Absolut positivt vi er med på listen. Hvis Odense ikke skal sorteres fra når feltet skal skæres ned fra 5 til 4 byer, så kræver det at der er kommet en ordentlig og gennemarbejdet plan for stadionrenovation senest til august.
Absolut positivt vi er med på listen. Hvis Odense ikke skal sorteres fra når feltet skal skæres ned fra 5 til 4 byer, så kræver det at der er kommet en ordentlig og gennemarbejdet plan for stadionrenovation senest til august.
Vil I to ikke venligst kontakte Thorborg og Barfoed Group og tilbyde jeres ekspertise udi det økonomiske og byggetekniske idegrundlag..? I lyder oprigtigt meget veluddannede, både på det finansielle og det konstruktionsmæssige område.
Godt brølt, Fans
Dette sagt med et stort smil og respekt for jeres (vores) frustrationer
Vi kommer aldrig videre med Odense kommune, der er vi bare født ind i en ringe sportslig kommune. Der har Odense kommune stort set altid været på bagkant.
Når det er sagt, så forstår jeg ikke hvorfor Thorborg ikke køber stadion og for det sat i stand. Det behøves jo ikke være som i Aarhus, mindre kan også gøre det.
Få lukket hjørnerne, udvidet taget og få moderniseret faciliteterne. Så dyrt kan det ikke være.
Odense kommune vil jo gerne sælge, som jeg husker det.
Hvis Thorborg ikke vil betale, skal han ikke eje en fodboldklub.
Måske Thorborg og Barfoed Group kunne gå sammen om noget?
Vi kommer aldrig videre med Odense kommune, der er vi bare født ind i en ringe sportslig kommune. Der har Odense kommune stort set altid været på bagkant.
Når det er sagt, så forstår jeg ikke hvorfor Thorborg ikke køber stadion og for det sat i stand. Det behøves jo ikke være som i Aarhus, mindre kan også gøre det.
Få lukket hjørnerne, udvidet taget og få moderniseret faciliteterne. Så dyrt kan det ikke være.
Odense kommune vil jo gerne sælge, som jeg husker det.
Hvis Thorborg ikke vil betale, skal han ikke eje en fodboldklub.
Og der rammer du efter min mening i den grad hovedet på sømmet - OSE vil fedte mest muligt af regningen af på Odense Kommune - og derfor er dette projekt allerede trukket i langdrag.
Det tror jeg ikke du finder mange der er uenige i den påstand.
Er lejeaftalen egentligt lavet om efter nedrykningen, da den jo gav ret til 20+ superligakampe ?
Så kommunen kan vel reelt godt trække håndbremsen, så længe klubben er i 1. Division og ikke skal leve op til de nye krav, som situationen er nu... eller ?
Den giver ret til brug 20 gange. Ikke om det er Superliga, 1. Division, Pokal, træningskampe eller træningspas.
Leave a comment: