Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Beklager, jeg inddragede andre i indlægget.

    Huskede dig som en af dem, hvilket åbenbart ikke var tilfældet. Så det undskylder jeg da selvfølgelig for

    Så må vi se, hvad de andre mener om MFs udtalelse...
    Nå okay, det er sgu bare helt i orden. Det er hvad der sker
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Nu er jeg ikke en af dem, der var meget efter vores knap-så-engagerede spillere i foråret (jeg var måske endda en af Tom Trybulls eneste forsvarere herinde), men uanset hvad man syntes om dem, og uanset hvad man synes om Fengers udtalelser nu, så er der altså forskel på at udtale sig om den slags under den mest intense del af nedrykningskampen og så en måned efter nedrykningen og før første træningskamp.
      Der vil jeg så alligevel gå ind i debatten og erklære mig enig.
      For et par stykker af dem, havde de også kun været her et halvt års tid da balladen startede. Det ser ikke pænt ud. Der er Fenger trods alt ikke.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ved en søgning på de 2 nuværende tophold kan jeg se at det er yderst få transferkroner der bruges.. Så nok ikke de store forhåbninger om en stor transfer
        Så vidt jeg erindrer blev Jebali solgt for 1 mill. euro med ½ år tilbage af kontrakten så noget må de præstere hvis de vil vriste Rami fri 2 år før udløb af hans kontrakt med OB. Alternativt synes jeg Troels skal være "hardliner" i fht. Rami og få ham til at spytte noget i kassen og dermed købe sig selv fri. Han har muligvis fået et sign-on dengang så det må være det absolutte minimum .. så må vi se HVOR meget han vil væk, ellers må han spille noget u19 her i starten af sæsonen.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Vel det niveau vi kan handle på

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-i-superligaen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            med et angreb pt bestående af Luca, Fenger og Hansborg - så tænker jeg ikke det er en 18 årig mere vi skal ud og lede efter. Håber man kigger efter en lidt mere erfaren spiller

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Jeg forstår slet ikke, hvorfor vi skulle bruge en angriber i truppen.

              Hvis vi går ud fra, at vi skal spille med to angribere, så har vi pt. Luca Kjerrumgaard og Max Fenger som klare førstevalg (og i al beskedenhed en fed duo). Hvis nogen af dem bliver skadet så vil mit bud være at førstereserven er Charly Nouck, der spillede en succesfuld angriber som akademispiller, og derefter Elias Hansborg-Sørensen.

              Skulle ovenstående ikke komme være tilstrækkeligt, vil min påstand være, at indtil man har solgt Rami Al Hajj og Don Deedson, at så kan de også spille som to forskellige versioner af en angriber, hhv. en falsk 9’er og en dybdeløbende topangriber.

              Selv med salg af to sidstnævnte vil enhver middelmådig angriber blot skubbe et af vores fire angribertalenter i baggrunden, hvorfor hente en middelmådig spiller og smide guld på gaden?

              Så har jeg slet ikke nævnt Dark Horse…. 17-årige William Christian Martin, der har slået rekorden i U17-ligaen.

              Alexander Simmelhack, Thomas Mikkelsen og hvem de ellers har nævnt…. nej tak, nej tak og nej tak

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Stort talent. Var ret god for FCKs u19 hold før Milan hentede ham. Jeg tog ham gerne. Jeg er bare ikke sikker på at han gider til os.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                  Jeg forstår slet ikke, hvorfor vi skulle bruge en angriber i truppen.

                  Hvis vi går ud fra, at vi skal spille med to angribere, så har vi pt. Luca Kjerrumgaard og Max Fenger som klare førstevalg (og i al beskedenhed en fed duo). Hvis nogen af dem bliver skadet så vil mit bud være at førstereserven er Charly Nouck, der spillede en succesfuld angriber som akademispiller, og derefter Elias Hansborg-Sørensen.

                  Skulle ovenstående ikke komme være tilstrækkeligt, vil min påstand være, at indtil man har solgt Rami Al Hajj og Don Deedson, at så kan de også spille som to forskellige versioner af en angriber, hhv. en falsk 9’er og en dybdeløbende topangriber.

                  Selv med salg af to sidstnævnte vil enhver middelmådig angriber blot skubbe et af vores fire angribertalenter i baggrunden, hvorfor hente en middelmådig spiller og smide guld på gaden?

                  Så har jeg slet ikke nævnt Dark Horse…. 17-årige William Christian Martin, der har slået rekorden i U17-ligaen.

                  Alexander Simmelhack, Thomas Mikkelsen og hvem de ellers har nævnt…. nej tak, nej tak og nej tak
                  pt mener jeg heller ikke det er den vigtigste position at kigge efter - MEN sælger man Fenger, Rami og Don D - så mener jeg godt nok der skal kigges på den plads. Fint Charly kan afløse - men han har jo heller ikke ligefrem været for stabil. Luca skal nok gøre det godt - men derudover ville vi være afhængige af en ny oprykket Hansborg og en 17 årig - godt nok meget ansvar at lægge på dem.
                  Midtbanen bør være der man kigger først....resten kan så komme efterhånden som der bliver ryddet op i truppen.

                  Håber virkeligt der begynder at ske noget snart.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    pt mener jeg heller ikke det er den vigtigste position at kigge efter - MEN sælger man Fenger, Rami og Don D - så mener jeg godt nok der skal kigges på den plads. Fint Charly kan afløse - men han har jo heller ikke ligefrem været for stabil. Luca skal nok gøre det godt - men derudover ville vi være afhængige af en ny oprykket Hansborg og en 17 årig - godt nok meget ansvar at lægge på dem.
                    Midtbanen bør være der man kigger først....resten kan så komme efterhånden som der bliver ryddet op i truppen.

                    Håber virkeligt der begynder at ske noget snart.
                    Hvis vi sælger alle tre (hvilket jeg ikke tror på), så vil jeg håbe, at vi lader være med at lave den samme fejl med Charly Nouck, som vi lavede med Fenger.

                    Charly er god nok til 1. Division, det er jeg fuldstændig overbevist om.

                    alternativet hertil er Elis Hansborg og William Martin.

                    Hvis jeg var Troels Bech, ville jeg stille mig selv spørgsmålet: Hvad kan jeg få ind, der er så godt, at vi er villige til at risikere at brænde en bro til Charly eller sende Elis gratis afsted uenig verden?

                    for naturligvis er Thomas Mikkelsen på nuværende tidspunkt en bedre angriber end Elias, men Thomas Mikkelsen repræsenterer ingen salgsværdi, og er sandsynligvis ikke dygtig nok om et år. Tror vi så, at Charly og Elias egenhændigt koster os oprykningen, eller kan vi tillade os de udsving unge spillere naturligvis har?

                    Når ovenstående er sagt. Præsenterer vi så fx en klasse angriber, der kan forstærke os nu, på sigt og repræsentere et glimrende salgsobjekt, så er jeg lutter øre.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                      Jeg forstår slet ikke, hvorfor vi skulle bruge en angriber i truppen.

                      Hvis vi går ud fra, at vi skal spille med to angribere, så har vi pt. Luca Kjerrumgaard og Max Fenger som klare førstevalg (og i al beskedenhed en fed duo). Hvis nogen af dem bliver skadet så vil mit bud være at førstereserven er Charly Nouck, der spillede en succesfuld angriber som akademispiller, og derefter Elias Hansborg-Sørensen.

                      Skulle ovenstående ikke komme være tilstrækkeligt, vil min påstand være, at indtil man har solgt Rami Al Hajj og Don Deedson, at så kan de også spille som to forskellige versioner af en angriber, hhv. en falsk 9’er og en dybdeløbende topangriber.

                      Selv med salg af to sidstnævnte vil enhver middelmådig angriber blot skubbe et af vores fire angribertalenter i baggrunden, hvorfor hente en middelmådig spiller og smide guld på gaden?

                      Så har jeg slet ikke nævnt Dark Horse…. 17-årige William Christian Martin, der har slået rekorden i U17-ligaen.

                      Alexander Simmelhack, Thomas Mikkelsen og hvem de ellers har nævnt…. nej tak, nej tak og nej tak
                      Fed duo

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                        Hvis vi sælger alle tre (hvilket jeg ikke tror på), så vil jeg håbe, at vi lader være med at lave den samme fejl med Charly Nouck, som vi lavede med Fenger.

                        Charly er god nok til 1. Division, det er jeg fuldstændig overbevist om.

                        alternativet hertil er Elis Hansborg og William Martin.

                        Hvis jeg var Troels Bech, ville jeg stille mig selv spørgsmålet: Hvad kan jeg få ind, der er så godt, at vi er villige til at risikere at brænde en bro til Charly eller sende Elis gratis afsted uenig verden?

                        for naturligvis er Thomas Mikkelsen på nuværende tidspunkt en bedre angriber end Elias, men Thomas Mikkelsen repræsenterer ingen salgsværdi, og er sandsynligvis ikke dygtig nok om et år. Tror vi så, at Charly og Elias egenhændigt koster os oprykningen, eller kan vi tillade os de udsving unge spillere naturligvis har?

                        Når ovenstående er sagt. Præsenterer vi så fx en klasse angriber, der kan forstærke os nu, på sigt og repræsentere et glimrende salgsobjekt, så er jeg lutter øre.
                        håber du har ret mht Charly - han har desværre bare været meget svingende. De 2 andre er uden tvivl store talenter - men en 18 årig og en 17 årig...jeg syntes det er for meget ansvar at ligge på to så unge spillere.

                        William Martin er trods alt ikke rykket op på første holdet endnu - så han bliver ikke "sat" bag i nogen kø. Hansborg skal da have tid til at vende sig til tempo og det nok noget mere fysiske spil - håber bare man bringer ham ind gradvist.

                        Hvis målet er at rykke op i første hug - så skal der noget andet ind (forudsat at fenger og de andre sælges)...

                        En anden forudsætning; hvordan vil OB rent faktisk spille? med 2 angribere oppe foran? Eller Luca på top og 2 kanter? Det får jo også noget at sige

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Fed duo
                          Ja - som i, at de er to?

