Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Derudover har han spillet 500 minutter i hele 2019 på klubplan - Det vil nok tage noget tid før han er oppe i omdrejninger.
    Så meeegeeet groft sagt er forskellen på ham og Gomez prisen ? Hvis begge først skal i form, så er en Gomez måske mere VfM på kortere sigt..... ved det ikke, så skyd bare løs !

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Nu skal Anderlecht tydeligt ned fra de 60 millioner de betalte for ham. De vil vel næppe få 50 millioner efter to skuffende år hvor Sanneh kunne hverken i Belgien eller i Tyrkiet vise den rigtige kvalitet.
      Han har kontrakt til 2023 og hvis de er så interesseret at få ham væk fra lønlisten så må de gå på kompromis.
      Leje lyder realistisk fordi det ligger i Anderlechts interesse og kan øge salgsprisen hvis Sanneh har succes igen. Men det er naturligt svært at få en acceptabel køboption.
      Han bliver ikke købt af OB og i forhold til leje vil der være mange andre muligheder ... 0,1% mere sandsynligt end Messi.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Man skal nok ikke lægge noget i det, men en person der ser ud til at være i familie (måske endda mor til) med Daniel Høegh har ‘liket’ en af mine kommentarer på facebook. Kommentaren gik på at få Daniel Høegh hjem igen. Om det er et hint til noget (håbe håbe) eller blot en i familien, der har samme ønske er jo ikke godt at vide

        Comment


          Eddi Gomes viste sig egentlig fint frem til dagens træning, men umiddelbart ligner det ikke et match.

          http://obstruktion.dk/gomes-kan-ikke...-ob-her-og-nu/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Eddi Gomes viste sig egentlig fint frem til dagens træning, men umiddelbart ligner det ikke et match.

            http://obstruktion.dk/gomes-kan-ikke...-ob-her-og-nu/
            Tak

            Comment


              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...n-er-ude-igen/

              Slut for denne omgang

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Hvis vi tager udgangspunkt i efteråret er vi pt. 1 spiller nede i forsvaret - Leeuwin.

                Ryger vores backup (eller fyld, som du kalder det) i form af Obbekjær, så er vi 2 nede.

                Gomes ind som fyld/backup og en profil ind i stedet for Leeuwin? Synes ikke der regnestykke er specielt kompliceret.
                Men mit udgangspunkt er at vi også mangler en profil der kan tage over for Marco Lund som jeg ikke syntes er god nok ..

                Antalsmæssigt er jeg med men personligt mener jeg at forsvaret skal styrkes ... det væltede ind med mål de sidste 5 kampe og en erstatning for Leeuwin er ikke nok ... fatter stadig ikke at man solgte Leeuwin uden at have en erstatning på plads ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                  Så er blodtrykket tilbage til normalen....tak.

                  Comment


                    FS vurderer at vi får 1,8 mill ved CE salg. Holder nu stadig på det er 1,95 mill hvis prisen 150 mill

                    https://fyens.dk/artikel/christian-e...-og-middelfart

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                      Tak. Håber Hemmingsen viser et højere niveau, når han overtager butikken
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Spekulation: Skal vi lægge noget i at Ryan blev set i Herning i december og Tipsbladet fokus i dag på, at FCM jagter en højre back? De nævner en nordmand, så det er ikke et rygte med Ryan, blot spekulation herfra. Aner intet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                          Spekulation: Skal vi lægge noget i at Ryan blev set i Herning i december og Tipsbladet fokus i dag på, at FCM jagter en højre back? De nævner en nordmand, så det er ikke et rygte med Ryan, blot spekulation herfra. Aner intet.
                          Tvivler jeg på at vi skal ligge noget i. Mon ikke de vil gå efter noget Anyembe eller ham fra SdJ hvis de ikke finder noget i udlandet. Det er mit gæt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                            Håber det er en indikation på at vi er ved at have en ny mand landet. Ellers kan jeg ikke se, hvorfor vi ikke beholder ham et par dage mere. Det lyder jo til at han har kunne spille fint med, så hvorfor ikke give ham nogle flere dage?
                            Han kan selvfølgelig også bare være blevet skadet igen. Jeg er i hvert fald lykkelig for at han ikke fik kontrakt
                            ​​​​​​

                            Comment


                              Daniel Høgh hjem igen og Sanneh købes på et "Jan Bech agtigt" Thorborg sponsorat, så skulle forsvaret været på plads Man kunne jo håbe.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Tvivler jeg på at vi skal ligge noget i. Mon ikke de vil gå efter noget Anyembe eller ham fra SdJ hvis de ikke finder noget i udlandet. Det er mit gæt
                                Anyembe er skadet de de næste 2-3 måneder, så det bliver næppe i det her vindue i hvert fald.

                                Comment

                                Working...
                                X