Hvornår lukker transfervinduet helt nøjagtigt ?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
Ville være federe, hvis vi snart kunne diskutere nogle rygter, der har lidt mere substans
Godt nok ikke meget vand, der siver fra vandrørene i Ådalen i disse dage. Heldigvis haster det jo heller ikke efter vores sæsonstart, men som fan gad man godt, at der snart sker noget.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
På ingen måde et rygte, ved heller ikke om det er et ønske, men det lader til at Jens Jakob er helt ude af truppen i Elfsborg. Bare en konstatering…..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det kunne uden tvivl sagtens ske. Men mon ikke man satser på noget bedre. Vil hellere have TT end JJ
Men må bare erkende, at det er mærkeligt, der ikke snart sker en afklaring med TT. Må vel næsten være fordi han er lidt lunken ved OB og måske venter på et "bedre" bud. Og det gør mig bare lidt i tvivl ift. om han er en af dem, der kan bære en god kultur frem i OB, hvis han stadig er i tvivl omkring klubben...
Comment
-
Enig. Synes meget Manneh og JJ ville være to ens spillere til at spille 6'eren, og der ville TT kunne bidrage med lidt andet
Men må bare erkende, at det er mærkeligt, der ikke snart sker en afklaring med TT. Må vel næsten være fordi han er lidt lunken ved OB og måske venter på et "bedre" bud. Og det gør mig bare lidt i tvivl ift. om han er en af dem, der kan bære en god kultur frem i OB, hvis han stadig er i tvivl omkring klubben...
- Likes 2
Comment
-
Enig. Synes meget Manneh og JJ ville være to ens spillere til at spille 6'eren, og der ville TT kunne bidrage med lidt andet
Comment
-
Hvis man VIRKELIG gerne ville have TT var den ordnet nu tror jeg. En længere kontrakt på ca 3 år og en løn i toppen af hierakiet som han havde i forvejen. Så tænker jeg at det var en done deal. Så begge lurpasser lidt og lever med risikoen
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Nej, alternativerne står jo i kø...
Vi skal gøre tingene på en anden måde fremover.
Også selvom det er svært. Men så må man dulme sine aktie-impulser andetsteds.
Og nu har han trænet med længe nok uden kontrakt.Last edited by Jungledyret; 28-07-2024, 15:17.
- Likes 1
Comment
-
Hvis man VIRKELIG gerne ville have TT var den ordnet nu tror jeg. En længere kontrakt på ca 3 år og en løn i toppen af hierakiet som han havde i forvejen. Så tænker jeg at det var en done deal. Så begge lurpasser lidt og lever med risikoen
Men jeg bliver bare lidt mere i tvivl jo længere tid, der går.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Selvfølgelig skal vi hverken tilbyde en stor eller lang kontrakt til en ældre spiller, der er over the hill. Jeg er ovre, at han udtalte sig stupidt ifht at spille 1 division, og vi kan da fint tilbyde ham en rimelig kontrakt, men han er slet ikke god nok til at vi skal sprænge banken for ham.
Og nu har han trænet med længe nok uden kontrakt.
Men med utallige store kontrakter til Mustafic,Buray,Kadrii,Helander,Sven væk(forudsat at Tyler skifter væk) så ser jeg ingen problem i at han får en god kontrakt. TT lå helt sikker under alle dem her plus 2-3 stykker i den nuværende
Og han giver rigtig meget til træningen og alle de unge der er dernede. Han er en fornøjelse at følge. Han prøver selvfølgelig bare at redde sig den bedste kontrakt muligt når det måske er den sidste. Intet forkert i dette
- Likes 3
Comment
-
Ja, måske rigtigt. Men synes jeg egentlig også er fint. Synes ikke TT bør have mere end 2 års kontrakt, selvom jeg stadig håber det er en mand, vi skriver kontrakt med. Også fordi jeg ikke tror alternativerne er bedre.
Men jeg bliver bare lidt mere i tvivl jo længere tid, der går.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Selvfølgelig skal vi hverken tilbyde en stor eller lang kontrakt til en ældre spiller, der er over the hill. Jeg er ovre, at han udtalte sig stupidt ifht at spille 1 division, og vi kan da fint tilbyde ham en rimelig kontrakt, men han er slet ikke god nok til at vi skal sprænge banken for ham.
Og nu har han trænet med længe nok uden kontrakt.
Men enig med det sidste - nu må de nå til en afklaring, håber han stadig på et bedre bud fra en anden adresse - fair nok, men så få det afklaret så OB kan lede efter en anden til midtbanen...og Trybull kan træne andetsteds.
- Likes 2
Comment
Comment