Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det noterede jeg mig også, at de sagde i SFÅ. Det kan der jo være talrige grunde til, men det bidrager da til det kaotiske billede. Der har været meget stille omkring ham, og det er svært at vurdere, hvad han rolle er og har været.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægValdemar Byskov ?
Ultra tyndt rygte. Andre der har hørt om vores interesse i ham ?
Hvorfor skulle Byskov dog være interreseret i det? Og hvorfor skulle vi være interreseret i at leje en ung spiller, som vi højst sandsynligt ikke kommer i nærheden af at kunne købe?
Comment
-
Valdemar Byskov opfatter jeg som et talent FCM er interesseret i at udvikle for at bruge.
Kan vi købe VB skal han være velkommen i klubben som supplement i forbindelse med salg af Deedson eller Fenger, hvis der er tale om leje, så vil jeg hellere bruge Elias Hansborg-Sørensen. Jeg nægter at gøre tjenester for FCM, ved at udvikle på deres spillere, uden realistisk mulighed for at signe dem.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægDet er lige så realistisk som at Christian Eriksen skifter hjem til Odense dette vindue..
Hvorfor skulle Byskov dog være interreseret i det? Og hvorfor skulle vi være interreseret i at leje en ung spiller, som vi højst sandsynligt ikke kommer i nærheden af at kunne købe?
Hvis/når Fenger, Tyler, DD og Rami ryger begynder vi har være noget tynde i offensiven.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Måske skulle man overveje at forlænge hvis han er interesseret.
- Likes 3
Comment
-
Det er så vildt der slet ingen rygter er om OB her godt 1 uge før vinduet lukker. Kedeligste vindue i mands minde.
Måske exploderer det i næste uge, men vi kan ende med en del uafklarede spillere der skulle ud. Må sige jeg er mere bekymret for ud siden som ind siden.
Vi kan godt køre til vinter uden tilgang hvis der ikke bliver solgt fra top 16 trup.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er så vildt der slet ingen rygter er om OB her godt 1 uge før vinduet lukker. Kedeligste vindue i mands minde.
Måske exploderer det i næste uge, men vi kan ende med en del uafklarede spillere der skulle ud. Må sige jeg er mere bekymret for ud siden som ind siden.
Vi kan godt køre til vinter uden tilgang hvis der ikke bliver solgt fra top 16 trup.
Før BW var det jo Hemmingsen og Jesper Hansen…
Er enig med dig, men det er det mest fornuftige Troels og Co. gør lige pt.
Comment
Comment