Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Online
    replied
    Næste byrådsvalg er i november ´25... så der sker nok ikke noget før med det stigende fokus på ældre, sundhed, børn (hvilket er fair nok, men den ene ting bør da ikke udelukke en anden) i kommunen.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

    Der må jeg tilstå vi har lidt forskellige opfattelser af podcasten og de interviewedes perspektiver, andet end at være rystet.

    Men uanset hvad vi måtte have have subjektive interesser i projektet, så er der ufravigelige krav til hvad et superliga stadion skal opfylde i udgangen af 2028. Da det er kommunen som ejer stadionet og OSE som udlejer, så må hovedansvaret trods alt ligge hos ejer, og ikke lejer.
    Kommunen har fremlagt en ide, hvor hele området skal løftes for opnåelse af større sammenhængningskraft, (mega ambitiøst, positivt !) men private aktører kan jo ikke byde ind på nogle tanker og ideer, før det projekt er konkretiseret og ligger på skrivebordet, som Enrico så fint formulerer det, og hvad jeg tolkede fra Borgmesteren, så venter DE på at private aktører skal byde ind med køb af kvadrat meter i hjørner af stadion og området omkring osv osv, før DE har viljen til at finde økonomien og lave et færdig projekt.

    Det jeg til gengæld hører fra OSE at de er udmærket klar over, at en finansiering af projektet ikke udelukkende kan være en kommunal opgave, men før OSE, og andre, kan investere penge i projektet, er de nødt til at vide hvad projektet er, især hvis stadion opgraderingen skal indgå i en større by fornyelse ? Det mener jeg helt personligt er fair nok.

    Så totalt dødvande,... Hvis kommunen har nogle store tanker og ideer om området, så fremlæg dog mulighederne ? Man kan jo ikke købe ind på et luft kastel. Det er der ingen forretningsmænd der nogensinde har haft grønne tal på bundlinjen, som har lyst til i kunne jeg forestille mig.

    Men én enkelt sætning Borgmesteren siger i podcasten siger ALT om hvor kommunen står i forhold til OSE som udlejer, og det var da han nævnede toilet forholdende for kvindekønnet og varmt vand i hanerne... og det var "at prisen på lejemålet står på mål for, hvilke faciliteter og kvaliteten heraf, udlejer kan tilbyde" .........
    Har de ikke selv skrevet under på aftalen ? Var der andre som ville leje det stadion ? fik de skrevet ind i kontrakten, at de som udlejer naturligvis ikke hæfter for almindelige sanitære forhold anno 1992 til 2023 standard. ?

    Det er jo sindssygt og beviser egentligt bare, at den politiske velvilje ikke er tilstede i tanke og handling.

    Uanset hvad, så er disse krav ikke nye, så det er simpelthen under al kritik, at der ikke er reageret noget før fra ejer (kommunen). Så sig dog fra starten, vi vil ikke mere, vi sælger lortet. Fint det kan man da forholde sig til, og så kan OB rykke ud til motorvejen, kommunen kan håbe på nogle vil købe hele stadion grunden, rive det ned og bygge lejeligheder. Men det er der selvfølgelig ikke nogle der vil, da det vil være alt for dyrt. Desuden har kommunen jo være så geniale at lave et letbanestop derude, så de vil jo gerne lidt, men ikke sådan helt vildt gerne, før andre tager ansvaret... Håbløst Odense agtigt.

    Der er ingen der forventer at kommunen ligger 250 mio for opgraderingen, men de er som ejer af hele området, nødt til at komme ud af busken med nogle projekt forslag. Den her penible situation starter her, først og fremmest.
    Hvor i består forskellen af vores opfattelse af podcasten? Som jeg læser det siger du det samme.
    Det stadion står om ingen omstændigheder færdig i 2028.
    Spaden kommer tidligst i jorden i 2026/27 hvorefter der vel går 3 år inden stadion er færdig.
    Og det er kun hvis der bliver fundet penge til projektet i løbet af de kommende 2 år. Kommunen har sovet i årevis, og der kommer et kæmpe ramaskrig fra befolkningen, når de skal op med penge til stadion.
    Renovering af stadion giver nok ikke mange stemmer til byrådsvalget.

