Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vidst også noget med at Nagel har været sygemeldt i en periode. Det har været kaos
    Det noterede jeg mig også, at de sagde i SFÅ. Det kan der jo være talrige grunde til, men det bidrager da til det kaotiske billede. Der har været meget stille omkring ham, og det er svært at vurdere, hvad han rolle er og har været.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Det noterede jeg mig også, at de sagde i SFÅ. Det kan der jo være talrige grunde til, men det bidrager da til det kaotiske billede. Der har været meget stille omkring ham, og det er svært at vurdere, hvad han rolle er og har været.
      jo men er det ikke rimeligt forventeligt? Han er for mig at se ikke ansat til at skulle tegne OB ud af til. Det er cheftræneren og BW og så nu TB der står for den slags.

      Comment


        Valdemar Byskov ?

        Ultra tyndt rygte. Andre der har hørt om vores interesse i ham ?
        Last edited by Online; 21-08-2024, 10:53.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Valdemar Byskov ?
          Hva med ham. Tvivler på at vi kommer i nærheden af ham mm det er ren leje

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Valdemar Byskov ?

            Ultra tyndt rygte. Andre der har hørt om vores interesse i ham ?
            Kender kun navnet. I vores system vil det vel være en venstre wing ?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Valdemar Byskov ?

              Ultra tyndt rygte. Andre der har hørt om vores interesse i ham ?
              Det er lige så realistisk som at Christian Eriksen skifter hjem til Odense dette vindue..

              Hvorfor skulle Byskov dog være interreseret i det? Og hvorfor skulle vi være interreseret i at leje en ung spiller, som vi højst sandsynligt ikke kommer i nærheden af at kunne købe?

              Comment


                Valdemar Byskov opfatter jeg som et talent FCM er interesseret i at udvikle for at bruge.

                Kan vi købe VB skal han være velkommen i klubben som supplement i forbindelse med salg af Deedson eller Fenger, hvis der er tale om leje, så vil jeg hellere bruge Elias Hansborg-Sørensen. Jeg nægter at gøre tjenester for FCM, ved at udvikle på deres spillere, uden realistisk mulighed for at signe dem.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                  Det er lige så realistisk som at Christian Eriksen skifter hjem til Odense dette vindue..

                  Hvorfor skulle Byskov dog være interreseret i det? Og hvorfor skulle vi være interreseret i at leje en ung spiller, som vi højst sandsynligt ikke kommer i nærheden af at kunne købe?
                  For at få spilletid ! (Han er lidt ude i kulden i øjeblikket)

                  Hvis/når Fenger, Tyler, DD og Rami ryger begynder vi har være noget tynde i offensiven.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    For at få spilletid ! (Han er lidt ude i kulden i øjeblikket)

                    Hvis/når Fenger, Tyler, DD og Rami ryger begynder vi har være noget tynde i offensiven.
                    Med option… Måske

                    Uden option… Kæmpe nej tak

                    Men spændende rygte

                    Comment


                      https://bold.dk/fodbold/klubber/lyng...ut-for-durmisi
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Please dont... ​​​​​​..... For mange skader
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Det bliver et klart og rungende nej tak herfra.

                          Comment


                            Hvis Lyngby siger nej er han ikke på niveau mere. Mickelson har desuden også fået sin anden ungdom. Har han nogensinde været bedre?
                            Måske skulle man overveje at forlænge hvis han er interesseret.

                            Comment


                              Det er så vildt der slet ingen rygter er om OB her godt 1 uge før vinduet lukker. Kedeligste vindue i mands minde.
                              Måske exploderer det i næste uge, men vi kan ende med en del uafklarede spillere der skulle ud. Må sige jeg er mere bekymret for ud siden som ind siden.
                              Vi kan godt køre til vinter uden tilgang hvis der ikke bliver solgt fra top 16 trup.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Det er så vildt der slet ingen rygter er om OB her godt 1 uge før vinduet lukker. Kedeligste vindue i mands minde.
                                Måske exploderer det i næste uge, men vi kan ende med en del uafklarede spillere der skulle ud. Må sige jeg er mere bekymret for ud siden som ind siden.
                                Vi kan godt køre til vinter uden tilgang hvis der ikke bliver solgt fra top 16 trup.
                                Tror du ikke bare det er fordi vi har været vant til Bjørn Wesstrøm tilstande?

                                Før BW var det jo Hemmingsen og Jesper Hansen…

                                Er enig med dig, men det er det mest fornuftige Troels og Co. gør lige pt.

                                Comment

                                Working...
                                X