Oprindeligt indsendt af bjerghest
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Nu skal Anderlecht tydeligt ned fra de 60 millioner de betalte for ham. De vil vel næppe få 50 millioner efter to skuffende år hvor Sanneh kunne hverken i Belgien eller i Tyrkiet vise den rigtige kvalitet.
Han har kontrakt til 2023 og hvis de er så interesseret at få ham væk fra lønlisten så må de gå på kompromis.
Leje lyder realistisk fordi det ligger i Anderlechts interesse og kan øge salgsprisen hvis Sanneh har succes igen. Men det er naturligt svært at få en acceptabel køboption.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Man skal nok ikke lægge noget i det, men en person der ser ud til at være i familie (måske endda mor til) med Daniel Høegh har ‘liket’ en af mine kommentarer på facebook. Kommentaren gik på at få Daniel Høegh hjem igen. Om det er et hint til noget (håbe håbe) eller blot en i familien, der har samme ønske er jo ikke godt at vide
Comment
-
Eddi Gomes viste sig egentlig fint frem til dagens træning, men umiddelbart ligner det ikke et match.
http://obstruktion.dk/gomes-kan-ikke...-ob-her-og-nu/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægEddi Gomes viste sig egentlig fint frem til dagens træning, men umiddelbart ligner det ikke et match.
http://obstruktion.dk/gomes-kan-ikke...-ob-her-og-nu/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Hvis vi tager udgangspunkt i efteråret er vi pt. 1 spiller nede i forsvaret - Leeuwin.
Ryger vores backup (eller fyld, som du kalder det) i form af Obbekjær, så er vi 2 nede.
Gomes ind som fyld/backup og en profil ind i stedet for Leeuwin? Synes ikke der regnestykke er specielt kompliceret.
Antalsmæssigt er jeg med men personligt mener jeg at forsvaret skal styrkes ... det væltede ind med mål de sidste 5 kampe og en erstatning for Leeuwin er ikke nok ... fatter stadig ikke at man solgte Leeuwin uden at have en erstatning på plads ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
-
FS vurderer at vi får 1,8 mill ved CE salg. Holder nu stadig på det er 1,95 mill hvis prisen 150 mill
https://fyens.dk/artikel/christian-e...-og-middelfart
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlægOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægSpekulation: Skal vi lægge noget i at Ryan blev set i Herning i december og Tipsbladet fokus i dag på, at FCM jagter en højre back? De nævner en nordmand, så det er ikke et rygte med Ryan, blot spekulation herfra. Aner intet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
Han kan selvfølgelig også bare være blevet skadet igen. Jeg er i hvert fald lykkelig for at han ikke fik kontrakt
Comment
Comment