    Leave a comment:


  • Monrad
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Bravo. Godt indlæg. Er helt enig i din opfattelse

    Lige pt har man et konsulent firma til at komme med et oplæg i foråret 2024. Jeg kender ikke prisen for det arbejde. Men jeg frygter for det hele hvis den rapport der kommer ikke er tilfredsstillende. Skal man så hyre et nyt firma til at komme med deres bud og bruge et år igen?
    Eller burde man have hyret 2 firmaer til at komme med hver deres bud så man havde noget mere at gå ud fra når noget skal besluttes?
    Helt enig i at man burde have bestilt flere aktører til et evt. udkast over området, især da tidsperspektivet er en seriøs presbold.
    For deler din bekymring fuldstændigt.
    Skal der evt. gå et år igen fra 2024 inden et nyt bud, så når man det ganske enkelt ikke. og så er vi tilbage den den politiske vilje, og hvis den havde været der, så havde man jo startet dette projekt op for lang tid siden og med mange aktører som eventuelle leverandører af et færdigt projekt, for netop at være på forkant og ikke bagkant som nu, hvor man måske er tvunget til at male sig op i et hjørne, og vælge den billige lappeløsnings model, på grund af den deadline som foreligger.

    Det skriger til himlen og så er jeg jo godt klar over, at basale velfærdsydelser, naturligvis har første prioritet i en kommunes budget, det tror jeg ikke der er eneste sjæl med selv det største OB hjerte som anfægter, men i min verden udelukker det ene ikke det andet, hvis kompetencerne og viljen er tilstede.

    Men vi må væbne os med tålmodighed, ligesom med vores superligahold, i øvrigt, men frustrationerne hoper sig op, må jeg da blankt erkende.





    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    helt enig - det må være kommunen der spiller ud. Om Thorborg og OSE har nogen reel interesse i at købe er jo svært at vide - men de skal jo i første omgang have en ide om hvad de køber, til hvilken pris og hvad de så skal levere den anden vej (må gå ud fra at kommunen skal kunne leje sig ind hvis de vælger at sælge)
    Hvorfor mener du kommunen skal kunne leje sig ind? Det giver da ingen mening?

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

    Der må jeg tilstå vi har lidt forskellige opfattelser af podcasten og de interviewedes perspektiver, andet end at være rystet.

    Men uanset hvad vi måtte have have subjektive interesser i projektet, så er der ufravigelige krav til hvad et superliga stadion skal opfylde i udgangen af 2028. Da det er kommunen som ejer stadionet og OSE som udlejer, så må hovedansvaret trods alt ligge hos ejer, og ikke lejer.
    Kommunen har fremlagt en ide, hvor hele området skal løftes for opnåelse af større sammenhængningskraft, (mega ambitiøst, positivt !) men private aktører kan jo ikke byde ind på nogle tanker og ideer, før det projekt er konkretiseret og ligger på skrivebordet, som Enrico så fint formulerer det, og hvad jeg tolkede fra Borgmesteren, så venter DE på at private aktører skal byde ind med køb af kvadrat meter i hjørner af stadion og området omkring osv osv, før DE har viljen til at finde økonomien og lave et færdig projekt.

    Det jeg til gengæld hører fra OSE at de er udmærket klar over, at en finansiering af projektet ikke udelukkende kan være en kommunal opgave, men før OSE, og andre, kan investere penge i projektet, er de nødt til at vide hvad projektet er, især hvis stadion opgraderingen skal indgå i en større by fornyelse ? Det mener jeg helt personligt er fair nok.

    Så totalt dødvande,... Hvis kommunen har nogle store tanker og ideer om området, så fremlæg dog mulighederne ? Man kan jo ikke købe ind på et luft kastel. Det er der ingen forretningsmænd der nogensinde har haft grønne tal på bundlinjen, som har lyst til i kunne jeg forestille mig.

    Men én enkelt sætning Borgmesteren siger i podcasten siger ALT om hvor kommunen står i forhold til OSE som udlejer, og det var da han nævnede toilet forholdende for kvindekønnet og varmt vand i hanerne... og det var "at prisen på lejemålet står på mål for, hvilke faciliteter og kvaliteten heraf, udlejer kan tilbyde" .........
    Har de ikke selv skrevet under på aftalen ? Var der andre som ville leje det stadion ? fik de skrevet ind i kontrakten, at de som udlejer naturligvis ikke hæfter for almindelige sanitære forhold anno 1992 til 2023 standard. ?

    Det er jo sindssygt og beviser egentligt bare, at den politiske velvilje ikke er tilstede i tanke og handling.

    Uanset hvad, så er disse krav ikke nye, så det er simpelthen under al kritik, at der ikke er reageret noget før fra ejer (kommunen). Så sig dog fra starten, vi vil ikke mere, vi sælger lortet. Fint det kan man da forholde sig til, og så kan OB rykke ud til motorvejen, kommunen kan håbe på nogle vil købe hele stadion grunden, rive det ned og bygge lejeligheder. Men det er der selvfølgelig ikke nogle der vil, da det vil være alt for dyrt. Desuden har kommunen jo være så geniale at lave et letbanestop derude, så de vil jo gerne lidt, men ikke sådan helt vildt gerne, før andre tager ansvaret... Håbløst Odense agtigt.

    Der er ingen der forventer at kommunen ligger 250 mio for opgraderingen, men de er som ejer af hele området, nødt til at komme ud af busken med nogle projekt forslag. Den her penible situation starter her, først og fremmest.
    helt enig - det må være kommunen der spiller ud. Om Thorborg og OSE har nogen reel interesse i at købe er jo svært at vide - men de skal jo i første omgang have en ide om hvad de køber, til hvilken pris og hvad de så skal levere den anden vej (må gå ud fra at kommunen skal kunne leje sig ind hvis de vælger at sælge)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

    Der må jeg tilstå vi har lidt forskellige opfattelser af podcasten og de interviewedes perspektiver, andet end at være rystet.

    Men uanset hvad vi måtte have have subjektive interesser i projektet, så er der ufravigelige krav til hvad et superliga stadion skal opfylde i udgangen af 2028. Da det er kommunen som ejer stadionet og OSE som udlejer, så må hovedansvaret trods alt ligge hos ejer, og ikke lejer.
    Kommunen har fremlagt en ide, hvor hele området skal løftes for opnåelse af større sammenhængningskraft, (mega ambitiøst, positivt !) men private aktører kan jo ikke byde ind på nogle tanker og ideer, før det projekt er konkretiseret og ligger på skrivebordet, som Enrico så fint formulerer det, og hvad jeg tolkede fra Borgmesteren, så venter DE på at private aktører skal byde ind med køb af kvadrat meter i hjørner af stadion og området omkring osv osv, før DE har viljen til at finde økonomien og lave et færdig projekt.

    Det jeg til gengæld hører fra OSE at de er udmærket klar over, at en finansiering af projektet ikke udelukkende kan være en kommunal opgave, men før OSE, og andre, kan investere penge i projektet, er de nødt til at vide hvad projektet er, især hvis stadion opgraderingen skal indgå i en større by fornyelse ? Det mener jeg helt personligt er fair nok.

    Så totalt dødvande,... Hvis kommunen har nogle store tanker og ideer om området, så fremlæg dog mulighederne ? Man kan jo ikke købe ind på et luft kastel. Det er der ingen forretningsmænd der nogensinde har haft grønne tal på bundlinjen, som har lyst til i kunne jeg forestille mig.

    Men én enkelt sætning Borgmesteren siger i podcasten siger ALT om hvor kommunen står i forhold til OSE som udlejer, og det var da han nævnede toilet forholdende for kvindekønnet og varmt vand i hanerne... og det var "at prisen på lejemålet står på mål for, hvilke faciliteter og kvaliteten heraf, udlejer kan tilbyde" .........
    Har de ikke selv skrevet under på aftalen ? Var der andre som ville leje det stadion ? fik de skrevet ind i kontrakten, at de som udlejer naturligvis ikke hæfter for almindelige sanitære forhold anno 1992 til 2023 standard. ?

    Det er jo sindssygt og beviser egentligt bare, at den politiske velvilje ikke er tilstede i tanke og handling.

    Uanset hvad, så er disse krav ikke nye, så det er simpelthen under al kritik, at der ikke er reageret noget før fra ejer (kommunen). Så sig dog fra starten, vi vil ikke mere, vi sælger lortet. Fint det kan man da forholde sig til, og så kan OB rykke ud til motorvejen, kommunen kan håbe på nogle vil købe hele stadion grunden, rive det ned og bygge lejeligheder. Men det er der selvfølgelig ikke nogle der vil, da det vil være alt for dyrt. Desuden har kommunen jo være så geniale at lave et letbanestop derude, så de vil jo gerne lidt, men ikke sådan helt vildt gerne, før andre tager ansvaret... Håbløst Odense agtigt.