                          Jeg har helt personligt svært ved at se en stærkere angrebskonstellation i NBL og mener faktisk også, at de to spillertyper ligger godt til hinanden. Max som en hurtig, aggressiv angriber, der gerne tager dybe løb ned bag modstanderens bagkæde, og Kjerrumgaard som opspilsstation og sigtepunkt for lange afleveringer.

                          Kan ikke se, hvem vi kan hente, der ville kunne gøre det meget bedre end de to.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            håber du har ret mht Charly - han har desværre bare været meget svingende. De 2 andre er uden tvivl store talenter - men en 18 årig og en 17 årig...jeg syntes det er for meget ansvar at ligge på to så unge spillere.

                            William Martin er trods alt ikke rykket op på første holdet endnu - så han bliver ikke "sat" bag i nogen kø. Hansborg skal da have tid til at vende sig til tempo og det nok noget mere fysiske spil - håber bare man bringer ham ind gradvist.

                            Hvis målet er at rykke op i første hug - så skal der noget andet ind (forudsat at fenger og de andre sælges)...

                            En anden forudsætning; hvordan vil OB rent faktisk spille? med 2 angribere oppe foran? Eller Luca på top og 2 kanter? Det får jo også noget at sige
                            Ja, spillestil får med sikkerhed noget at skulle have sagt. Men hvis vi kun spiller med en angriber, så har vi da slet ikke behov for flere.

                            Hansborg fylder 19 inden sæsonen starter

                            men jeg giver dig ret i, at det er et gamble, ikke at hente nogen ind. Min påstand er også bare, at hvis man IKKE sælger Fenger, så har man 5 angribere til 2 positioner, omend ingen af dem er Zohore, Sæternes, Mikkelsen, AK47, Søren Jochumsen, Radonjic, Lekic eller Dvhalisvili.

                            Måske, man skulle lade muldvarpeskindet blive i lommen, og satse på det man selv har produceret, hvis der er nok af dem. ;)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                              Ja, spillestil får med sikkerhed noget at skulle have sagt. Men hvis vi kun spiller med en angriber, så har vi da slet ikke behov for flere.

                              Hansborg fylder 19 inden sæsonen starter

                              men jeg giver dig ret i, at det er et gamble, ikke at hente nogen ind. Min påstand er også bare, at hvis man IKKE sælger Fenger, så har man 5 angribere til 2 positioner, omend ingen af dem er Zohore, Sæternes, Mikkelsen, AK47, Søren Jochumsen, Radonjic, Lekic eller Dvhalisvili.

                              Måske, man skulle lade muldvarpeskindet blive i lommen, og satse på det man selv har produceret, hvis der er nok af dem. ;)
                              alderen er trods alt ikke SÅ vigtig - mere det faktum at han lige er rykket op.

                              Det er klart at holder man på Fenger så er behovet markant mindre. Men hvor du får 5 angribere fra? Med Fenger tæller jeg tre i førsteholdstruppen. Martin skal vel til at spille u19, og ja Charly kan måske afløse i en snæver situation.

                              Uanset - jeg er sådan set enig; man skal ikke hente bare for at hente.

                              Men jeg er personligt mere til at vi bringer de nye gradvist ind på holdet - giv dem 15-20 min sidst i kampene og så må man se hvor godt de gør det.

                              Og en anden pointe mht formation; skal vi spille med 2 oppe foran - selv om vi så holder fast i Fenger, så vil jeg mene der skal findes en angriber mere. Luca - Fenger; fin duo og fint at kunne give Hansborg nogle minutter som indskifter. Men der mangler for mig at se en angriber mere i det scenario.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                alderen er trods alt ikke SÅ vigtig - mere det faktum at han lige er rykket op.

                                Det er klart at holder man på Fenger så er behovet markant mindre. Men hvor du får 5 angribere fra? Med Fenger tæller jeg tre i førsteholdstruppen. Martin skal vel til at spille u19, og ja Charly kan måske afløse i en snæver situation.

                                Uanset - jeg er sådan set enig; man skal ikke hente bare for at hente.

                                Men jeg er personligt mere til at vi bringer de nye gradvist ind på holdet - giv dem 15-20 min sidst i kampene og så må man se hvor godt de gør det.

                                Og en anden pointe mht formation; skal vi spille med 2 oppe foran - selv om vi så holder fast i Fenger, så vil jeg mene der skal findes en angriber mere. Luca - Fenger; fin duo og fint at kunne give Hansborg nogle minutter som indskifter. Men der mangler for mig at se en angriber mere i det scenario.
                                Jeg ser Charly som en angriber i et system, hvor vi spiller med to angribere. Desuden er jeg villig til at bruge William Martin på 1. Holdet, hvis vi skulle mangle. Hellere ham end Thomas Mikkelsen

                                Bevares, Charly er ingen enlig boksspiller, men jeg er overbevist om, at hans fart kan skabe problemer for alle 1. Divisionshold. Særligt hvis man bruger ham som makker til Kjerrumgaard.

                                Comment

                                Working...
                                X