Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Hvis de der Sleth-arkitekter ikke kan komme med en løsning som minimum gør at, hjørnerne bliver lukket og alle tribuner overdækkes, samt forbedringer af toiletforhold og salgsboder, til en overkommelig pris, så må der findes nogle andre til opgaven. Jeg tror de arbejder på en løsning, hvor så meget af det eksisterende bliver bevaret.
    Jeg tror det bliver meget "arkitektagtigt", hvor fokusset er på det "lækre/bæredygtige design" end funktionalitet !

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jo. Det er fra 2028 at tilskuerpladserne skal være fuldt overdækket, så her skal opgraderingen senest stå færdig.
    Hvis de der Sleth-arkitekter ikke kan komme med en løsning som minimum gør at, hjørnerne bliver lukket og alle tribuner overdækkes, samt forbedringer af toiletforhold og salgsboder, til en overkommelig pris, så må der findes nogle andre til opgaven. Jeg tror de arbejder på en løsning, hvor så meget af det eksisterende bliver bevaret.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er Odense kommune vi taler om. Det kommer ikke til at ske.
    Det kan godt være, men så må OB og deres sponsorer tage stilling til om de synes det er mere hensigtsmæssigt at gå tikkergang hos Vejle og dele hjemmebane med dem. Det er jo alternativet.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jo. Det er fra 2028 at tilskuerpladserne skal være fuldt overdækket, så her skal opgraderingen senest stå færdig.
    Det er Odense kommune vi taler om. Det kommer ikke til at ske.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Uden at nævne OB specifikt i europa sammenhæng er det så ikke i '28 at der ikrafttræder nye stadionkrav for at kunne til alle for kunne gennemføre sådanne kampe?

Leave a comment:

Working...
X