    Der er ingen der forventer at kommunen ligger 250 mio for opgraderingen, men de er som ejer af hele området, nødt til at komme ud af busken med nogle projekt forslag. Den her penible situation starter her, først og fremmest.
    Bravo. Godt indlæg. Er helt enig i din opfattelse

    Lige pt har man et konsulent firma til at komme med et oplæg i foråret 2024. Jeg kender ikke prisen for det arbejde. Men jeg frygter for det hele hvis den rapport der kommer ikke er tilfredsstillende. Skal man så hyre et nyt firma til at komme med deres bud og bruge et år igen?
    Eller burde man have hyret 2 firmaer til at komme med hver deres bud så man havde noget mere at gå ud fra når noget skal besluttes?

    Leave a comment:


  • Monrad
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Dispensation er ikke en mulighed da det er et A krav. OB bliver hjemløse om få år. I mellemtiden lurepasser OSE og kommunen. Jeg giver den kære borgmester, ret når han siger det måske ikke er kommunens ansvar, at opgradere stadion for en privat virksomhed.
    OSE lyder ikke til de vil smide penge i projektet pt. Er faktisk lidt rystet efter at have hørt udsendelsen.
    Der må jeg tilstå vi har lidt forskellige opfattelser af podcasten og de interviewedes perspektiver, andet end at være rystet.

    Men uanset hvad vi måtte have have subjektive interesser i projektet, så er der ufravigelige krav til hvad et superliga stadion skal opfylde i udgangen af 2028. Da det er kommunen som ejer stadionet og OSE som udlejer, så må hovedansvaret trods alt ligge hos ejer, og ikke lejer.
    Kommunen har fremlagt en ide, hvor hele området skal løftes for opnåelse af større sammenhængningskraft, (mega ambitiøst, positivt !) men private aktører kan jo ikke byde ind på nogle tanker og ideer, før det projekt er konkretiseret og ligger på skrivebordet, som Enrico så fint formulerer det, og hvad jeg tolkede fra Borgmesteren, så venter DE på at private aktører skal byde ind med køb af kvadrat meter i hjørner af stadion og området omkring osv osv, før DE har viljen til at finde økonomien og lave et færdig projekt.

    Det jeg til gengæld hører fra OSE at de er udmærket klar over, at en finansiering af projektet ikke udelukkende kan være en kommunal opgave, men før OSE, og andre, kan investere penge i projektet, er de nødt til at vide hvad projektet er, især hvis stadion opgraderingen skal indgå i en større by fornyelse ? Det mener jeg helt personligt er fair nok.

    Så totalt dødvande,... Hvis kommunen har nogle store tanker og ideer om området, så fremlæg dog mulighederne ? Man kan jo ikke købe ind på et luft kastel. Det er der ingen forretningsmænd der nogensinde har haft grønne tal på bundlinjen, som har lyst til i kunne jeg forestille mig.

    Men én enkelt sætning Borgmesteren siger i podcasten siger ALT om hvor kommunen står i forhold til OSE som udlejer, og det var da han nævnede toilet forholdende for kvindekønnet og varmt vand i hanerne... og det var "at prisen på lejemålet står på mål for, hvilke faciliteter og kvaliteten heraf, udlejer kan tilbyde" .........
    Har de ikke selv skrevet under på aftalen ? Var der andre som ville leje det stadion ? fik de skrevet ind i kontrakten, at de som udlejer naturligvis ikke hæfter for almindelige sanitære forhold anno 1992 til 2023 standard. ?

    Det er jo sindssygt og beviser egentligt bare, at den politiske velvilje ikke er tilstede i tanke og handling.

    Uanset hvad, så er disse krav ikke nye, så det er simpelthen under al kritik, at der ikke er reageret noget før fra ejer (kommunen). Så sig dog fra starten, vi vil ikke mere, vi sælger lortet. Fint det kan man da forholde sig til, og så kan OB rykke ud til motorvejen, kommunen kan håbe på nogle vil købe hele stadion grunden, rive det ned og bygge lejeligheder. Men det er der selvfølgelig ikke nogle der vil, da det vil være alt for dyrt. Desuden har kommunen jo være så geniale at lave et letbanestop derude, så de vil jo gerne lidt, men ikke sådan helt vildt gerne, før andre tager ansvaret... Håbløst Odense agtigt.

    Der er ingen der forventer at kommunen ligger 250 mio for opgraderingen, men de er som ejer af hele området, nødt til at komme ud af busken med nogle projekt forslag. Den her penible situation starter her, først og fremmest.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ved at lytte SFÅ podcast om stadion igennem.

    Kan godt forstå det kommer til at tage lang tid at få besluttet noget. Blandede ejerforhold og tydeligvis forskellige ideer til hvad der skal til.

    Enrico vil ikke bruge mere gaffatape til halve løsninger - det kan jeg sådan set godt forstå, samtidig hører man en af politikerne tale om at lukke hjørnerne - men at det bliver langt ude i fremtiden. Så hvad forestiller han sig? At man bygger overdækning på stadion som åbenbart bliver et krav - men kun lige det? Det bliver jo netop endnu en lappeløsning og kan fundamentet derude overhovedet holde til den slags?
    Samtidig nævner han et beløb på 100 - 150 mill. hvilket i mine øre lyder lavt sat hvis det er et helt nyt stadion - så tænker man inde på kommunen satser mere på en lappe løsning.

    Oven i det så snakker de hele tiden om en helhedsløsning for området - men de har jo tydeligvis ikke pengene til det alligevel.

    Men som det ser ud nu så er OB ikke at finde i superligaen om et par år alligevel - så behøver vi ikke bekymre os om stadionkrav.
    Enig.
    Det er rigtig godt SFÅ sætter fokus på stadionproblematikken og Martin Davidsen er som altid skarp. Men hold da op, hvor er det deprimerende, at høre på både Enrico og diverse politikere. Alle spiller bolden over til modparten eller synger den samme sang om at de afventer en samlet plan for hele området (Bolbro, idrætsparkområdet) og hvor attraktivt det er pga letbanen og bla bla bla). Medmindre der kommer en eller to meget rige erhvervsfolk (hej Thorborg og Barfoed) og smider minimum en kvart milliard ind i projektet meget snart, så kan vi roligt begynde at booke os ind på Vejle stadion, hvis vi stadig er i Superligaen på det tidspunkt (2028).
    Borgmesteren drømmer tydeligvis om at få solgt lortet, så han kan putte flere penge i letbanens underskudsforretning, selvom han prøver at bilde os ind at det er til skoler, daginstitutioner og ældrepleje.
    Den hænger på folk som Thorborg og Barfoed m.fl. hvis der skal ske noget og eftersom de ønsker flere kommunale kroner i projektet, så er det stadig kørt helt fast ligesom det har været i mange år nu.

    Leave a comment:


  • Sorrig og Glæde
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Dispensation er ikke en mulighed da det er et A krav. OB bliver hjemløse om få år. I mellemtiden lurepasser OSE og kommunen. Jeg giver den kære borgmester, ret når han siger det måske ikke er kommunens ansvar, at opgradere stadion for en privat virksomhed.
    OSE lyder ikke til de vil smide penge i projektet pt. Er faktisk lidt rystet efter at have hørt udsendelsen.
    Jeg er også lidt rystet, for det kan umuligt nås til 2028, når de ikke er nået længere med projektet. Prøv bare at se, hvor lang tid det har taget at renovere omklædningsrummene i år. Borgmesteren nærmest tigger om, at der vil komme en investor og købe stadion. Det tror jeg ikke på, hvis det samtidig skal være en del af at renovere hele Bolbro. Ingen investor har lyst til at binde sig til det. Jeg kunne godt forestille mig, at Barfoed og Thorborg investerede i stadion alene, men ikke så længe det er bundet op på hele området. Når det er sagt, kan jeg da sagtens følge borgmesteren, når han siger, at idrætten har fjernet sig fra foreningslivet og det almennyttige, og derfor er det ikke længere en kommunal opgave at drive det. Så bolden ligger hos de velhavende i Odense - vil de være mæcener, som vi ser i Aarhus? Desværre tyder det ikke på det.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
    Jeg er ikke helt igennem podcasten endnu - men hvor er det dog tragisk at høre OSE, embedsmanden og politikerne ævle løs uden reel intention om at sætte handling bag ordene.
    Den her kommer til at trække ud i al den tid OSE kan skaffe en dispensation - og hvis ikke det sker bliver der tale om endnu en “billigst muligt” lappeløsning - man kan ikke lave byudvikling af en sportsbydel uden at bruge penge derpå - og man kan ikke få et spritnyt stadion uden selv at ville investere eller skaffe investorer - begge sider af sagen synes for nærige og taktiske i et evigt spil om at få den anden til at betale - det er fattigt og visionsløst.
    Dispensation er ikke en mulighed da det er et A krav. OB bliver hjemløse om få år. I mellemtiden lurepasser OSE og kommunen. Jeg giver den kære borgmester, ret når han siger det måske ikke er kommunens ansvar, at opgradere stadion for en privat virksomhed.
    OSE lyder ikke til de vil smide penge i projektet pt. Er faktisk lidt rystet efter at have hørt udsendelsen.

    Leave a comment:


  • Jebola
    replied
    Jeg er ikke helt igennem podcasten endnu - men hvor er det dog tragisk at høre OSE, embedsmanden og politikerne ævle løs uden reel intention om at sætte handling bag ordene.
    Den her kommer til at trække ud i al den tid OSE kan skaffe en dispensation - og hvis ikke det sker bliver der tale om endnu en “billigst muligt” lappeløsning - man kan ikke lave byudvikling af en sportsbydel uden at bruge penge derpå - og man kan ikke få et spritnyt stadion uden selv at ville investere eller skaffe investorer - begge sider af sagen synes for nærige og taktiske i et evigt spil om at få den anden til at betale - det er fattigt og visionsløst.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    ved at lytte SFÅ podcast om stadion igennem.

    Kan godt forstå det kommer til at tage lang tid at få besluttet noget. Blandede ejerforhold og tydeligvis forskellige ideer til hvad der skal til.

    Enrico vil ikke bruge mere gaffatape til halve løsninger - det kan jeg sådan set godt forstå, samtidig hører man en af politikerne tale om at lukke hjørnerne - men at det bliver langt ude i fremtiden. Så hvad forestiller han sig? At man bygger overdækning på stadion som åbenbart bliver et krav - men kun lige det? Det bliver jo netop endnu en lappeløsning og kan fundamentet derude overhovedet holde til den slags?
    Samtidig nævner han et beløb på 100 - 150 mill. hvilket i mine øre lyder lavt sat hvis det er et helt nyt stadion - så tænker man inde på kommunen satser mere på en lappe løsning.

    Oven i det så snakker de hele tiden om en helhedsløsning for området - men de har jo tydeligvis ikke pengene til det alligevel.

    Men som det ser ud nu så er OB ikke at finde i superligaen om et par år alligevel - så behøver vi ikke bekymre os om stadionkrav.

    Leave a comment:


  • cykelmyggen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    ... eller genoverveje ideen om et nyt stadion, hvor hovedpostkontoret lå (aner ikke hvad det bliver brugt til i dag?)
    Det er opdelt i forskellige lejemål, blandt andre Pure Gym fitness og en Padelbane.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    ... eller genoverveje ideen om et nyt stadion, hvor hovedpostkontoret lå (aner ikke hvad det bliver brugt til i dag?)

    Edit: Okay - kan se der er sket lidt siden jeg sidst var på de kanter
    Last edited by Online; 27-09-2023, 08:15.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Efter at have hørt dagens podcast vil jeg nok sige det ser sort ud med at få moderniseret stadion inden 2028. Man er reelt set ikke kommet videre og kommunen kommer ikke til at finansiere andet end et symbolsk beløb.
    Borgmesteren talte igen om han gerne solgte stadion pga kommunen ingen penge har til renovering.
    OSE og Barfod burde købe det og udvikle det sammen.
    Har ikke hørt podcasten, men fik da en tanke. Barfoed har jo bygget en by på Munkebjergvænget, måske de kunne lave noget erhvervsbyggeri med et stadion i ude i det område (har før været diskuteret med et stadion tæt på motorvejen).......ved godt det ikke sker, var bare en tanke i ren afmagt og al den her jammerdal af total stilstand.

    Leave a comment:

Working...
X