Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-skr...rasmus-nissen/

    Comment


      Altså, når man teaser med superhelte og eksplosioner, så skal det være mere spændende end det. Ikke at jeg ikke bifalder spillere af egen avl.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
        Altså, når man teaser med superhelte og eksplosioner, så skal det være mere spændende end det. Ikke at jeg ikke bifalder spillere af egen avl.
        Enig.
        Vores hold har behov for en leder til den centrale midtbane (pga Drachmanns skadesfrekvens). Og så skal der forlænges med Østrøm og Max F.

        Comment


          Jebali, Nissen, Lieder, Hylle, Sander, Fenger.

          6 angribere det er voldsomt. Velkommen til Nissen, jeg kender ham ikke, men en af vores egne, det er fint.

          Få nu forlænget med Fenger.

          Og er der nogen som viser interesse i Jebali, så skal prisen ikke være et problem.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Enig.
            Vores hold har behov for en leder til den centrale midtbane (pga Drachmanns skadesfrekvens). Og så skal der forlænges med Østrøm og Max F.
            Østrøm har jo en 2 årig U19 kontrakt så ingen hast mm man vil hive ham op i SL truppen med det samme. Så skal der selvfølgelig laves en ny 4 årig fuldtidskontrakt. Men så er han måske nød til at droppe ud af gymnasiet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Jebali, Nissen, Lieder, Hylle, Sander, Fenger.

              6 angribere det er voldsomt. Velkommen til Nissen, jeg kender ham ikke, men en af vores egne, det er fint.

              Få nu forlænget med Fenger.

              Og er der nogen som viser interesse i Jebali, så skal prisen ikke være et problem.
              Enig. Jebali skal nok bare væk. Desuden koster han nok også det samme som 6-8 talenter på fuldtidskontrakt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg

                Glemmer du ikke Sabbi i "din ligning"?
                Det gjorde jeg da også ...

                Det må jo så blive på bekostning af Kløve ....
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Enig. Jebali skal nok bare væk. Desuden koster han nok også det samme som 6-8 talenter på fuldtidskontrakt
                  Nå du begynder også at tvivle.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Nå du begynder også at tvivle.
                    Ja bestemt. Ved godt at vi har diskuteret ham tit og det går jo nok mest din vej.
                    Jeg tror nu stadig han kan blive en stor profil. Nok bare ikke i OB

                    Jeg kan simpelthen ikke se ham i en 4-4-2 i OB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Nå du begynder også at tvivle.
                      Som jeg ser problemet så vil han mere end han magter. Enten skal han slippe den, og spille sikkert. Ellers skal han hæve bund niveauet så det han kan teknisk bliver kampafgørende.hvis han fortsætter som Jønnes dobbeltgænger så skal han skydes af.
                      Et andet problem er at han og Sander er langsomme og svage på låget. De vil næppe fungere sammen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Som jeg ser problemet så vil han mere end han magter. Enten skal han slippe den, og spille sikkert. Ellers skal han hæve bund niveauet så det han kan teknisk bliver kampafgørende.hvis han fortsætter som Jønnes dobbeltgænger så skal han skydes af.
                        Et andet problem er at han og Sander er langsomme og svage på låget. De vil næppe fungere sammen.
                        Jebali spiller jo kun for Jebali. Det var tydeligt fra dag et, og det er slet ikke noget der kan bruges i en klub som OB. Alle kan se han er god med bolden, men det er vel også stort set det. Han er jo ikke et talent mere så tvivler på han får de rigtige kompetencer sommeren over. Han skal bare sendes videre.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Som jeg ser problemet så vil han mere end han magter. Enten skal han slippe den, og spille sikkert. Ellers skal han hæve bund niveauet så det han kan teknisk bliver kampafgørende.hvis han fortsætter som Jønnes dobbeltgænger så skal han skydes af.
                          Et andet problem er at han og Sander er langsomme og svage på låget. De vil næppe fungere sammen.
                          Er ikke i tvivl om at Jebali vil blive bedre med bedre holdkammerater.

