Det er billede af det på ob.dk blandt andet og detaljer på obstemmer.dk live blog https://ob.dk/nyheder/2025/maj/natur...fremtidssikret
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Modernisering af stadion
Collapse
X
-
Har ikke haft mulighed for at se pressemødet (eller tegninger).
Er der nogensinde nogen der har bekræftet, at fundamentet er stærkt nok til at bygge mere tag på. Jeg antager der er styr på det, men synes aldrig den der gamle "vandrehistorie" om blød undergrund er afkræftet!?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er lykkelig over at vi endelig får et lukket stadion. Glæder mig til en endnu mere intens atmosfære ude i skønne Bolbro.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Havde gerne set at den var sat op til 20.000 (så det kan bruges til slutrunder, kvinder, U21, U19), men ved ikke om det er muligt.Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæghttps://ob.dk/nyheder/2025/maj/natur...fremtidssikret
Kredit for at man har fundet en løsning med plan for finansiering mm.
Jeg synes, det lyder som en fornuftig og passende løsning, hvor man får løst mange problemer på én gang. Og uden at rive sjælen af stadion ud, som et helt nyt stadion fx ville gøre, eller gå igang med et kæmpe prestigeprojekt med en masse økonomiske usikkerheder forbundet med det, som man ser i Aarhus.
Størrelsen på stadion har jeg altid synes var meget passende. Og at man fortsat skal gå til fodbold samme sted som man altid har gjort, men samtidig skaber nogle bedre rammer for den gode oplevelse, synes jeg tilsammen er rigtigt fint tænkt.
Leave a comment:
-
Havde du forventet guldlokummer og varme i sæderne?Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægBlev så til gaffatapeløsningen
Jeg synes, det ser flot ud med lukkede hjørner og fuldt overdækket tribuner. Vigtigst for mig var at bevare stadion på nuværende placering.
- Likes 5
Leave a comment:
-
https://ob.dk/nyheder/2025/maj/natur...fremtidssikret
Kredit for at man har fundet en løsning med plan for finansiering mm.
Jeg synes, det lyder som en fornuftig og passende løsning, hvor man får løst mange problemer på én gang. Og uden at rive sjælen af stadion ud, som et helt nyt stadion fx ville gøre, eller gå igang med et kæmpe prestigeprojekt med en masse økonomiske usikkerheder forbundet med det, som man ser i Aarhus.
Størrelsen på stadion har jeg altid synes var meget passende. Og at man fortsat skal gå til fodbold samme sted som man altid har gjort, men samtidig skaber nogle bedre rammer for den gode oplevelse, synes jeg tilsammen er rigtigt fint tænkt.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Der er ingen grund til at tale det ned. Det ser rigtig fint ud. Der kommer helt sikkert billeder snart.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Spændende, men hvorfor viser de ingen tegninger/billeder i præsentationen ?
Leave a comment:
-
TV2FYN skriver på deres liveblog, under billedet foroven, at de livestreamer det =)Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlægKan man se pressemødet live nogen steder?
Leave a comment:
Leave a comment: