Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

    Prøver lige at samle alle svar i et indlæg :-)

    Personligt ser jeg ham ikke som en humør spiller, de gange jeg har set Hvidovre synes jeg da at han knokler for sagen?

    Jeg er helt enig i, at han nok ikke ville rykke os som fast starter i superligaen.
    Men et her og nu indkøb til første division, hvor at han trods alt har scoret 17 mål på 80 kampe i karrieren.

    Jeg synes vi mangler nogen i offensiven der også kan sætte en mand, elsker Fenger, men godt nok ikke som kant spiller. Han kan rigtig mange ting, men at afdrible folk er imo. ikke en spidskompetence.

    Og det bliver dyrt, rigtig dyrt, hvis vi i første division skal købe spillere der allerede nu ville være profiler i superligaen.
    Qamili ville imo gå ind i start 11 på alle hold i første division.
    Så er spørgsmålet jo så om det er en god idé at hente en spiller i sin prime, som vi regner med ikke vil gøre den store forskel for os, hvis vi rykker op. Det synes jeg personligt ikke det er. Og det er på trods af at jeg er enig i at han har nogle kompetencer som jeg af og til savner ved Fenger.

    Comment


      1 - 2 spillere ind. Nok 3 tror jeg. Trybull, back og Kant/angriber.

      Et par handler der “lige skal masseres på plads”

      Troels er god med ordene - nu handler det om at lave handling bag ordene.

      https://www.tv2fyn.dk/odense/travl-a...-flere-handler

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        1 - 2 spillere ind. Nok 3 tror jeg. Trybull, back og Kant/angriber.

        Et par handler der “lige skal masseres på plads”

        Troels er god med ordene - nu handler det om at lave handling bag ordene.

        https://www.tv2fyn.dk/odense/travl-a...-flere-handler
        .... og folk sagde at BW var fyldt med tomme ord...

        "Overvinder-kultur"
        Last edited by Online; 05-08-2024, 21:00.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          .... og folk sagde at BW var fyld med tomme ord...

          "Overvinder-kultur"
          Hvad er problemet med det ord? Du kan måske ikke finde det i retskrivningsordbogen, men det må da være tydeligt for enhver hvad der menes med det og hvorfor han snakker om det. Hvad skulle der være tomt i det?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

            Hvad er problemet med det ord? Du kan måske ikke finde det i retskrivningsordbogen, men det må da være tydeligt for enhver hvad der menes med det og hvorfor han snakker om det. Hvad skulle der være tomt i det?
            Du må meget gerne forklare det for mig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              1 - 2 spillere ind. Nok 3 tror jeg. Trybull, back og Kant/angriber.

              Et par handler der “lige skal masseres på plads”

              Troels er god med ordene - nu handler det om at lave handling bag ordene.

              https://www.tv2fyn.dk/odense/travl-a...-flere-handler
              Stort set alle ord han kommer med i det interview handler om kultur. Det synes jeg da de er godt igang med at sætte handling bag med forskellige tiltag. Om det er det rigtige må tiden vel vise.

              Ift. spillerindkøb synes jeg vi gør klogt i ikke at stresse. Vi har en smal trup, der hurtigt kan blive presset ved skader/karantæner. Men vi har også fået 9 point i 3 kampe. Vi er pt. "historisk" lidt attraktive for spillere udefra. De der spillere, der "vil klubben (men ikke rigtigt ved det endnu) og har niveau som gode superliga-spillere" findes jo nærmest ikke. Vi bør forstærke os, men vi skal godt nok også tænke os om. Der er større sandsynlighed end normalt (i Superligaen) for at hente spillere vi kommer til at fortryde om en sæsons tid. Vi skal forstærke os nok til, at vi kan rykke op, men samtidig har plads i truppen og budgetterne til at hente 2-3 gedigne forstærkninger næste sommer.

              Comment


                OB interreseret i Joachim Soltvedt. Venstreback i Brann.

                https://x.com/TorstenEJ/status/1820546901491483010
                https://www.sa.no/danske-odense-vill...s/5-46-1681756
                siden 1887

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                  1 - 2 spillere ind. Nok 3 tror jeg. Trybull, back og Kant/angriber.

                  Et par handler der “lige skal masseres på plads”

                  Troels er god med ordene - nu handler det om at lave handling bag ordene.

                  https://www.tv2fyn.dk/odense/travl-a...-flere-handler
                  Jeg siger 3 plus målmand. Tvivler på man tør at køre igennem med Myhra og MH alene
                  Og 6 spillere ud på salg,leje og ophævning af kontrakt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    kender ham ikke - men mon ikke Jimmy har haft en finger med i spillet her.

                    Erfaren, ok alder - tænker ikke det er en man skal forvente skal sælges videre...så kunne man have ham 3 års tid - uden at kende andet til ham - så lyder det ikke helt skidt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      Han er da garant for en fin del mål og assists, omend en del af målene er på straffe. Det kunne vel tyde på at han har en ganske god venstrefod? Uden at kende ham, så ser det egentlig ok ud, hvis vi ender med at hente ham.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Det er godt spottet og det giver jo kun go' mening. Det åbner så for at Nico skal tilbage til hb og at McCoy er backup til vb. Owuso og Nico på hb er et stærkt par der (måske for stærkt) Grubbe er vel også backup der, så måske der sælges en fra den position.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det er godt spottet og det giver jo kun go' mening. Det åbner så for at Nico skal tilbage til hb og at McCoy er backup til vb. Owuso og Nico på hb er et stærkt par der (måske for stærkt) Grubbe er vel også backup der, så måske der sælges en fra den position.
                          Nico med et år tilbage kunne nok godt være et salgsemne, hvis vi får en "rigtig" venstre back ind. Hvis ikke det kan lykkedes kunne det måske have værdi at leje McCoy ud, som vil have langt til spilletid

                          Comment


                            Brann, det er jo "Ole Spion", får da straks den tanke, om han har scoutet noget på vores hold, så det bliver en "byttter".

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              .... og folk sagde at BW var fyldt med tomme ord...

                              "Overvinder-kultur"
                              Det er Troels Bech og ikke en lumpen svensker i hvide seler og høj cigarføring.
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Brann, det er jo "Ole Spion", får da straks den tanke, om han har scoutet noget på vores hold, så det bliver en "byttter".
                                Det giver god mening at Ole Spion har scoutet på en af vores spillere og at Jimmi Nagel har kendskab til deres venstre back. Det kunne være en tur til Norge ville være godt for eksempelvis Aske Adelgaard. Men Brann kunne også sagtens have interesse i folk som Rami eller Ivansevic m.fl.

                                Comment

                                Working...
                                X