Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Håber ikke det store på Gomes, selv den gang han var bedst synes jeg han manglede noget overblik. Fysik og speed var dog enorm, mindes stadig en kamp hvor han dækkede vores Thomas Mikkelsen, det var næsten pinligt, så let Eddi pakkede ham totalt ned.

    Frem til 1. juli, hvis Daniel kommer hjem der, så kan jeg da fornemme konturerne af en mening med galskaben, men nej,

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Det er jeg for såvidt helt enig i, men som andre også så fint har påpeget, så ligner Gomes mere et skrabelod end en lottokupon, hvis vi skal spekulere i, hvad gevinsten kunne ende med at blive. Der må findes yngre forsvarsspillere i divisionerne som har tiden foran sig og har et talent, men som bare mangler rammerne til at udfolde det. Ligesom Gomes selv var det dengang HB Køge hentede ham i Herlev.
      Er faktisk tæt på at gå så langt som at sige det er er skrabelod som EfB har skrabt og indløst gevinsten på.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Håber ikke det store på Gomes, selv den gang han var bedst synes jeg han manglede noget overblik. Fysik og speed var dog enorm, mindes stadig en kamp hvor han dækkede vores Thomas Mikkelsen, det var næsten pinligt, så let Eddi pakkede ham totalt ned.

        Frem til 1. juli, hvis Daniel kommer hjem der, så kan jeg da fornemme konturerne af en mening med galskaben, men nej,
        Hvis man tager Gomes ind som midlertidigt fyld så har vi Lind, Lund, AJA og Gomes som vel alle er hentet som midlertidigt fyld, eller som endnu en af JH’s mange spillere man henter ind selvom man ved de ikke er gode nok.

        Og samtidig sylter man vel også ambitionen om top 6 i denne sæson?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Hvis man tager Gomes ind som midlertidigt fyld så har vi Lind, Lund, AJA og Gomes som vel alle er hentet som midlertidigt fyld, eller som endnu en af JH’s mange spillere man henter ind selvom man ved de ikke er gode nok.

          Og samtidig sylter man vel også ambitionen om top 6 i denne sæson?
          Ja, hvis han er den eneste man henter ind. Er han blot supplement til den profil, vi angiveligt er i markedet efter, er det ikke helt så galt, synes jeg.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Ja, hvis han er den eneste man henter ind. Er han blot supplement til den profil, vi angiveligt er i markedet efter, er det ikke helt så galt, synes jeg.
            Men skal OB spille 3-5-2 er det to profiler man skal hente ind. Erstatning for Leeuwin og opgradering på Marco.

            Skal OB spille 4-4-2 er en profil måske nok men så er der allerede AJA, Obbekjær og Marco som subs ...

            I begge tilfælde kan jeg ikke se hvorfor der er brug for mere fyld ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Men skal OB spille 3-5-2 er det to profiler man skal hente ind. Erstatning for Leeuwin og opgradering på Marco.

              Skal OB spille 4-4-2 er en profil måske nok men så er der allerede AJA, Obbekjær og Marco som subs ...

              I begge tilfælde kan jeg ikke se hvorfor der er brug for mere fyld ...
              Hvis vi tager udgangspunkt i efteråret er vi pt. 1 spiller nede i forsvaret - Leeuwin.

              Ryger vores backup (eller fyld, som du kalder det) i form af Obbekjær, så er vi 2 nede.

              Gomes ind som fyld/backup og en profil ind i stedet for Leeuwin? Synes ikke der regnestykke er specielt kompliceret.

              Comment


                Jeg har snakket lidt med agenten fra Brighton og gør det nok igen.

                Det lyder lidt som om at det sagtens kunne ske igen med andre unge spillere fra OB.

                Comment


                  Er der nogen, der har set træning i dag og evt. kan rapportere om Gomes var helt på månen, eller om han rent faktisk kunne være med?

                  Comment


                    Har vi måske en chance at leje ham med købsoption?

                    https://ronaldo.com/dk/fodboldnyhede...rakt-ophaevet/
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Har vi måske en chance at leje ham med købsoption?

                      https://ronaldo.com/dk/fodboldnyhede...rakt-ophaevet/
                      Det ville være en supersign, men så skal Belgierne sluge noget af en rabat.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Har vi måske en chance at leje ham med købsoption?

                        https://ronaldo.com/dk/fodboldnyhede...rakt-ophaevet/
                        10% chance for leje
                        0% chance for leje med en købsoption som OB kan betale.

                        Og jeg er gavmild med procenterne.

                        Bubacarr har været nævnt mange gange i BT Transfervinduet og de har flere gange nævnt at Anderlect vil tabe mindst mulig på et salg af ham. Han blev købt for cirka 60 millioner, så selv med 50mil i rabat vil han urealistisk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                          10% chance for leje
                          0% chance for leje med en købsoption som OB kan betale.

                          Og jeg er gavmild med procenterne.

                          Bubacarr har været nævnt mange gange i BT Transfervinduet og de har flere gange nævnt at Anderlect vil tabe mindst mulig på et salg af ham. Han blev købt for cirka 60 millioner, så selv med 50mil i rabat vil han urealistisk.
                          Derudover har han spillet 500 minutter i hele 2019 på klubplan - Det vil nok tage noget tid før han er oppe i omdrejninger.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Jeg har snakket lidt med agenten fra Brighton og gør det nok igen.

                            Det lyder lidt som om at det sagtens kunne ske igen med andre unge spillere fra OB.
                            Så vidt jeg ved, så har de fået gang i et rigtigt godt samarbejde. Det er også derfor, Brighton har været tilstede i Ådalen så længe. Så det ville ikke undre mig, hvis flere af vores unge og dygtige spillere ryger til Brighton i fremtiden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                              10% chance for leje
                              0% chance for leje med en købsoption som OB kan betale.

                              Og jeg er gavmild med procenterne.

                              Bubacarr har været nævnt mange gange i BT Transfervinduet og de har flere gange nævnt at Anderlect vil tabe mindst mulig på et salg af ham. Han blev købt for cirka 60 millioner, så selv med 50mil i rabat vil han urealistisk.
                              Nu skal Anderlecht tydeligt ned fra de 60 millioner de betalte for ham. De vil vel næppe få 50 millioner efter to skuffende år hvor Sanneh kunne hverken i Belgien eller i Tyrkiet vise den rigtige kvalitet.
                              Han har kontrakt til 2023 og hvis de er så interesseret at få ham væk fra lønlisten så må de gå på kompromis.
                              Leje lyder realistisk fordi det ligger i Anderlechts interesse og kan øge salgsprisen hvis Sanneh har succes igen. Men det er naturligt svært at få en acceptabel køboption.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Det er jeg for såvidt helt enig i, men som andre også så fint har påpeget, så ligner Gomes mere et skrabelod end en lottokupon, hvis vi skal spekulere i, hvad gevinsten kunne ende med at blive. Der må findes yngre forsvarsspillere i divisionerne som har tiden foran sig og har et talent, men som bare mangler rammerne til at udfolde det. Ligesom Gomes selv var det dengang HB Køge hentede ham i Herlev.
                                Jeps. Og det vil tage måneder for ham at komme i form. Manden har ikke spillet i 1,5 år. Og hvor lang en kontrakt skal vi give til en spiller, der har rundet de 31, og ikke har vist noget de sidste mange år. Hvis han opfylder et behov på træningsbanen pga skader, så er det fint. Men en kontrakt til ham, nej tak.
                                Last edited by sinus; 14-01-2020, 16:46.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X