Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gregor
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg deler både mine streaming tjenester og web tv med andre. Syntes det er vilkårene i dagens verden når nogle ting er prissat for højt ift indhold. Der i blandt er fyens+
    Ved godt jeg har spurgt et par gange her på det sidste, men er af den generelle holdning at det ikke er prisen værd i dette tilfælde.

Men var ikke klar over at det stødte så mange.
    Vi må da håbe at i aldrig har lånt en andens streamingtjeneste eller brændt en cd og vhs bånd og fået naboens aflagte avis når han var færdig med den…
    Det koster 79 kr for et digitalt abonnement. Er det for højt prissat? Jeg synes faktisk, at det er ret fair - men den pris kommer nødvendigvis til at stige, hvis folk bliver ved med at undergrave modellen. Og derfor gider jeg ikke passe min egen butik, kammerat.

Leave a comment:

• Rangers94
    replied

Jeg deler både mine streaming tjenester og web tv med andre. Syntes det er vilkårene i dagens verden når nogle ting er prissat for højt ift indhold. Der i blandt er fyens+
    Ved godt jeg har spurgt et par gange her på det sidste, men er af den generelle holdning at det ikke er prisen værd i dette tilfælde.

Vi må da håbe at i aldrig har lånt en andens streamingtjeneste eller brændt en cd og vhs bånd og fået naboens aflagte avis når han var færdig med den…
    Du spørger bare i PB næste gang :D

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det er vel også helt fair ikke at ville bruge pengene på et abonnement, men så burde man ikke forsøge at omgå betalingsmuren på stof, der bliver brugt penge på
    at producere.

Misforstå mig ikke, jeg har selv købt adgang, men jeg kunne aldrig drømme om at dele, hvad der står bag muren. Ellers så vil jeg give de andre brugere ret i, at vi i sidste ende mister et af de få medier, der gider bruge energi på at dække OB.

Leave a comment:

• Christian89
    replied

Pas din egen butik kammerat. Jeg bruger rigeligt på OB relaterede ting. Fyens er bare ikke en af dem
    Det er vel også helt fair ikke at ville bruge pengene på et abonnement, men så burde man ikke forsøge at omgå betalingsmuren på stof, der bliver brugt penge på
    at producere.

Misforstå mig ikke, jeg har selv købt adgang, men jeg kunne aldrig drømme om at dele, hvad der står bag muren. Ellers så vil jeg give de andre brugere ret i, at vi i sidste ende mister et af de få medier, der gider bruge energi på at dække OB.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg

Køb nu selv et login. Du vil vel gerne have, at Fyens bliver ved med at skrive om OB og ting, du finder interessant. De har underskud år efter år, og mediet dør snart, hvis ikke vi fynboer bakker mere op. Du vil savne det, når det er væk.
    Pas din egen butik kammerat. Jeg bruger rigeligt på OB relaterede ting. Fyens er bare ikke en af dem

Leave a comment:

• Gregor
    replied
    Nogen der vil sende denne OB bygger stort Elite College omkring stadion

https://fyens.dk/sport/minteh-og-fen...6534c65b41a-12

Hvor kan det måske præcist ligge?
    Køb nu selv et login. Du vil vel gerne have, at Fyens bliver ved med at skrive om OB og ting, du finder interessant. De har underskud år efter år, og mediet dør snart, hvis ikke vi fynboer bakker mere op. Du vil savne det, når det er væk.

Leave a comment:

replied

Da planen om udbygningen af fodboldstadion - Nature Energy Park - blev lanceret, meldte OB - der er en del af koncernen Odense Sport & Event A/S - at man har planer om at bygge en ny facilitet i området.

- Man kan sige, at OB vil bygge lejligheder til sportsfolk, og ikke collegeværelser, som vi ønsker, hvor huslejen holdes nede til fordel for vores unge udøvere, siger Kim Nowak Rasmussen.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    https://fyens.dk/erhverv/lige-nu-kom...eac3345bc53-11

Det var der det blev undersøgt med et nyt stadion for et par år siden.

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Kun meget ringe billeder. Tror ikke de helt 100 ved hvordan det kommer til at se ud. Glæder mig til der kommer noget ordenligt visuelt ud, gerne en video!
    Det er da mærkeligt. Man må da have nogle skitser osv.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Kun meget ringe billeder. Tror ikke de helt 100 ved hvordan det kommer til at se ud. Glæder mig til der kommer noget ordenligt visuelt ud, gerne en video!
    Tror først de kommer, når kontrakterne er underskrevne.

De tænkte tanker bliver sjældent det endelige resultat (når økonomi/tid skrider) !

Ved godt, at dette ikke er et stadionbyggeri, men kommer ofte til at tænke på, hvad byrådet vedtog og hvad resultatet blev (der er endda en udsendelse på DR omkring det).

https://www.bt.dk/samfund/du-tror-na...ri-have-set-ud
    Last edited by Online; 17-06-2025, 15:48.

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Er der overhovedet blevet lavet en præsentations video eller bare billeder af hvordan det kommer til at se ud?

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Er der overhovedet blevet lavet en præsentations video eller bare billeder af hvordan det kommer til at se ud?

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Er der egentlig nogen der har hørt noget om, hvornår man håber at kunne begynde på renovering af stadion?
    Taler vi mon foråret 26, eller efteråret 26?
    Hmmm... lidt svært at sige !

Kommunens del skal vel i offentligt udbud (?), hvilket vil/kan tage rigtig lang tid.

Der skal nedsættes en bygherreorganisation på tværs af OS&E og Odense Kommune

Der skal etableres en særskilt projektorganisation.

Mit bedste bud er at OB kan påbegynde arbejdet ultimo 25 og kommunen medio 26.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Er der egentlig nogen der har hørt noget om, hvornår man håber at kunne begynde på renovering af stadion?
    Taler vi mon foråret 26, eller efteråret 26?

Leave a comment:

Working...
X