Jeg glæder mig hvis det er rigtigt. En "homegrown" der vender hjem til Ådalen er altid dejligt, og jeg kan ikke forestille mig andet end han har niveauet til OB.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Fedt. Fedt. Fedt. Kontrakt til sommer 2024.
Det er fint at få en OB-dreng tilbage som bringer god erfaring fra udlandet med.
JH leverer på pænt højt niveau på de sidste meter. :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægFedt. Fedt. Fedt. Kontrakt til sommer 2024.
Det er fint at få en OB-dreng tilbage som bringer god erfaring fra udlandet med.
JH leverer på pænt højt niveau på de sidste meter. :-)"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægDer er godt sket meget i JH sidste transfervindue. Kan dårligt huske hvornår det sidst skete. Bliver et spændende forår, og en endnu mere spændende start på ny sæson efter sommerferien.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
Ja det er vildt. Men tror også det har noget at gøre med at Thorborg igen har åbnet lidt op for penge pungen efter mange år hvor han har holdt den lukket
- Likes 1
Comment
Comment