                          Det er der bare ikke i OB.
                          Men han og Lieder skulle jo være vilde på træningslejren, men så røg de begge ud med skader.
                          Men de to sammen kan jeg godt se være godt.

                          Lieder som opspilsstation ned til Jebali, kan give en masse kasser.

                          Håber han bliver minimum til jul.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Som jeg ser problemet så vil han mere end han magter. Enten skal han slippe den, og spille sikkert. Ellers skal han hæve bund niveauet så det han kan teknisk bliver kampafgørende.hvis han fortsætter som Jønnes dobbeltgænger så skal han skydes af.
                            Et andet problem er at han og Sander er langsomme og svage på låget. De vil næppe fungere sammen.
                            De fungerer absolut ikke sammen. De ligger jo absolut ingen form for førstepres

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Det ved jeg godt og du misforstår ikke. De der er nævnt der fremgår på hjemmesiden som at de er på førsteholdet men jeg ved ikke om der er andre spillere som f.eks. Østrøm, Breum og Nissen der spillede mod SIF er tiltænkt at rykke op ...
                              Dertil er der blevet signet med et væld af unge spillere i den sidste stykke tid og der rykker vel nogen op fra de andre U-hold så nogen skal videre fra U19 udover Teitur der er udlejet.

                              Jeg ser det som nogenlunde umuligt at spille med om mesterskabet og uden at slå op i banen så tror jeg stadig på den gamle strategi om at få gang i Fyn og OB med et hold bestående at fynske spillere suppleret med danske solide spillere og et par udenlandske profiler.

                              Oliver, Kasper, JJT, Frøkjær, Fenger

                              Tverskov, Drachmann

                              Ryan, Skjelvik, Sabbi, Svendsen

                              Det har så taget 10 år at få baner, klubhus og et akademi der kan fremstille unge “fynske” akademispillere til at gå ind i suppen. Kan man så indarbejde en mentalitet, loyalitet og “fynsk stolthed” så man kan holde dem længe nok til at bygge et hold op så er det måske vigtigere med et fynsk hold øen kan identificere sig med end det er at spille med om mesterskabet - men så skal man også turde det.
                              Så er det måske ok med en strategi om at man gerne vil i top6 men nok vigtigere at kunne holde sig etableret i bedste række med et lokalt setup.

                              https://www.tv2fyn.dk/amp/330647

                              Vil fynboerne være mere tilgivende med et hold hvor der er måske 3 bærende danske profiler og måske 3 udenlandske profiler og resten er “fynske drenge” man har kunnet følge på træningsbanerne .. uden at det skal være det danske svar på Atlético Madrid (tror jeg der stod) ..

                              Så vil proces og det lange seje træk måske give mere mening ...

                              men hvis og hvis ...

                              Og hvis man så fik ryddet op og hentet tre reelle forstærkninger så vil tre af ovennævnte elleve være reserver og så vil vi have en reel bænk at skyde med ...

                              Og ja, der vil også være spillere som Desler, Greve og Eskesen som ikke helt slår til eller som Eriksen, Falk og Høegh der forlader klubben men så må man håbe at de kommer retur på sigt som Helveg og Laursen og kan være med til at bidrage med erfaring og lidt stjernedrys

                              Og i forhold til mange af de spillere der er hentet ind under specielt JH gennem tiderne havde jeg da hellere set at man hentede Borring og Absalonsen tilbage end så mange andre ...
                              Så er jeg helt med, og dit indlæg ligger i tråd med mange af os andre: Danske spillere suppleret med profiler, og tilsat en del egne unge - også klubbens strategi som sådan, men vi mangler stadig reelt set, at se den ført ud i livet.

                              Nogle vil så argumentere for, at vi har langtids-investeret i første omgang, i form af faciliteter og akademiet / unge spillere, så vi nu reelt set kan se, hvor der skal suppleres op med profiler - så må tiden vise om det er NU man henter et par profiler, eller om man liiiige vil se U19-kuldet an, i feks et års tid, så man ser dem i spil i superligaen, og ikke “kun” på U19.

                              Comment

                              Working...
                              X