiller som ham burde man hente som en kortsigtet løsning. Vi har bare ikke brug for en kortsigtet løsning på backen. Vi har to af rækkens bedste backs, og kan sagtens rykke op uden Sørensen. Han ville formentlig være i top 3 i lønhierarkiet, og så skal vi huske på at han bliver 32 om et par dage. Hvis vi rykkede op ville vi stå med en 33-årig spiller med en slem skade tidligere i karrieren bag sig, som skal kunne løbe begge veje i en direkte og intens spillestil. Det er jeg ikke sikker på jeg er fan af. Hvis han ikke er interesseret i at komme tilbage, så er det helt fint med mig.
              jeg tænker primært han bliver bragt i spil på grund af manglende kendskab. Hvor stor viden er der lige om hvilke venstrebacks der render rundt i 1 division, Norge, Sverige...Polen osv. Personligt har jeg primært fuldt superligaen (bliver så et år med 1 division - forhåbentlig ikke mere) og så lidt engelsk bold i ny og næ.

              Så har der været et løst rygte, han er som du siger fynbo, fra tiden i Viborg kender de fleste hans kvaliteter, og han spiller ikke ret meget. Så i mangel af andre navne er det vel ikke så underligt han bliver bragt på banen. Der er rimeligt stille omkring ådalen - og så venter vi vel alle utålmodigt.

              Der er nok en grund til det primært er CS og Barret - tidligere OB'er der bliver bragt i spil herinde.

              Jeg ser gerne en af dem i OB. Men vil være lige så tilfreds hvis der dukker en 25 årig nordmand, jeg aldrig har hørt om, op - vi skal bare have en venstreback ind. Mickelson gør det fint - men de manglende indlæg fra hans side er et problem.

              Men CS på en 3 årig - er det en "kortsigtet" løsning? Jeg ved ikke om der er noget på vej fra akademiet - men det kunne jo netop være den tid der skal til at få bragt nogle af de unge op. Og så er det vel de færreste spillere der bliver i en klub +5 år.

              - Henter man en vb i midttyverne - der gør det godt, så vil vedkommende nok også gå med tanker om noget større - og være væk om 2-3 år...

              Comment


                Vi kan jo starte med Brandon Williams og ellers gå ned ad listen

                https://www.transfermarkt.com/spiele...=alle&yt0=Show

                Comment


                  Slotsager tilbage

                  Comment


                    Aske og Ivan tilbage

                    Comment


                      Tom Trybull ikke med

                      Comment


                        Tyler tilbage. DD stadig ikke med

                        Comment


                          Havde ikke troet vi så Aske igen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            jeg tænker primært han bliver bragt i spil på grund af manglende kendskab. Hvor stor viden er der lige om hvilke venstrebacks der render rundt i 1 division, Norge, Sverige...Polen osv. Personligt har jeg primært fuldt superligaen (bliver så et år med 1 division - forhåbentlig ikke mere) og så lidt engelsk bold i ny og næ.

                            Så har der været et løst rygte, han er som du siger fynbo, fra tiden i Viborg kender de fleste hans kvaliteter, og han spiller ikke ret meget. Så i mangel af andre navne er det vel ikke så underligt han bliver bragt på banen. Der er rimeligt stille omkring ådalen - og så venter vi vel alle utålmodigt.

                            Der er nok en grund til det primært er CS og Barret - tidligere OB'er der bliver bragt i spil herinde.

                            Jeg ser gerne en af dem i OB. Men vil være lige så tilfreds hvis der dukker en 25 årig nordmand, jeg aldrig har hørt om, op - vi skal bare have en venstreback ind. Mickelson gør det fint - men de manglende indlæg fra hans side er et problem.

                            Men CS på en 3 årig - er det en "kortsigtet" løsning? Jeg ved ikke om der er noget på vej fra akademiet - men det kunne jo netop være den tid der skal til at få bragt nogle af de unge op. Og så er det vel de færreste spillere der bliver i en klub +5 år.

                            - Henter man en vb i midttyverne - der gør det godt, så vil vedkommende nok også gå med tanker om noget større - og være væk om 2-3 år...
                            CS på en 3 årig vil give os en 34 og 35 årig venstreback sidst i perioden - det lyder træls CS har en alder hvor vi bør holde os til 1 årige kontrakter. Og derfor tror jeg heller ikke at den er realistisk - CS er jo også en af de spillere OB selv har "kasseret" tidligere hvorefter han er slået flot igennem andetsteds - det kan ikke gøre noget positivt for CS tilknytning til klubben - så derfor tror jeg ikke på den og jeg håber heller ikke på den.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg


                              Men CS på en 3 årig - er det en "kortsigtet" løsning? Jeg ved ikke om der er noget på vej fra akademiet - men det kunne jo netop være den tid der skal til at få bragt nogle af de unge op. Og så er det vel de færreste spillere der bliver i en klub +5 år.

                              - Henter man en vb i midttyverne - der gør det godt, så vil vedkommende nok også gå med tanker om noget større - og være væk om 2-3 år...
                              Selv hvis vi gav ham en 5 årig ville det være kortsigtet, i og med at han snart er 32, og hans højeste niveau i den kontraktperiode med al sandsynlighed ville være i denne sæson

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tyler tilbage. DD stadig ikke med
                                SFÅ melder da at DD er tilbage?

                                Comment

                                Working...
                                X